Frk Snasen Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 Jeg husker jeg som 17-18 åring bare eeelsket hvite sko. Da i form av boots/støvletter, pumps, o.l. Når jeg ser det nå, så grøsser jeg. Det ser så billig ut, og jeg skjems over at jeg noen gang brukte hvite sko. Det er så stygt. Jeg for store prostitusjons-assosiasjoner når jeg ser jenter med gladiatorsandaler som er hvite, eller pumps som er hvite, eller andre "pensko" som er hvite. Creme/lys beige/nude, kan gå for min del, men hvite pumps? Nei fytti... Her er et ja fra meg (altså, fargen... selve skoformen er og fin, men det er en annen sak). Og her er et stort, stort nei. Er jeg alene om dette? Det kan noen ganger føles sånn, da jeg til tider ser noen fugleskremsler vasse rundt i disse hvite skoene... Ja, hva syns dere om hvite sko?
Frk Snasen Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 24. juli 2010 (endret) Jeg finner ikke link av de nå, men i fjor vinter, og i forfjord gikk veldig mange i hvite, høye timberland-boots. De toppet kaken i grunn. Edit: Jeg fant dem: http://timberland.no/wp-content/uploads/31338.jpg :rope: Endret 24. juli 2010 av Frk Snasen
Frk Snasen Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2010 (endret) dobbel. Endret 24. juli 2010 av Frk Snasen
sofie777 Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 Det spørs hva det er til, jeg personlig liker ikke som i den siste linken i det første innlegget, knallhvite sko til svart strømpebukse og motsatt. Men til lyse klær og spesielt om sommeren er hvitt tillatt, spesielt som tøysko og lette sandaler (også med hæl). Da passer det IKKE med svart ihvertfall. Men til generelt bruk og vinterbruk er svart det primære, særlig om en ikke har penger til å kjøpe sko (og klær) i alle mulige farger.
charlott Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 Synes hvite pumps kan være fint, spesielt nå om sommeren. Men, absolutt ikke til sorte/mørke strømper...
charlott Skrevet 24. juli 2010 #6 Skrevet 24. juli 2010 Synes disse er lekre, enkle men fine: http://www.zappos.com/images/732/7320532/3279-423673-3.jpg
Gjest Ylva Virvla Skrevet 25. juli 2010 #7 Skrevet 25. juli 2010 Synes hvite støvletter er skikkelig stygt. Er heller ingen stor tilhenger av hvite pumps, men synes det er mye bedre enn hvite støvletter. Louboutin-skoene du linket til var ikke så verst, men hadde selvsagt vært finere i sort. (Elsker det røde partiet på hælen! Beige, høyhælte sandaler er lekkert! Hvite ballerinas trenger ikke være så ille. Og hvite sneakers er helt ok - men ser bedre ut når de er litt slitte faktisk. Sånn at de ikke lyser hvitt lenger.
Djungelvrål Skrevet 25. juli 2010 #8 Skrevet 25. juli 2010 er nok bare du som har en greie. Går med hvite halvhøye pumps ofte, spesielt fint til en 60-talls inspirert kjole jeg har.
Frk Snasen Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 26. juli 2010 Synes disse er lekre, enkle men fine: http://www.zappos.com/images/732/7320532/3279-423673-3.jpg Usj... Vel, de kan gå, hvis skoene absolutt må være hvite.
Frk Snasen Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 26. juli 2010 Det spørs hva det er til, jeg personlig liker ikke som i den siste linken i det første innlegget, knallhvite sko til svart strømpebukse og motsatt. Men til lyse klær og spesielt om sommeren er hvitt tillatt, spesielt som tøysko og lette sandaler (også med hæl). Da passer det IKKE med svart ihvertfall. Men til generelt bruk og vinterbruk er svart det primære, særlig om en ikke har penger til å kjøpe sko (og klær) i alle mulige farger. Enig angående tøysko og sneakers, men ellers får jeg bare lukke øynene og være glad jeg ikke går slik.
Frk Snasen Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #11 Skrevet 26. juli 2010 Synes hvite støvletter er skikkelig stygt. Er heller ingen stor tilhenger av hvite pumps, men synes det er mye bedre enn hvite støvletter. Louboutin-skoene du linket til var ikke så verst, men hadde selvsagt vært finere i sort. (Elsker det røde partiet på hælen! Beige, høyhælte sandaler er lekkert! Hvite ballerinas trenger ikke være så ille. Og hvite sneakers er helt ok - men ser bedre ut når de er litt slitte faktisk. Sånn at de ikke lyser hvitt lenger. Ser du de jeg linket til i innlegg nr to? Jeg så utrolig mange gikk med disse gyselige bootsene i fjor bl.a. Jeg kan ikke tro at de selv syns de er så fancy i disse bootsene, for det ser ut som de tror de er råååkule i dem. Jaja... Ellers er jeg enig i at sneakers i hvitt går fint.
Frk Snasen Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #12 Skrevet 26. juli 2010 er nok bare du som har en greie. Går med hvite halvhøye pumps ofte, spesielt fint til en 60-talls inspirert kjole jeg har. Nei, det er nok ikke det. Er jo flere som er enige da. uansett så har det lite å si. Nå sier også flere at de er uenige og det er helt lov (selvom de ikke ser spesielt bra ut i hvite "østeuropeiske" pumps/sko - jeg er nok en gang fristet til å si whiteytrash og/eller bygdedyrene i full swing). Det du snakker om er overhode ikke fint. På 60-tallet var det sikkert det, men ikke nå. Godt man har ulik smak for det om.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #13 Skrevet 26. juli 2010 Selv hater jeg åpen tå, gladiatorsandaler og frynser, men skjønner jo at jeg har hele verden mot meg her, spesielt når det gjelder åpen tå. Hvite Timberland-boots og hvite sko generelt liker jeg - har hatt mine Timberland-boots i tre år nå... :gjeiper:
Frk Snasen Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #14 Skrevet 26. juli 2010 Har sett en del gå rundt i slike: Herregud!!! Disse i hvitt: Skyt meg! (de er stygge uansett mtp formen). Også har vi slike da: Lord have mercy!
Frk Snasen Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #15 Skrevet 26. juli 2010 (endret) Selv hater jeg åpen tå, gladiatorsandaler og frynser, men skjønner jo at jeg har hele verden mot meg her, spesielt når det gjelder åpen tå. Hvite Timberland-boots og hvite sko generelt liker jeg - har hatt mine Timberland-boots i tre år nå... :gjeiper: Og de skal du få fortsette å ha for deg selv i tre år til. Jeg hater selv gladiatorsandaler, og frynser selv. Snart skriver vel noen: La folk gå i det dem vil. Det får man lov til, men man kan få ytre sin ganske så ubetydelige/overfladiske mening om dette også. Endret 26. juli 2010 av Frk Snasen
Frk Snasen Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #16 Skrevet 26. juli 2010 Det spørs hva det er til, jeg personlig liker ikke som i den siste linken i det første innlegget, knallhvite sko til svart strømpebukse og motsatt. Men til lyse klær og spesielt om sommeren er hvitt tillatt, spesielt som tøysko og lette sandaler (også med hæl). Da passer det IKKE med svart ihvertfall. Men til generelt bruk og vinterbruk er svart det primære, særlig om en ikke har penger til å kjøpe sko (og klær) i alle mulige farger. Enig i dette. Men "glamourmodellene" vasser gladelig rundt i boots lignende michelin-mannen, og syns selv de er sinnsykt heite. Det gjør ingenting, men vit det, at skoene ødelegger noe ved dere som kunne ha vært meget fint. Tenk at en boots/sko kan gjøre så mye.
Djungelvrål Skrevet 26. juli 2010 #17 Skrevet 26. juli 2010 Nei, det er nok ikke det. Er jo flere som er enige da. uansett så har det lite å si. Nå sier også flere at de er uenige og det er helt lov (selvom de ikke ser spesielt bra ut i hvite "østeuropeiske" pumps/sko - jeg er nok en gang fristet til å si whiteytrash og/eller bygdedyrene i full swing). Det du snakker om er overhode ikke fint. På 60-tallet var det sikkert det, men ikke nå. Godt man har ulik smak for det om. Å herregud, du har ikke sett meg i dette antrekket. Hvordan kan du være så bastant å si at det "overhodet ikke er fint" En gang jeg gikk slik på fest drysset det over meg med komplimenter. Du vet ikke fargen, snittet elle stilen på kjolen engang. Hjelp. Kan ikke si at hvite pumps er stygt uansett. Det er jo klassiske sko som har vært i motebildet i flere tiår. Det er det en grunn til. Er vel heller du som ha sær og trashy smak.
ikønn Skrevet 26. juli 2010 #18 Skrevet 26. juli 2010 Jeg har en liten greie med at jeg ikke klarer å gå med svarte sko, heller ikke svarte sokker. Hehe.. Hvite joggesko/tøysko syntes jeg er fint, men hvite pumps/støvletter er noe av det mindre pene jeg ser.. Det blir veeeldig harry.. Og jeg er fra bygda sjøl, men et sted går grensa asså..
Gjest Lille-pus Skrevet 26. juli 2010 #19 Skrevet 26. juli 2010 Du og du for en festelig tråd ! Helt enig i at sorte pumps og knallhvite strømper, eller sorte strømper og hvite pumps ikke er en flatterende kombinasjon. Men, det er intet billig over mine hvite Le Coq Sportif i kombinasjon med mørke Armani Jeans
Gjest SmallTalk Skrevet 26. juli 2010 #20 Skrevet 26. juli 2010 (endret) Hvite støvletter og pumps kan være grelt dersom de er i lakk eller dårlig imitert skinn. Hvite pumps i f.eks ekte skinn kan være kjempe lekkert, men som alt annet så kommer det an på skoen, antrekket og personen som har på skoene. Endret 26. juli 2010 av SmallTalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå