Gå til innhold

Hvilken populær kjendis ville du IKKE pult?

Fremhevede innlegg

Gjest Dainty
Skrevet

Ble inspirert av tråden "Hvilken kjendis kunne du lett pult". Registrerte at mange svarte Gerard Butler, og har også venninner som er helt på knærna hver gang han viser seg på tv-skjermen. Jeg skjønner bare ikke tiltrekningen! Jeg synes ikke han er stygg eller noe, og kan på en måte skjønne at andre liker ham, men hans utseende og væremåte just don't do it for me.

Hvilke "hotte" stjerner er dere rett og slett ikke tiltrukket av? Da mener jeg ikke f.eks Danny DeVito, siden han ikke er allment ansett for å være en kjekkas. Det må være noen som er generelt kjent for å være pen eller sexy. Forklar gjerne hvorfor om du kan sette fingeren på det!

:kaffekopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått en del kjeft av kompiser for dette, men... Angelina Jolie og Megan Fox.

Hvorfor? Jeg syns de ser kjedelige ut :sjenert:

Skrevet

Sånn generelt så ville jeg ikke pult noen av de typiske kvinnelige Hollywood stjernene. Jeg tenner rett og slett ikke på plastikk looken...

Gjest brutal_mann
Skrevet

Er vel strengt tatt ingen av dem? Vil helst pule ei jeg kjenner og liker :cool:

Skrevet (endret)

Orlando Bloom og Tom Cruise :spy:

Endret av Gummiloppa
Skrevet

Litt sært tema men: feks Tom Cruise, Brad Pitt, Orlando Bloom, Christian Slater er vel sk kjekkaser, men ikke noe for meg. Faktisk er det svært få av stjernene som tiltaler meg.

Skrevet

En norsk en: Aksel Hennie. Det er så mange som snakker om at han er så kjekk, men jeg synes han ligner mest på en nyfisket uer.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tom Cruise er ikke noe for meg. Og Aksel Hennie, nyfisket uer da Auraya :fnise:

Skrevet (endret)

- Enrique Iglesias: litt for klysete. Smørsanger, dårlig musikk.

- Johnnny Depp: not my type. Litt bomsete stil.

- Daniel Craig: Rett og slett fæl synes jeg. Absolutt ikke kjekk i mine øyne, ingen verdig James Bond.

- Clive owen: kjedelig.

- Jake Gyllenhaal: Mer gutt enn mann. Litt for puslete, både i utseende og atferd.

- Justin Timberlake: Ingen tiltrekkende trekk, for mye boyband-preg over ham.

- Tom Cruise: total turn off. Virkelig ekkel fyr.

- Will Smith: klovn. Usexy.

Endret av Adeleine
Skrevet

Gisele Bündchen. Hun har særpreg, men ikke min type.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jennifer Lopez klarer å gjøre meg direkte kvalm. Det er noe med blikket hennes, som jeg frastøtes av.

På generell basis synes jeg ikke så mange av superstjernene er superdeilige, men jeg baserer sex på mye mer enn kun utsende.

Så egentlig vil jeg ikke svare på hvem jeg ville/ikke ville pult. For det vet jeg ikke.

Gjest Katee
Skrevet

Leonardo DiCaprio, Brad Pitt, Tom Cruise, Jake Gyllenhaal, Enrique Iglesias, Ronaldo...

Skrevet

Tom Cruise, Angelina Jolie og Elijah Wood i alle fall.

Gjest strykebrett
Skrevet

Orlando Bloom og Alexander Skarsgård.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

John travolta

Daniel Craig

Tom Cruise

Sean Penn

Skrevet

Robert Pattinson. Alle (på min alder ihvertfall) sikler som gale etter han, men det er faktisk ingenting ved han som jeg liker spesielt godt. Hadde ikke han spilt i Twilight, men bare vært en vanlig mann i gata tror jeg heller ikke at noen hadde lagt så godt merke til han. :popcorn: Ikke er jeg noe Twilight-fan heller, for å få det sagt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...