MarianneE Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 Av en eller annen grunn synes jeg de gutta er syyykt irriterende!! De virker helt OK, musikken er ikke noe jeg ville kjøpt men den er ikke fæl heller, de.... Av en eller annen grunn irriterer de meg! Kan ikke forklare hvofor. Er det bare meg eller er det flere som deler de følelsene der?
Gjest Huffsa Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 Jeg digger dem Sett dem 9 ganger live, seinest forje helg Men det er jo sånn det er innimellom. Jeg irriterer meg vannet av f.eks Samsaya og hu idol-Sandra (med de store puppa) uten at jeg har en spesiell grunn.
Gjest Constanze Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 Jeg synes de er utrolig flinke og jeg liker musikken deres. På meg virker de å være to unge gutter med både talent og sjarm. Jeg har også artister som irriterer meg "en smule" - bla. Madcon, de fremstår altfor selvgode og usympatiske for mitt vedkommende.
Gjest Emera Skrevet 25. juli 2010 #4 Skrevet 25. juli 2010 (endret) Jeg liker Karpe Diem bare bedre og bedre. Endret 25. juli 2010 av Emera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå