Gå til innhold

Fortvilet

Fremhevede innlegg

Gjest Andrea
Skrevet

Var buden på 25 årsdag til en venninne. Det er jo bare fint. Der skulle det være en jente som selger undertøy og sexy undertøy. Det er jo også greit.

Det skjedde ikke noe negativt på festen. God mat og god drikke (mye) Da visningen av tøyet var over. Flere hadde kjøp noe, jeg også. Mye fint og sexy.

Hun hadde med flere kofferter. Men så kom den siste fra etter en stund. Der var det sex leketøy. Da ble det litt rart og fnising og slikt. Men hun snakket seriøst om de forskjellige dingsene. Og det ble en god stemning etter litt.

Flere kjøpte faktisk noe, noen ville bestille senere. Så gikk festen videre, og det ble veldig mye gøy og en fin fest.

Men så skulle jeg og noen hjem. Jeg og to andre bestilt taxi sammen. Vi kjørte til en annen før meg, så kom vi fram til meg, enda i veldig god form og ikke helt klare til å slutte. Så min venninne ble med inn til meg.

Vi ordnet oss drikke og satte oss ned å snakket om alt og litt mer. Og det vi hadde handlet. Først klærne, og så lekene.

Å HJELP.. det endte med at vi brukte de der sammen i sofaen. Det var deilig der og da. men nå er jeg forskremt. Jeg har ikke hørt fra henne i dag, og jeg har ikke ringt eller sendt henne noen meld. Vi hadde ikke sex sammen altså.

Hva har jeg/vi gjort. Bør jeg ta kontakt med henne????

Fortvilet, meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke noe å skamme seg for. Sånt skjer. Jeg ville vært som jeg pleier og rett og slett sendt en sms og spurt åssen hun har det! Og sagt at jeg føler meg litt teit men at shit happens og angrer ikke. Og en smiley. Og så hadde jeg gått videre og ikke tatt opp saken mer med mindre hun gjorde det.

Gjest Andrea
Skrevet

Takk, og ja, jeg sendte en melding. Jeg er så lettet. Jeg fikk en tusen takk for at jeg tok kontakt. hun hadde det likedan som meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...