Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 Tenkte å kjøpe en ny telefon av type iphone eller HTC Legend, men lurer litt på hvem som er best på apps? Er det slik at Iphone enda "leder" på dette, eller har Android også mye å tilby? Har kikket litt i de respektive butikkene på nett, uten å bli all verdens klokere. Jeg har ingen slik telefon i dag, og har derfor ingen erfaringer med dette. Noen innspill her? (og fint om dette ikke blir en tråd for/mot iphone eller andre telefoner )
I.am.me Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 For å være ærlig er jeg ikke direkte fan av Apple, men det skal sies at de er utrolige gode på apps. Men nå er androide-markedet kommet så ufattelig nært apple sitt at jeg lurer på om det snart er like bra. Sitter å sikler litt på HTC Desire selv, og ser at appsene på den er omentrent like bra som på Iphone, om ikke bedre. Men nå har HTC Legend fått dritt-karakterer og anmeldelser så ville nok uansett ikke kjøpt den telefonen uavhengig av hvor gode appsene var. Dårlig kamera, dårlig batterikapasitet, ingen oppgavebehandling og plagsomme bugs er bare noe av det Amobil.no konkluderer med.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 Problemet slik jeg ser det er at med norsk SIM-kort får man ikke tilgang til betal-markedet på Android. Da er det en del man går glipp av. Jeg bruker iPhone privat og en HTC med Android i jobb-sammenheng, og jeg synes Appstore på iPhone knuser Android-marked uten tvil engang. Kan ikke sammenliknes.
Supramundane Skrevet 25. juli 2010 #6 Skrevet 25. juli 2010 Litt vanskelig å svare på dette, jeg har HTC Hero selv og har aldri hatt noen iPhone. Derfor har jeg heller ikke prøvd apps til iPhone, logisk nok. Samtidig er jeg veldig fornøyd med både telefonen og Android i seg selv. Syns jeg har alt jeg trenger og mer til.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #7 Skrevet 26. juli 2010 Android app har en stor økning på apps. Når android har vært like lenge på markedet som iPhone, så kan man begynne å sammenligne. Og når google åpner for betalte apps i norge, så kommer Android til å dra fra iPhone lett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå