Gå til innhold

Kataloger

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg flytter inn i nytt hus om en knapp måned, og trenger mange nye møbler og andre interiørartikler.

Noen som vet om kataloger jeg kan bestille på nett? Synes det er mye bedre å bla i papir enn å se på internett.

Ønsker altså kataloger om hus, hage, interiør, og gjerne også klær ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kataloger du kan bestille fra, (kun postordre, ingen butikker så vidt jeg vet), er bl.a Ellos, Jotex og La Redoute - her er det både klær og interiør - ofte salg/tilbudsvarer og du kan opprette konto der. Har kjøpt både klær, gardiner, duker fra de nevnte ovenfor. Sportmann har vel kun klær og annet tilbehør, tror jeg, mest sportsklær, men en del annet også.

Sparkjøp har både katalog og varehus i noen av de største byene. Her er det en del klær, noe med rare størrelser/snitt, men også noe som er helt greit. De har en del til hus&hjem også, jeg pleier bl.a kjøpe sengetøy derfra - billig og holder godt på fargene! :)

(Ofte tilbudsvarer!)

H&M har kataloger du kan bestille fra, men butikkene finnes jo mange steder.

Biltema, Jula og Clas Ohlson har kataloger og nettsider med bilder og priser. De har mye forskjellig her, (tror ikke det er mulig å bestille fra Biltema, men det går jo an å se hva de har likevel), jeg har kjøpt bl.a brødboks, glass, kjøkkenredskap, skittentøyskurv, hagebenk, hageredskaper, maling o.s.v fra de 3 butikkene nevnt ovenfor.

Jysk har nettsider ihvertfall. Ikea, Møbleringen, Skeidar og Bohus har kataloger + nettsider med bilder + priser, men er usikker på dette med postordre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...