Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei: )

Jeg og typen har vært sammen i syv måneder. Det har vært slutt to ganger. Første gangen så gjorde han det slutt og hadde en flørt med ei jente som liksom var "venninnen" hannes. Vi gikk på en måte hver sine veier men det funket ikke så etter ei stund fant vi sammen igjen. Jeg har siden hatt tillitsproblemer, blandt annet med den såkaldte venninna hannes og har bedd han om og ikke ha noe kontakt med henne. Vi gjorde en avtale at han skulle holde seg unna sine ekser og jeg mine. Han har rotet med henne før meg og ham..

Begge er veldig sjalue typer og sliter sånn sett, vi er så gla i kværandre at vi er REDDE rett og slett for og miste hverandre. Han stoler mindre på meg, redd for at jeg skal være utro og har det vanskelig for og stole på meg når det gjeller det meste. Han er redd for jeg skal være som eksen og svikte ham og være utro. Han har vokst opp og vært vant med at alle han blir gla i, svikter en eller annen gang. Men jeg er absolutt ikke den typen og jeg vil bare at han skal innse at jeg bare vil han snillt og er her for ham.

Så for noen dager siden så vart det slutt for andre gang for jeg fikk en alt for dårlig mage følelse av den der såkaldte venninnen på grunn av at han hadde vert på fest hos broren hennes for en uke siden og det var i orden men så fikk jeg servert at hun hadde vert der og hun hadde skrevet mye bullshitt om at dem hadde kost seg og snakket godt ilag, til meg! og jeg valgte først og stole på han men så vart det bære værre med tiden så jeg fante ut at vis han sier hun ikke betyr nå så kunne han velge mellom meg og henne og be henne om og holde seg unna siden hun prøvde tydelig og ødelegge mellom meg og ham. Ham og jeg kom opp i en svær krangel, jeg dro og det vart slutt, han ville ikke gi opp henne og det viste seg at det var pågrunn av at han hadde vært ute og sykklet og møtt på henne før den festen og han viste at fikk jeg vite det så ville jeg bli utrulig såra så han valgte og sjule det til jeg fant det ut selv senere den kvelden av noen jeg kjenner som hadde vert lamme dem og fikk servert sannheten og ifølge henne hadde dem ikke gjort noe.

Nå er vi på rett kjør og han prøver ALT før og ordne opp og sier at han gjør ka som helst for at jeg blir hannes igjen. Til å me be henne om og reise.. Jeg stoler høvelig på han no som tiden går og han dreit seg på leggen rett og slett og jeg trur ikke han bi og gjør det igjen. Men han stoler IKKE på meg og det sårer meg for jeg hakke gjort noe. Han kontrolerer meg heile tiden med andre gutter og hvor jeg er henne osv. Jeg trenger virkelig råd... Noen tips til hva jeg skal gjøre? få han til og stole på han? gjerne fra gutter, jeg elsker han mæst i værden, han er mann jeg vil gifte meg med så gjør ka som helst omentrent.

MVH Lisaaa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg fikk med meg var at hun stoler helt på det han sier, men ingen andre.

Hvorfor hun stoler på han, er dog litt gåtefullt...

:sjenert:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Punktum og avsnitt er et pluss.

Dere høres veldig unge ut?

Allerede så mye trøbbel med tillit mm. Hmm. Dere må gjerne prøve, men manglende tillit er tungt å jobbe seg ut av. For begge parter.

Skrevet

Ofte er det sånn at den som er mest sjalu/kontrollerende ofte er utro selv, og av den grunn blir sånn, kanskje i frykt av at partneren skal gjøre det samme?

Hadde jeg vært deg så hadde jeg endt det nå, det blir nok ikke bedre med tida, og vil du virkelig ha en så kontrollerende type? At du aldri kan gjøre noe/snakke med noen uten at han skal vite hvem/hva/hvor, og kanskje beskylde deg for utroskap ect senere?

Skrevet

Tråden er ryddet iht KGs regler.

MissStiles, mod

Skrevet

Det har vært slutt to ganger på 7 måneder? Det vil si at forholdet deres ikke er sunt i det hele tatt, og ikke verdt energien dere legger ned i det.

Skrevet

Takk for svar alle sammen :)

Fikk noen tanker i sving.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...