Gjest Eline Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 Jeg er hodestups forelska for første gang på leeenge! Han har alt man kan drømme om, og mer til! jeg er ute etter noe virkelig seriøst, da jeg har ett barn og siden min datter har opplevd at en farsfigur har forsvunnet ut av livet hennes tidligere. Jeg har vært helt klar på at han må trekke seg så tidlig som mulig dersom det skulle være aktuelt.. Om ikke for min del, så for min datters. Han er utrolog god mot både meg og min datter.. Han tar mye på meg, gir meg komplimenter, vi prater om alt mulig rart og han sier at han virkelig liker meg. MEN.... jeg har hele tiden en gnagende følelse av at han har lyst til å trekke seg, men ikke tør. Jeg har egentlig ingen grunn til å tro det, men jeg tenker bare at den mannen er så altfor god for meg, jeg kan bare ikke fatte og begripe hva den mannen kan se i meg! Så da går jeg jo rundt hele dagene og overanalyserer og graver meg selv ned i søla.. Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette her.. bare få det nedskrevet så jeg ser hvor dumt det høres ut kanskje..? For at noen skal dra meg ned på jorda igjen..? HATER å være overanalyserende kvinnfolk!!!!
annemette Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 Relax! Enjoy! Forelskelse er jo herlig, sett pris på det og slutt å overanalyser alt hele tiden!
Gjest Eline Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 Relax! Enjoy! Forelskelse er jo herlig, sett pris på det og slutt å overanalyser alt hele tiden! TAKK!! *puste rolig og telle baklengs fra 10*
Muzak Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 Hvis han hadde villet trekke seg så hadde han gjort det, siden han ikke er bundet til noe. Men det er mulig at han vil ta det sakte fordi du har barn som han også må tilpasse seg til NYYYT forelskelsen, heldiggris!
Gjest Eline Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 Hvis han hadde villet trekke seg så hadde han gjort det, siden han ikke er bundet til noe. Men det er mulig at han vil ta det sakte fordi du har barn som han også må tilpasse seg til NYYYT forelskelsen, heldiggris! Takk, det hjalp faktisk å lese... Det verste av alt er jo at det er JEG som har gitt beskjed om at jeg vil gå veldig sakte frem siden det er barn med i bildet.. Føler meg veldig heldig ja, har ventet på dette i åresvis!:D
LetThemEatCake Skrevet 24. juli 2010 #6 Skrevet 24. juli 2010 Sluta tänka och börja lev! Det finns ingen anledning till att tänka att han snart sticker! Om någonting så kan faktiskt de tankarna göra att han sticker.. Så sluta upp och oroa dig och låt det fantastiska livet ta dig med i virvelvinden som kallas förälskelse. Grejen med oro är att den garanterat märks, även om du inte tror att du visar den. Och talar du dessutom inte om vad du är orolig för så blir han orolig över att han gjort något fel, och så har den onda spiralen satt igång.. Förstår du? :gjeiper:
Gjest Eline Skrevet 24. juli 2010 #7 Skrevet 24. juli 2010 Sluta tänka och börja lev! Det finns ingen anledning till att tänka att han snart sticker! Om någonting så kan faktiskt de tankarna göra att han sticker.. Så sluta upp och oroa dig och låt det fantastiska livet ta dig med i virvelvinden som kallas förälskelse. Grejen med oro är att den garanterat märks, även om du inte tror att du visar den. Och talar du dessutom inte om vad du är orolig för så blir han orolig över att han gjort något fel, och så har den onda spiralen satt igång.. Förstår du? :gjeiper: Forstår veeeeldig godt hva du mener ja!! Er bare nødt til å snu tankemønsteret mitt her, og da hjelper det voldsomt at folk utenfra får meg ned på jorda igjen! Har ennå ikke fortalt så mange rundt meg om han ennå forstår du, vil ikke det så tidlig. Så mange mange takk, dere hjelper meg mer enn dere aner!
I.am.me Skrevet 24. juli 2010 #8 Skrevet 24. juli 2010 Tenk for deg selv hvor utrolig heldig du er som har funnet en snill mann som er god mot både deg og din datter! Å finne en mann man faktisk liker såpass godt at man forelsker seg i, skjer ikke hele tiden så dette skal du ta med et stort smil. All den nervøsiteten kan du bare droppe først som sist, da det ikke lønner seg for eller imot. Du kan aldri uansett være 100% sikker på om han kommer til å være der for dere for alltid, men det ville du ikke vært en gang om dere var gift! Nyt de små sommerfuglene i magen og nyt dagdrømmingen, den første tiden av en forelskelse varer så kort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå