Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 Jeg droppet ut av vg2 i oktober 2009. Skal begynne å jobbe via oppfølgningstjenesten i august, og får da 200kr dagen. Kommer til å starte med å jobbe 3 dager i uken, til å så kanskje etterhvert øke til 5dager i uken. Jeg har det veldig dårlig hjemme, er 18år så kan bare flytte ut, men jeg har ikke råd til det med så lite penger i mnd. Går til psykolog som kan bekrefte at det ikke er bra for meg (overhode) å bo hjemme. Men tror dere at det er mulig å få støtte av nav? Har noen venner som har det slik at nav betaler leiligheten dems (tror det var 4500+strøm de fikk dekket).. Skal såklart høre med oppfølgningstjenesten når jeg skal dit i august, men greit å høre her også-.
Gjest Krizzy Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 (endret) Hør med boligkontoret i kommunen din. Hvis du bor i Oslo vil jeg anbefale deg og google ungbo. Det er et tilbud for ungdom i alderen 18-23 som ønsker å flytte ut hjemmenifra. Endret 25. juli 2010 av Krizzy
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Bor i en mindre by i vestfold, men takk
Murmelmy Skrevet 25. juli 2010 #4 Skrevet 25. juli 2010 Kontakt sosialtjenesten, de kan hjelpe deg med å søke kommunal bolig (selv om de er svært få og mange om beinet) og evt økonomisk støtte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå