Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juli 2010 #21 Skrevet 25. juli 2010 Forstår godt at TS ønsker å se flott ut på bryllupsdagen sin, selv om det å være en flott brud ikke er så viktig for noen andre. Folk er forskjellig. Jeg hadde selv også løpt til frisør.
Gjest karoline12 Skrevet 25. juli 2010 #22 Skrevet 25. juli 2010 Skjønner TS utrolig godt! for noen betyr hår ganske mye( kanskje litt for mye for meg, er frisør,) det du kan gjøre for å få det lysere er å gå til frisøren si at du vil ha et lysere drag i håret bare..det er fullt mulig å bleke str uten at håret blir lignendes en høysåte... jeg ville ha anbefalt (etter det bildet jeg har av hårfargen din i mitt hodet) mange TYNNE TYNNE lyse str med svak bleking bare for å dra ut litt av den fargen. du vil da kun få et lysere drag i håret ditt uten den typisk stripe effekten. men vanskelig å si at det er det riktige for håret ditt siden jeg ikke har sett det.. Lykke til, jeg skjønner fortvilelsen!
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 25. juli 2010 #23 Skrevet 25. juli 2010 Regna med jeg kom til å bli bitt av hodet i den tråden her, ja Regna med at noen av dere også kom til å feiltolke innlegget mitt. Jeg har verken anklaget noen for å være bridezillaer eller overfladiske. Men jeg er av den rasjonelle typen, og prøvde å få TS til å se litt mer logisk på saken. Det eneste jeg prøvde å si var "dagen blir fin uansett, så lenge du er innstilt på det." Men hvis det bare er dere som snart skal gifte dere som får lov å delta i diskusjonen kan jeg finne noen andre å leke med altså..
¤flicka¤ Skrevet 26. juli 2010 #24 Skrevet 26. juli 2010 Jeg er allerede gift, og var slettes ingen bridezilla når jeg giftet meg men likevel kan jeg forstå at dette føles som en liten katastrofe. Litt av poenget for meg var at jeg ville se ut som meg selv på bryllupsdagen (meg selv i en ekstra fin versjon, selvsagt ), og med helt ny og uvant hårfarge ville jeg ikke følt meg som meg selv. Jeg er temmelig sikker på at ts gleder seg til å tilbringe resten av livet med mannen sin, men det er ikke det tråden handler om
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #25 Skrevet 26. juli 2010 Regna med jeg kom til å bli bitt av hodet i den tråden her, ja Regna med at noen av dere også kom til å feiltolke innlegget mitt. Jeg har verken anklaget noen for å være bridezillaer eller overfladiske. Men jeg er av den rasjonelle typen, og prøvde å få TS til å se litt mer logisk på saken. Det eneste jeg prøvde å si var "dagen blir fin uansett, så lenge du er innstilt på det." Men hvis det bare er dere som snart skal gifte dere som får lov å delta i diskusjonen kan jeg finne noen andre å leke med altså.. Det er da ingen som biter hodet av noen som helst, trist om du føler det sånn. Det er heller ingen andre enn deg selv som mener noe om hvem som ikke får eller får være med i diskusjonen. Jeg skal ikke gifte meg selv, men jeg forstår TS godt, enkelt og greit. Man er bare uenig, og det er helt ok. Husk at folk har ansvar for egen lykke, din lykke er ikke nødvendigvis andre's. Noen blir veldig glade av et flott hår på dine brudebilder, andre ikke. TS kan selvfølgelig dra til frisøren uten dårlig samvittighet!
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #26 Skrevet 26. juli 2010 Sine brudebilder* skulle det være..
¤Pernille¤ Skrevet 26. juli 2010 #27 Skrevet 26. juli 2010 Regna med jeg kom til å bli bitt av hodet i den tråden her, ja Regna med at noen av dere også kom til å feiltolke innlegget mitt. Jeg har verken anklaget noen for å være bridezillaer eller overfladiske. Men jeg er av den rasjonelle typen, og prøvde å få TS til å se litt mer logisk på saken. Det eneste jeg prøvde å si var "dagen blir fin uansett, så lenge du er innstilt på det." Men hvis det bare er dere som snart skal gifte dere som får lov å delta i diskusjonen kan jeg finne noen andre å leke med altså.. Og jeg regna med at du ville føle deg angrepet, noe som aldri var meningen, som jeg faktisk presiserte. Poenget er at man skal ikke være så rask med å peke med pekefingeren til folk når man ikke har grunnlag for å sette seg inn i situasjonen selv. Det blir det samme om jeg skulle belære ei mor om at hun måtte la være å bli hysterisk over småting. Jeg kan ikke forstå hennes ståpunkt da jeg selv ikke er mor. I tillegg synes jeg det var avsporende fra tema, da TS enkelt og greit ba om hårtips. Men nei, det var aldri meningen å angripe deg, bare si: "Det er lettere sakt enn gjort"
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #28 Skrevet 26. juli 2010 Ts her! Lykken ble stor da jeg kom meg til frisøren idag! Først anbefalte hun at jeg tok mange tynne striper men etter at hun hadde vurdert det nærmere med en kollega så kom de frem til at de først skulle prøve å "rense" det. Det de gjorde var å vaske håret mitt med avfargingsmiddel. Men i stedet for å bruke oksidering så ble det bare brukt vann noe som gjorde det mer skånsomt. De fortalte meg at de kjølige tonene går bort mye lettere enn de gyldne. Det stemte nok for håret mitt fikk en kjempefin gylden blond farge etterpå! Jeg synes faktisk at hårfargen min ble mye mer kledlig enn den forrige blonde fargen jeg hadde. Så jeg slapp faktisk å gjøre noe mer med det...ingen farging, ingen striper. Så nå skal jeg bare holde meg langt unna butikk-farger! Oh happy day!!!
pinselilje Skrevet 26. juli 2010 #29 Skrevet 26. juli 2010 Så bra at det ordnet seg for deg!!!! Jeg har også vært hos frisøren, ble MYE finere enn det var iallfall, skal tilbake neste uke for å farge mere:) Da tror hun at jeg får tilbake ca sånn som det var! Så jeg er veldig glad da, selv om jeg fortsatt skulle ønske jeg ikke hadde gjort dette! Men tross alt - det kunne ha vært enda verre! Og så håper jeg det blir supert neste uke:) Lykke til med bryllupet - håper du får en SUPER dag! Klem
¤Pernille¤ Skrevet 30. juli 2010 #30 Skrevet 30. juli 2010 Så bra for dere begge to Ønsker dere begge lykke til videre!
ffjellrev Skrevet 30. juli 2010 #31 Skrevet 30. juli 2010 Så fantastisk at det bli en slik løsning på det! Kjenner jeg ble veldig glad på dine vegne. Kevlarsjäl og andre kan få si hva de vil, men det kan ikke være kult å se på alle bildene etterpå og irritere seg over hårfargen. Dessuten er hår en viktig del av identiteten, og man vil jo være seg selv når man gifter seg. Lykke til på den store dagen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå