Gå til innhold

What to do?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Det er en gutt jeg har hatt noe på gang med en stund, vi snakker mye sammen på sms osv, og møtes ganske ofte men vanligvis bare når vi er ute på byen. Vi har gått på skole sammen tidligere så vil si at vi er ganske gode venner. Jeg vet at han liker meg kjeempe godt, og har likt meg i over et halvt år nå, selv da jeg var sammen med eksen min, siden han har fortalt det til ei venninne av meg. Jeg liker han også veldig godt og håper vi kan bli noe mer enn venner etterhvert, men problemet er at for ca fire uker siden klarte jeg å ha sex med en av vennene hans/en bekjent av han etter en kveld på byen, vi var begge veldig fulle, og jeg angrer og hadde aldri gjort det hvis jeg ikke hadde vært såpass beruset. Men jeg tror ikke han jeg har noe på gang med vet noe om det, tørr ikke fortelle han det og jeg håper/tror ikke kompisen hans gjør det heller, men jeg har skikkelig dårlig samvittighet. Var det skikkelig dumt av meg? Vi er jo ikke sammen eller noe, så han kan jo egentlig ikke blir sur, men er redd for at han kommer til å ikke ville være med meg hvis han finner ut av det.. Hva burde jeg gjøre? Er livredd for at han kommer til og høre det fra noen andre enn meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du burde fortelle det somsom det er. Men ta det ikke over nett, mør han face to face, hjemme til deg eller til ham. Fortell han dette på en måte der du viser ham at du aldri mente dette og du angrer skikkelig, selfølgelig husk og si det du mener. Hvis du ignoerer dette og later som ingenting, dere blir sammen så finner han det ut så ville det være mye værre enn og si det først som sist. Det skjer vell ikke igjen og du får bare bevise det.

Endret av Lisaaa
Skrevet

ops, postet kanskje på feil forum, menmen!

Ja, jeg hadde aldri sagt det over nett, er jo litt vanskelig å formulere seg ordentlig da pluss utrolig kjipt for han hvis jeg gjør det. Skal prøve og si det til han snart, men føler det kommer til å bli litt kleint, spesielt siden vi holder jo ikke offisielt på eller noe, men føler han fortjener å vite det, og så slipper jeg å ha dårlig samvittighet lengre..

Gjest Mann-87
Skrevet

Personlig ser jeg virkelig ikke poenget i å fly på andre når man prøver å få til noe med en person, så hadde det skjedd med meg så hadde nok romansen vært over. Men du bør fortelle han det. Noe annet vil jeg se på som lureri. Og å skylde på fylla holder ikke. Kan man ikke styre seg på fylla, så tar man det litt roligere.

Skrevet

Ja, jeg blir ikke overrasket om romansen er over hvis jeg forteller han det, men jeg hadde fått altfor dårlig samvittighet hvis jeg ikke forteller det. Men det skal sies at det var mitt første og eneste one night stand, eller hva jeg skal kalle det. Pleier alltid og ha kontroll på fylla så det har aldri skjedd før, og kommer nok ikke til å skje igjen med det første hvertfall. Jeg er også litt forvirra hva som skjer mellom meg og han jeg liker, vi har aldri snakket om hva som skjer med "oss" og for alt jeg vet kan han også ha gjort noe med noen andre jenter, selvom han egentlig ikke er typen til det, men tror ikke jeg hadde blitt sur hvis det hadde skjedd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...