Frk Snasen Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #21 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Å herregud, du har ikke sett meg i dette antrekket. Hvordan kan du være så bastant å si at det "overhodet ikke er fint" En gang jeg gikk slik på fest drysset det over meg med komplimenter. Du vet ikke fargen, snittet elle stilen på kjolen engang. Hjelp. Kan ikke si at hvite pumps er stygt uansett. Det er jo klassiske sko som har vært i motebildet i flere tiår. Det er det en grunn til. Er vel heller du som ha sær og trashy smak. Jeg har sagt at jeg aldri syntes hvite sko (bortsett i fra tøysko og sneakers) er fint. Jeg sier da ingenting om DEG ikledd dette antrekket? Jeg henviser til at jeg mener at selve antrekket du forklarer, kombi hvite sko ikke er pent fra mitt synspunkt. Men jeg sier vitterlig ingenting om hva andre syntes om deg. Jeg henviser heller ikke til kjolen, men til skoene. Haha. Det er i grunn veldig barnslig å "krangle" om slikt. Endret 26. juli 2010 av Frk Snasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snasen Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #22 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Jeg har en liten greie med at jeg ikke klarer å gå med svarte sko, heller ikke svarte sokker. Hehe.. Hvite joggesko/tøysko syntes jeg er fint, men hvite pumps/støvletter er noe av det mindre pene jeg ser.. Det blir veeeldig harry.. Og jeg er fra bygda sjøl, men et sted går grensa asså.. Haha. Jeg er motsatt. Jeg mååå ha svarte sokker. Godt man har ulik smak, t.o.m på sokkefronten. Endret 26. juli 2010 av Frk Snasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Snasen Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #23 Del Skrevet 26. juli 2010 Du og du for en festelig tråd ! Helt enig i at sorte pumps og knallhvite strømper, eller sorte strømper og hvite pumps ikke er en flatterende kombinasjon. Men, det er intet billig over mine hvite Le Coq Sportif i kombinasjon med mørke Armani Jeans Nei, de er nok fine, de. Hvite støvletter og pumps kan være grelt dersom de er i lakk eller dårlig imitert skinn. Hvite pumps i f.eks ekte skinn kan være kjempe lekkert, men som alt annet så kommer det an på skoen, antrekket og personen som har på skoene. Jeg syns hvitt i lakk (lakk/patent) i det meste er forferdelig. Men allikevel er jeg glad for at folk har forskjellig smak, og fordi jeg hadde muligheten til å lage en såpass meningsløs tråd om hvite sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 26. juli 2010 #24 Del Skrevet 26. juli 2010 Tja, er ikke nødvendigvis begeistret for hvite sko selv, men har ikke noen store aversjoner mot det akkurat. Ellers har jeg noen slike som disse og synes de er veldig fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 26. juli 2010 #25 Del Skrevet 26. juli 2010 Tja, er ikke nødvendigvis begeistret for hvite sko selv, men har ikke noen store aversjoner mot det akkurat. Ellers har jeg noen slike som disse og synes de er veldig fine. Hmm jeg likte stilen på de men ikke at de er svart hvite. Jeg har noen lignende som bare er svarte De syns jeg er fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. juli 2010 #26 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg har sagt at jeg aldri syntes hvite sko (bortsett i fra tøysko og sneakers) er fint. Jeg sier da ingenting om DEG ikledd dette antrekket? Jeg henviser til at jeg mener at selve antrekket du forklarer, kombi hvite sko ikke er pent fra mitt synspunkt. Men jeg sier vitterlig ingenting om hva andre syntes om deg. Jeg henviser heller ikke til kjolen, men til skoene. Haha. Det er i grunn veldig barnslig å "krangle" om slikt. Ro ro til fiskeskjær. "det du snakker om er ikke fint, kanskje på 60 tallet men ikke nå" Fortell meg at det ikke var antrekket i sin helhet du mente. Neida! Ja det er ganske barnslig å ro seg unna ting, sønnen min gjør det hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 26. juli 2010 #27 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg syns hvite sko kan være fine, men det spørs hvordan de ser ut da. Hvite sneakers er kult, og hvite sko med blomstermønster på kan og være fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 26. juli 2010 #28 Del Skrevet 26. juli 2010 Hmm jeg likte stilen på de men ikke at de er svart hvite. Jeg har noen lignende som bare er svarte De syns jeg er fine Ja, jeg kjøpte de på salg, og de var utsolgt for de helt svarte. Men det var et så bra tilbud at jeg ikke kunne la vær. Ellers hadde jeg nok tatt helt svarte. Men liker dem for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lokita Skrevet 26. juli 2010 #29 Del Skrevet 26. juli 2010 dette er noe av det styggeste jeg har sett : http://www.wardrobe.no/media/G2s6aSsULohqKDF7nIA7wkMULLGZLv-l.jpg Hvite høyhæler kan fort se trashy ut det er jeg enig med, jeg syns sånne sko hører hjemme i denne kategorien: http://www.fotofashion.no/blogg/wp-content/gallery/stine-marie-ls/imgp3059-edit-2-2.jpg Rånerbabe-stilen, eller bare trashy-stilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
page Skrevet 27. juli 2010 #30 Del Skrevet 27. juli 2010 Hvite støvletter og sandaler er stygt. Det ser horete og tacky ut. Grøss. Om sommeren syns jeg det kan være fint med hvite pumps eller ballerinas (aldri med svart strømpebukse(!)), men det er avhengig av resten av antrekket. Hvite tøysko derimot, er som regel kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malinpe Skrevet 27. juli 2010 #31 Del Skrevet 27. juli 2010 Hvite sko funker kun hvis det er tøy sko synes jeg. Hvite støvletter og pumps, fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chanè Skrevet 28. juli 2010 #32 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg syns hvite sko er både pent og snuppete, dersom det passer til resten av antrekket. Gladiatorsko er grusomme uansett farge, og hvite sko må brukes enten barbent eller med helt lyse strømper. Men for eksempel til hvit kjole blir det helt feil med sko i annen farge enn hvitt, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 31. juli 2010 #33 Del Skrevet 31. juli 2010 Hvite støvletter er helt grusomt. For ikke å snakke om de grusomme gladiator-sandalene. De er stygge i alle farger for øvrig. Men hvite converse og andre tøysko syns jeg er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 31. juli 2010 #34 Del Skrevet 31. juli 2010 Hvite støvletter er helt grusomt. For ikke å snakke om de grusomme gladiator-sandalene. De er stygge i alle farger for øvrig. Men hvite converse og andre tøysko syns jeg er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 31. juli 2010 #35 Del Skrevet 31. juli 2010 Hvite støvletter er helt grusomt. For ikke å snakke om de grusomme gladiator-sandalene. De er stygge i alle farger for øvrig. Men hvite converse og andre tøysko syns jeg er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 31. juli 2010 #36 Del Skrevet 31. juli 2010 Hvite støvletter er helt grusomt. For ikke å snakke om de grusomme gladiator-sandalene. De er stygge i alle farger for øvrig. Men hvite converse og andre tøysko syns jeg er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå