Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan ville andre ha reagert på dette? Han kan påstå at de er lesber og at de vinket han til seg...han setter seg ved siden av de, men tar meg med da. Jeg spanderer mesteparten av drikke. Selv om de er lesber så blir jeg sjalu. Skjønner ikke hvorfor de vinker på han da..

Jeg har opplevd dette flere ganger, han oppsøker damer, setter seg ved siden av de, når han er sammen med meg. Kan det bare være ubetenksomhet eller søker han noe nytt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan oppfører han seg mot de etter at han har satt seg der da?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Når han er sammen med deg, så skjønner ikke jeg hva han skal med andre samer?

Han hørtes veldig useriøs ut, spør du meg ...

Skrevet

Kansje han synes de er interessante mennesker? Man trenger ikke tenne på hver eneste dame man snakker med. Om kona mi skulle reagert for hver gang jeg snakka med en annen dame, så måtte jeg ha holdt meg hjemme 24/7

Og hva er egnentlig problemet spesielt når han TAR MED DEG når han snakker med disse lesbiske damene ute på byen?

Du kan ikke legge føringer for hver enkelt person typen din skal ha kontakt med. Setter du han i bur, så vil det til slutt bli altfor trangt, og han vil stikke.

Om du synes det er et problem å spandere all drikke (siden du nå nevnte det) så er det da bare å la være.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han hinter til deg om at han ikke vil ha deg lenger, så du kan GJERNE kose deg med disse damene istedet?

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje han hinter til deg om at han ikke vil ha deg lenger, så du kan GJERNE kose deg med disse damene istedet?

Æsj nei, jeg er ikke lesbe og finner ikke disse maskuline damene attraktive i det hele tatt. Og jeg er neppe deres type heller.

Han flørter ikke med dem, men setter seg bare ved siden av de. Så jeg tar kanskje litt feil her...men synes likevel det er litt underlig. Men han liker vel å sitte sammen med damer da.

Skrevet

Hadde det vært bedre om han satt seg med menn?

Skrevet

Jeg hadde reagert selv, men du må nesten snakke med ham. Det er kun dere som kan finne en løsning på dette.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Dere damer som reagerer på at mannen deres anakker med andre damer, jeg spør av oppriktig nysgjerrighet, hva er egentlig problemet? Jeg forstår det virkelig ikke. Har mannen deres noe problem med at dere tilfeldigvis blir å snakke med en mann eller 3 ute på byen? Det virker nesten om at dere mener, satt veldig på spissen, at er man i et forhold, så skal man kun snakke med menesker av samme kjønn. Mannfolk har ikke nødvendigvis lyst til å hoppe til køys med hver eneste dame de veksler mer enn 3 ord med. Har dere lyst til å hoppe til køys med hver eneste mann dere snakker med?

Gjest Sobril
Skrevet

:fnise:

Skrevet (endret)

Dere damer som reagerer på at mannen deres anakker med andre damer, jeg spør av oppriktig nysgjerrighet, hva er egentlig problemet? Jeg forstår det virkelig ikke. Har mannen deres noe problem med at dere tilfeldigvis blir å snakke med en mann eller 3 ute på byen? Det virker nesten om at dere mener, satt veldig på spissen, at er man i et forhold, så skal man kun snakke med menesker av samme kjønn. Mannfolk har ikke nødvendigvis lyst til å hoppe til køys med hver eneste dame de veksler mer enn 3 ord med. Har dere lyst til å hoppe til køys med hver eneste mann dere snakker med?

Nei, det handler om at folk har ulike grenser. Dessuten kommer det helt an på situasjonen også. Det er ihvertfall stor forskjell for meg å oppsøke fremmede damer på et utested og være nødt til å konversere med ei dame på forelesning fordi man selv ikke fikk med seg hva foreleseren sa. Men min kjære ville også reagert om jeg søkte opp fremmede menn på en bar eller utested, bare så det er sagt.

Det handler ikke om at man tror den ene eller andre parten kommer til å hoppe til sengs med noen, men at man har forskjellige grenser. Rett og slett. Akkurat som noen ikke liker at kjæresten kliner tilfeldig med ei jente eller gutt på ei fest.

Så lenge det er enighet og felles forståelse mellom partene i forholdet kan jeg ikke se at det er noe problem.

Endret av Yvonne
Skrevet

Nei, det handler om at folk har ulike grenser. Dessuten kommer det helt an på situasjonen også. Det er ihvertfall stor forskjell for meg å oppsøke fremmede damer på et utested og være nødt til å konversere med ei dame på forelesning fordi man selv ikke fikk med seg hva foreleseren sa. Men min kjære ville også reagert om jeg søkte opp fremmede menn på en bar eller utested, bare så det er sagt.

Det handler ikke om at man tror den ene eller andre parten kommer til å hoppe til sengs med noen, men at man har forskjellige grenser. Rett og slett. Akkurat som noen ikke liker at kjæresten kliner tilfeldig med ei jente eller gutt på ei fest.

Så lenge det er enighet og felles forståelse mellom partene i forholdet kan jeg ikke se at det er noe problem.

Selvfølgelig har folk forskjellige grenser. Men jeg ser fortsatt ikke problemet med å snakke med andre på et utested. Som du sier, det handler ikke om at man tror partneren hopper til sengs med en annen, hva er det egentlig man er redd for? Hvorfor skal man ikke kunne snakke med ukjente og kanskje få en interessant halvtime? Man kunne kanskje finne på å lære et eller anet i samme slengen.

Nå sier også trådstarter at disse damene vinket mannen hennes bort til seg, ikke at han oppsøkte de. Går man ut på byen, så er vel litt av greia å treffe folk, er det ikke? Det er dog en viss forskjell på at kjæresten har en samtale med noen på et utested, og at kjæresten kliner med en annen.

Skrevet

Selvfølgelig har folk forskjellige grenser. Men jeg ser fortsatt ikke problemet med å snakke med andre på et utested. Som du sier, det handler ikke om at man tror partneren hopper til sengs med en annen, hva er det egentlig man er redd for? Hvorfor skal man ikke kunne snakke med ukjente og kanskje få en interessant halvtime? Man kunne kanskje finne på å lære et eller anet i samme slengen.

Nå sier også trådstarter at disse damene vinket mannen hennes bort til seg, ikke at han oppsøkte de. Går man ut på byen, så er vel litt av greia å treffe folk, er det ikke? Det er dog en viss forskjell på at kjæresten har en samtale med noen på et utested, og at kjæresten kliner med en annen.

Jeg ser ikke noe problem med at man snakker med det motsatte kjønn når man er ute på byen, men innefor en viss grese. Det vil si at jeg hadde ikke akseptert om min mann brukte en hel kveld på en dame, og han mener det samme om jeg skulle brukt en hel kveld på en mann. Selv om jeg ikke tror automatisk at man ønsker å hoppe til sengs sammen, er det en viss interesse der om man bruker en hel kveld på den personen.

Og det er en stor forskjell på å snakke og kline med noen, men noen har sikkert en grense på at det er lov å kline bare man ikke går videre.

Skrevet

Han kanske bara är intresserad av dem som personer? Men om du verkligen blir jalu så är detta en frågeställning som du borde ställa honom och inte oss.

Skrevet

Jeg ser ikke noe problem med at man snakker med det motsatte kjønn når man er ute på byen, men innefor en viss grese. Det vil si at jeg hadde ikke akseptert om min mann brukte en hel kveld på en dame, og han mener det samme om jeg skulle brukt en hel kveld på en mann. Selv om jeg ikke tror automatisk at man ønsker å hoppe til sengs sammen, er det en viss interesse der om man bruker en hel kveld på den personen.

Og det er en stor forskjell på å snakke og kline med noen, men noen har sikkert en grense på at det er lov å kline bare man ikke går videre.

Der ser jeg mest poenget ditt om dere går ut for en kveld på byen, og han overser deg til fordel for denne dama. Jeg har selv opplevd å treffe et menneske på fest, hvor vi fikk en utrolig god tone fra første ord, vi skravla og flira i vei, uten at det var noe mer enn det. En person det var artig å skravle med på fest. Hvorfor skulle det være et problem for min daværende partner? (som forøvrig ikke var tilstede) Jeg lærte sikkert en ting eller to i løpet av de timene og.

Men selvfølgelig, mennesker er forskjellig. Kanskje kona og jeg er ekstra glad i å snakke med andre begge to, sånn at det ikke blir noe problem at den andre snakker med andre. Min kone er forøvrig en type som snakker med de fleste, på de fleste plasser, mens jeg ofte får gode venner via nett.

Skrevet

:-D

Skrevet

Høres jo ut fra startinnlegget som om dette er venninner av han. Da jeg leste overskriften på innlegget så jeg for meg at han slengte seg ned blant ukjente damer, og det hadde jeg nok reagert på Men at samboer tar meg med bort til venner eller venninner av seg bør da ikke være noe problem.

Og gidder du ikke å spandere hele kvelden (noe jeg ihvertfall ikke hadde giddet), så lar du være. Kjøp til deg selv, så kan de andre kjøpe til seg selv.

Gjest Gjest
Skrevet

Høres jo ut fra startinnlegget som om dette er venninner av han. Da jeg leste overskriften på innlegget så jeg for meg at han slengte seg ned blant ukjente damer, og det hadde jeg nok reagert på Men at samboer tar meg med bort til venner eller venninner av seg bør da ikke være noe problem.

Og gidder du ikke å spandere hele kvelden (noe jeg ihvertfall ikke hadde giddet), så lar du være. Kjøp til deg selv, så kan de andre kjøpe til seg selv.

Tror ikke de kjente hverandre fra før. De snakket ikke sammen. Men han var svært bestemt på å sitte ved siden av de. Jeg måtte flytte meg.

Synes fortsatt det er litt merkelig at han må sette seg hos andre damer når det er mange andre ledige plasser. Og hvorfor skal han vise interesse for og bry seg om interesse hos andre damer når han er sammen med meg? Vi er jo ikke i selskap der alle prater med alle.

Gjest Gjest
Skrevet

Og han sier alltid til meg at jeg må oppføre meg om jeg går ut på byen uten han, ikke rote med andre menn. Men selv løper han til alle kvinner som vinker på han..og forsåvidt ellers også, han setter seg alltid ved siden av andre damer. Tror jeg får begynne å gjøre det samme som han, når vi er ute sammen.

Skrevet

Og han sier alltid til meg at jeg må oppføre meg om jeg går ut på byen uten han, ikke rote med andre menn. Men selv løper han til alle kvinner som vinker på han..og forsåvidt ellers også, han setter seg alltid ved siden av andre damer. Tror jeg får begynne å gjøre det samme som han, når vi er ute sammen.

Liten forskjell på å rote med, og å sette seg sammen med? Eller hva legger du/typen din i rote i denne sammenhengen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...