Gå til innhold

Jeg brakk meg nesten..

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

En mann som:

- Ikke løfter opp doringen når han skal tisse, men istedet pisse litt på det, eller i alle fall ristetørker penis så det kommer noen dråper på ringen, og ikke tørker opp etter seg...

- Piller seg i nesen, så andre ser det i sidesynet sitt, selv om pilleren snur seg litt vekk...

- Ikke vasker penis før han ønsker å motta oralsex, så det lukter både gammel urin og annet vemmelig...

- Har ekkel ånde når han ønsker å kline.

- Slafser og snakker med mat i munnen.

Hva skal jeg med han?

Hva er det med meg, som bare "godtar" dette?

Første gangen jeg så doen ble jeg helt perpleks. Noen ganger gikk han på jobb før jeg stod opp da jeg overnattet hos han, så jeg tørket av setet selv og glemte det hele. Nå har det gått så lang tid at det blir rart å ta det opp.

At folk piller seg i nesen er jeg ikke vant til. Hvordan skal jeg si til han at jeg synes det er dritekkelt?

En gang luktet penisen hans helt grusomt. Jeg holdt på å brekke meg, lot være å røre den og unnskyldte meg med at jeg var trøtt.

Ekkel ånde, slafsing og å snakke med mat i munnen er ingenting i forhold til resten, men det er jo også ting jeg vil ha slutt på.

Vil ikke angripe han. Hvordan kan jeg pakke det inn, så han ikke skjønner det er han jeg synes er ekkel... Men får han til å tenke "Ja, hun har rett. Oi, er ikke jeg selv sånn?" og så forandrer han seg av seg selv ;)

Jeg er ikke perfekt selv altså, men dette er jo så vemmelig!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

En mann som:

- Ikke løfter opp doringen når han skal tisse, men istedet pisse litt på det, eller i alle fall ristetørker penis så det kommer noen dråper på ringen, og ikke tørker opp etter seg...

- Piller seg i nesen, så andre ser det i sidesynet sitt, selv om pilleren snur seg litt vekk...

- Ikke vasker penis før han ønsker å motta oralsex, så det lukter både gammel urin og annet vemmelig...

- Har ekkel ånde når han ønsker å kline.

- Slafser og snakker med mat i munnen.

Hva skal jeg med han?

Hva er det med meg, som bare "godtar" dette?

Første gangen jeg så doen ble jeg helt perpleks. Noen ganger gikk han på jobb før jeg stod opp da jeg overnattet hos han, så jeg tørket av setet selv og glemte det hele. Nå har det gått så lang tid at det blir rart å ta det opp.

At folk piller seg i nesen er jeg ikke vant til. Hvordan skal jeg si til han at jeg synes det er dritekkelt?

En gang luktet penisen hans helt grusomt. Jeg holdt på å brekke meg, lot være å røre den og unnskyldte meg med at jeg var trøtt.

Ekkel ånde, slafsing og å snakke med mat i munnen er ingenting i forhold til resten, men det er jo også ting jeg vil ha slutt på.

Vil ikke angripe han. Hvordan kan jeg pakke det inn, så han ikke skjønner det er han jeg synes er ekkel... Men får han til å tenke "Ja, hun har rett. Oi, er ikke jeg selv sånn?" og så forandrer han seg av seg selv ;)

Jeg er ikke perfekt selv altså, men dette er jo så vemmelig!

:klemmer: :klemmer: til deg

Jeg kan ikke hjelpe deg,men kan si at min samboer er helt lik din.Jeg har bodd med han i 8 måneder bare og han viser virkelig sitt sanne jeg..Hvor lenge har du bodd med din?Det er utrolig ekkelt man blir bare kvalm.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Min eks gjorde det samme bortsett fra det du skrev om lukt og uren. Nesepillinga var verst. Han snakka i jobbtelefonen mens han spiste potetgull. Han klipte sine tånegler med kjøkkensaksa oppå kjøkkenbordet rett før vi skulle spise vafler... Prompa på meg da vi lå sammen i senga om nettene. Jeg sa ifra at jeg ikke likte det, da bare lo han.

En annen eks, snøt seg i dusjen med bare hendene hver gang han dusja.

Jeg lurer på hva de gjorde i skjul... Når de gjorde alt dette foran meg.

Skrevet

Fortell en historie om en fyr du kjenner på jobben/ en kompis/ en person i et tv-program som gjør noen av de tingene din kjæreste gjør, og si hvor ekkelt du synes det er. Eller gjør det motsatte: Fortell om en mann du vet om som f.eks lukter godt og si hvor mye du setter pris på det. På den måten kan du gi han subtile hint uten at han føler seg alt for truffet.

Jeg vet ikke om dette er rette måten å gå frem på, jeg har egentlig ikke prøvd det selv. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Huff, det er så vanskelig å ta opp slike ting.. Det er så mange som reagerer med sinne og sier at de føler seg håpløse og ikke bra nok. Men du kan jo si at det tross alt ikke handler om personlighet, bare noen dårlige vaner.

Det med doringen bør ikke være noe problem å snakke om, for det handler jo om vanlig oppdragelse og hygiene. Det gjør forsåvidt lukten hans også. Men det kan jo hende at han er hygienisk men sliter med lukt uansett om han vasker seg? Er jo en del som har det problemet..

Pille seg i nesten er jo også en uting som man prøver å lære av barn ;) nok en gang handler det jo om hygiene. Jeg ville ha lagt det frem fra den vinkelen i alle fall, slik at det handler om at du ønsker et litt renere hus/forhold. Rent mannfolk = turn-on.

Slafsing blir tatt veldig personlig her hjemme, så jeg vet ikke hvor mye vits det er i å ta det opp. Om han har spist slik hele livet og det er hans måte å nyte mat på, så hjelper det sannsynligvis lite å si fra. Det ender opp med at du må mase og mase, og at han blir sur. Det er i alle fall det som skjer her..

Dårlig ånde kan jo også bli tatt personlig, men både dette og lukten hans vil jeg tro at hemmer sexlivet deres. Og det regner jeg jo med at han ikke ønsker... :) bare pass på å si ting som er bra med han også, men at det kun er noen av uvanene hans du ønsker å bli kvitt.

Håper det ordner seg! :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en fin tankegang, iskaffe. Men dessverre fungerer hinting veldig dårlig på menn! ;) dessuten kan det jo hende at han rett og slett ikke har peiling på disse tingene han gjør selv, og da blir det umulig å ta hintet.

Hinting fører bare til misforståelser i parforhold, etter min mening..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg rota med en fyr i fjor. Han var veldig kjekk... I starten var alt fryd og gammen, jeg så han bare noen kvelder i uka, da var han nydusja og lekker.

Etterhvert var vi mer sammen, og jeg merket at han luktet svette ofte. Han dusjet hver dag, gjerne to ganger om dagen og. Men det tror jeg var veldig raske dusjer, og han brukte ikke deodorant. Og han hadde ofte på seg samme skjorte som før dusjen... At han ikke skjønte noe sjøl!

En natt jeg sov over hos han, trodde han sikkert at jeg sov. Hvordan skal jeg forklare dette. Når man skal samle en svær spytteklyse for å spytte den ut, gjør man et eller annet så det kommer snørr fra nesa også. Det høres annerledes ut enn når man harker. Skjønner? Han gjorde sånn snørrklysegreie og jeg hørte han svelget det. Gode gud, jeg blir kvalm når jeg tenker tilbake på det. Dagen etter var det sikkert glemt for en stund, jeg visste ihvertfall ikke hvordan jeg skulle ta det opp med han.

Noen netter senere kom det pipelyd fra nesa hans, og han "snøt seg" sånn som fotballspillere på tv gjør, vet dere. Et par fingre på ene neseboret, og snørr ut av det andre. Flere ganger gjorde han dette. Jeg fikk lyst til å løpe derfra!

Da var det nok! Jeg trakk meg mer og mer unna i dagene etter, og sa til slutt at jeg ikke syntes vi passet sammen.

Det er myyye som skal klaffe for å få et godt forhold. Å måtte forholde seg til en mann som ikke har noe så grunnleggende som hygiene på stell, gidder jeg bare ikke!

Jeg har forresten aldri opplevd noe uhygienisk med nordmenn jeg har vært sammen med/rulla i høyet med. Mulig det er store hygieneforskjeller fra land til land.

Skrevet

Og mange menn lurer på hvorfor damene ikke vil ha dem?

Jeg skjønner ikke hvor dere får tak i disse mennene, men sånn oppførte aldri faren min eller brødrene mine seg når jeg vokste opp ...

Skrevet

Det finns egentligen inget snällt sätt att säga det på. Jag skulle ha tagit en sak i taget, utan att direkt klaga. Nästa gång han petar sig i näsan kan du väl säga "Kära du, kan du inte göra det där i badrummet istället?" eller erbjuda honom en näsduk. Min far pillar sig frekvent i näsan, men han vet inte ens om att han gör det förrän man säger till honom.. Kanske samma med din käraste? :gjeiper:

Och angående doringen så är det bara att säga att du skulle uppskatta om du slapp torka rent efter honom innan du kissar.

Svårare är det när det kommer till hygienen.. Köp munskölj och mellanrumsborstar till tänderna och skapa en gemensam rutin. Glöm inte tungskrapan! Jag har fått min sambo till att skrapa tungan varje dag och jag är sååå nöjd! :) Om han inte vill börja så kan du ju berätta hur fantastiskt det fungerar på dig osv. Du får tjata lite! Du behöver ju inte säga att det är för den dåliga ånden, försök få det till att det är bra för hälsan istället. :P

När det gäller hans penishygien så har jag faktiskt inga bra råd. Det är ju så personligt och intimt och därmed jättesvårt att ha invändningar mot. Ha förspelet i duschen kanske? Försök nämna någon gång i rätt sammanhang att du är noga med din intimhygien och att du inte ser någon poäng med att lukta illa. Du måste ju inte peka ut honom, men kanske belysa att du faktiskt tycker att det är viktigt.

Skrevet

Min eks gjorde det samme bortsett fra det du skrev om lukt og uren. Nesepillinga var verst. Han snakka i jobbtelefonen mens han spiste potetgull. Han klipte sine tånegler med kjøkkensaksa oppå kjøkkenbordet rett før vi skulle spise vafler... Prompa på meg da vi lå sammen i senga om nettene. Jeg sa ifra at jeg ikke likte det, da bare lo han.

En annen eks, snøt seg i dusjen med bare hendene hver gang han dusja.

Haha, det där har jag gjort hela mitt liv! Har alltid tänkt att om man kan bajsa där inne (inte i duschen så klart, men i badrummet) kan man väl passa på och äckla sig med resten. Men alla är ju olika. Jag snyter mig inte när kärestan hör i alla fall. Och det man gör i skjul gör man ju i skjul. Jag har svårt att tänka mig att dina exkäraster gillar att tänka på när du byter tampong eller klämmer kviser. ;) För du bajsar väl knappast blomster?

Men allt det där som en del (ditt ex bland annat) gör med flit utan att tänka över det gör mig kvalm. :tristbla:

Skrevet

Haha, det där har jag gjort hela mitt liv! Har alltid tänkt att om man kan bajsa där inne (inte i duschen så klart, men i badrummet) kan man väl passa på och äckla sig med resten. Men alla är ju olika. Jag snyter mig inte när kärestan hör i alla fall. Och det man gör i skjul gör man ju i skjul. Jag har svårt att tänka mig att dina exkäraster gillar att tänka på när du byter tampong eller klämmer kviser. ;) För du bajsar väl knappast blomster?

Men allt det där som en del (ditt ex bland annat) gör med flit utan att tänka över det gör mig kvalm. :tristbla:

Du har vel et poeng der.

Når jeg er på sjøen eller i tømmerskogen, snyter jeg meg med en finger på neseboret.

Det hender jeg stikker en finger i nesa om det er noe ubehagelig der inne og papir ikke er tilgjengelig. Jeg rister snurrebassen heller enn å tørke den. Vet ikke om noen som tørker, egentlig.

Jeg er nok en sånn typisk kvalm fyr.

Likevel greier jeg ikke å se for meg noe verre enn utflod og mensen. Slimklyser av varierende konsistens, med uggen lukt (fryser på ryggen her nå). Blodklumper og bludsuppe som jeg bare VET ligger i boksen med sanitærbind.

Fy ekle meg faen så disgusting.

Gjest Gjest
Skrevet

Du har vel et poeng der.

Når jeg er på sjøen eller i tømmerskogen, snyter jeg meg med en finger på neseboret.

Det hender jeg stikker en finger i nesa om det er noe ubehagelig der inne og papir ikke er tilgjengelig. Jeg rister snurrebassen heller enn å tørke den. Vet ikke om noen som tørker, egentlig.

Jeg er nok en sånn typisk kvalm fyr.

Likevel greier jeg ikke å se for meg noe verre enn utflod og mensen. Slimklyser av varierende konsistens, med uggen lukt (fryser på ryggen her nå). Blodklumper og bludsuppe som jeg bare VET ligger i boksen med sanitærbind.

Fy ekle meg faen så disgusting.

Utflod og mensen er ikke noe vi kvinner kan noe for da, det kommer uansett. Også går det ann å kaste bindene ofte da, det gjør jeg for jeg liker ikke at det ligger der.

Og slimklyser med uggen lukt? Da burde damen din å til legen...

Skrevet

HAHAHAHAHA - dagens beste spørsmål. Og en skummel tanke...

Det der med nesepillingen skjønner jeg ikke helt hvorfor man ikke kan gjøre "på privaten". Har det samme problemet her hjemme også, men jeg sier ifra. Da kommer alltid det samme svaret: Jeg peller ikke, det er en kvise som klør inni der. Skjønner han ikke at han er avslørt? *LOL*

(Vet det er ubehagelig med kviser i nesa altså, men tviler på at det er det som er greia HVER gang...)

Gjest gjest1
Skrevet

Hva med å putte handa ned i buksa fo å rette på "ham"?....gjør det mange ganger i løpet av etterm/kveld....... :kjefte:

Gjest Pucifer
Skrevet

Hva med å bare si ting rett ut til den man reagerer på?

Min samboer kan finne på å gjøre alle tingene som blir nevnt, og det hender han lukter vondt, men da sier jeg det MED EN GANG. Ikke 2 år senere.

Lukter han vondt så sier jeg: "Om du virkelig vil ha sex, så burde den kuken være 100% rein." Da springer han inn på badet og vasker seg så godt som ingen annen mann kan.

Har han dårlig ånde, så sier jeg det rett ut at han enten får la vær å puste på meg, eller så får han gå å pusse tennene.

Og slik fortsetter det...sier alltid ting med en gang, så slipper det å bli noe problem ut av ting.

Og ja, det hender han bare ler og ikke gidder å gjør noe med det, men da får heller ikke han noe igjen fra meg.

Skrevet

Hhaaaaahahaaa :skratte:

Sorry at jeg ler, men... gosjemejjjjj...

Nei, aner ikke hva du skal gjøre egentlig.

Skrevet

Alle disse tingene er jo helt naturlige greier, men det er liksom tider og stedet som passer bedre til sånne utgravinger og personlig renselse, enn andre. Selv om man er de beste venner og respekterer og elsker hverandre til dommedag, finnes det ting som av ren høflighet kan gjøres litt diskret,- ja til og med i enerom. Å ta hensyn til sine omgivelser, og kjærester spesielt, er en selvfølgelig ting i min verden.

Nå det nå er klaget grundig over mennenes manglende "alt-mulig-rart", så vil jeg nevne at kvinners hygiene såmenn ikke alltid er der den burde ha vært. Å rengjøre dosetet og omgivelser etter bruk er det slett ikke alle som tenker på. Om det er mensendamer eller nye landsmenn som som sikter fra høyere høyder: uhygienisk og ekkelt er det åkke som!

Skrevet

Min samboer kan finne på å gjøre alle tingene som blir nevnt, og det hender han lukter vondt, men da sier jeg det MED EN GANG. Ikke 2 år senere.

Lukter han vondt så sier jeg: "Om du virkelig vil ha sex, så burde den kuken være 100% rein." Da springer han inn på badet og vasker seg så godt som ingen annen mann kan.

Har han dårlig ånde, så sier jeg det rett ut at han enten får la vær å puste på meg, eller så får han gå å pusse tennene.

Og slik fortsetter det...sier alltid ting med en gang, så slipper det å bli noe problem ut av ting.

Og ja, det hender han bare ler og ikke gidder å gjør noe med det, men da får heller ikke han noe igjen fra meg.

:fnise:

Så bra,Pucifer!

Helt enig,mye bedre å bare si det.Fant jeg ut tidlig med mannen min,for de skjønner ikke subtil hinting akkurat ;)

Når en er i et forhold bør det kunne gå an å snakke om ting som plager en.Enten om det er stinketiss eller tiss på doringen..

Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Har du noen råd til de som etter to år, tre uker eller fire dager finner ut at de må reagere da?

Å gå fra å ikke si noe, og kanskje la fyren tro at dama ikke synes neseplukking ikke er så ille, til å plutselig la han vite om alt man synes er ekkelt... Som i TS tilfelle er mye :o

Det er ikke bare bare. Det er som når damer skjemmer bort mannen med vasking, matlaging osv i starten av samboerforholdet, men plutselig blir lei og kjefter og maser for å få mannen til å ta i et tak.

Jeg tror jeg heller ville kuttet ut fyren jeg. Er han ikke voksen nok til å forstå at han må ha på seg ren skjorte etter dusj liksom...

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at det ikke fungerer å pakke det inn, som noen foreslår.

IKKE si at det er en kollega. For da tenker han sikkert "jaja, da er jo ikke jeg den eneste her i verden da!"

Det eneste jeg tror funker, er å si det rett ut, så direkte at han blir forlegen og flau - og taper på den dumme oppførselen sin.

Når du skal til å suge ham, men du får en urnin/skittenpenisstank i trynet:

"Jeg kommer ikke til å suge deg i dag fordi pikken din lukter for jævlig. Si ifra når du har vaska den."

Han er intressert i å bli sugd av. Dermed kommer han også til å bli intressert i å vaske den, slik at han får det han vil ha.

Bruk samme taktikk på busepelling og andre ekle saker, så kanskje pipa får en annen lyd.

Å skylde på hodepine vil i alle fall ikke hjelpe på hygienen hans..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...