Islomann Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Har vært singel no i 6 mnd. men vil egentlig ikke ha noe forhold, ikke noe fast. Men savner sexen i hverdagen. Kunne godt tenke meg å ha en som intimvenn/elskerinne/knulleveninne , men det er vanskelig å finne seg noen . er det noen som har en slik, hvor finnes de :-))) Er rimelig lei av hånden min for å si det sånn... Trenger tips...
Gjest bazibaz Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 De gangene jeg har innleda et slikt "forhold", har det vært med en god kompis eller en eks jeg fortsatt har en god tone med. Og da selvfølgelig ingen jeg har "visst" at det kom til å bli krøll med i første omgang. Du har ikke noen gode venninner som kunne vært åpne for det da?
For the ladies Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Surf nettet, bli kjent med noen på en dating side etc. Er en ålright arena for å treffe kjekke damer. Men ikke si helt hva du er ute etter før du har truffet dem og kommer godt overens. Så når ting begynner å nærme seg å bli bedre kjent, så har dere en samtale med hva dere er ute etter. Er ikke ute etter et forhold, er ikke helt klar for det enda...
Gjest navnelapp Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Surf nettet, bli kjent med noen på en dating side etc. Er en ålright arena for å treffe kjekke damer. Men ikke si helt hva du er ute etter før du har truffet dem og kommer godt overens. Så når ting begynner å nærme seg å bli bedre kjent, så har dere en samtale med hva dere er ute etter. Er ikke ute etter et forhold, er ikke helt klar for det enda... Då bør du styre unna damer som er interessert i langvarige forhold. Hadde eg opplevd å få eit slikt tilbod etter at vi "kommer godt overens" hadde eg reist meg og gått.
Islomann Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2010 Du har ikke noen gode venninner som kunne vært åpne for det da? Desverre, har ingen gode venninner.
Islomann Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2010 Surf nettet, bli kjent med noen på en dating side etc. Fant frem til sukker, men der er det kun damer som vil ha langvarige forhold. Forslag til andre siter?
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #7 Skrevet 26. juli 2010 Jeg anbefaler Cupido.noFant min elsker der. Jeg var veldig tydelig på hva jeg var på jakt etter og brukte tid for å finne "den rette". Jeg ville ha en som jeg kunne være sammen med noen timer for prat, mat og drikke, sex mm. Funket som bare det og han er en person jeg setter pris på selv om det ikke lenger er sex involvert. Ingen av oss utviklet noen følelser for hverandre, men vi ble venner og stoler på hverandre.
Gjest bazibaz Skrevet 26. juli 2010 #8 Skrevet 26. juli 2010 Fant frem til sukker, men der er det kun damer som vil ha langvarige forhold. Forslag til andre siter? Erotikknett er vel kanskje en mulighet? De har vel i hvert fall forum og chat.
For the ladies Skrevet 27. juli 2010 #9 Skrevet 27. juli 2010 Du har iflirt.no, møteplassen, nettby (ganske useriøst ) og ellers en del små sider. Trenger ikke nødvendigvis styre unna de som er markert med at de ser etter langvarig forhold, er ganske 50/50 om de faktisk er det. Og om de er interessert i noe annet frem til de finner drømme mannen. Alder 30+ er nok det som er best å sikte etter for slike forhold etter hva jeg opplever, da de ikke vil ha ONS, men heller en fast elsker. Igjen, det varierer jo mye fra person til person, men er ihvertfall slik jeg opplever denne biten.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juli 2010 #10 Skrevet 28. juli 2010 høres ut som om du er ute etter en hore, men ikke er villig til å betale for det... Hvorfor ikke bare klare seg uten? Tviler på at det er verdt det, med tanke på at det krever jo et visst antall timer på PC'en hvis du skal fiske etter napp.
Gjest bazibaz Skrevet 29. juli 2010 #11 Skrevet 29. juli 2010 høres ut som om du er ute etter en hore, men ikke er villig til å betale for det.... Nei? Det høres ut som han har lyst på sex i hverdagen, uten å måtte gå inn i et forhold eller ha dårlige ONS for å få det. Fullt forståelig.
Steinar40 Skrevet 29. juli 2010 #12 Skrevet 29. juli 2010 høres ut som om du er ute etter en hore, men ikke er villig til å betale for det... Ja, liten tvil om det. Godt tenkt
AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #13 Skrevet 16. september 2010 Ts, har du funnet deg noen? Er jente og meldte meg inn på cupido igår.. Wow, sier bare jeg.. Fikk over 200 mail på 5 timer! Så det er nok av tilbud der ja, altfor mye faktisk. Aner ikke hvor jeg skal begynne
AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #14 Skrevet 16. september 2010 Surf nettet, bli kjent med noen på en dating side etc. Er en ålright arena for å treffe kjekke damer. Men ikke si helt hva du er ute etter før du har truffet dem og kommer godt overens. Så når ting begynner å nærme seg å bli bedre kjent, så har dere en samtale med hva dere er ute etter. Er ikke ute etter et forhold, er ikke helt klar for det enda... Good point..- Ha en samtale i FORKANT på hva du er ute etter... Jeg fikk samtalen i etterkant, og er en av de som er på utkikk etter noe langvarig.
Steinar40 Skrevet 16. september 2010 #15 Skrevet 16. september 2010 Ts, har du funnet deg noen? Er jente og meldte meg inn på cupido igår.. Wow, sier bare jeg.. Fikk over 200 mail på 5 timer! Så det er nok av tilbud der ja, altfor mye faktisk. Aner ikke hvor jeg skal begynne Kanskje du burde begynne med å tenke litt?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #16 Skrevet 16. september 2010 Kanskje du burde begynne med å tenke litt? Neida, trenger jeg det da? Er vel bare å spre beina det lille venn?
Steinar40 Skrevet 16. september 2010 #17 Skrevet 16. september 2010 Neida, trenger jeg det da? Er vel bare å spre beina det lille venn? Jada, no brain no headache. Og det er aldri noe problem å finne de som er villig til å utnytte deg.
Gjest navnelapp Skrevet 16. september 2010 #18 Skrevet 16. september 2010 Eg syns eg høyrer ironialarmen gå i det fjerne, Steinar....
Antlers Skrevet 16. september 2010 #19 Skrevet 16. september 2010 Hvis du er så lei av høyre hånd så kan du jo bare bytte til venstre
Gjest brutal_mann Skrevet 16. september 2010 #20 Skrevet 16. september 2010 Siden du er mann kan du bare drite i å få det til. Om du ikke er særdeles velholden da. Slikt koster på et eller annet vis uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå