Gå til innhold

Ehh? Underskjørt til denne kjolen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan jeg ha underskjørt til denne kjolen og i tilfelle hvordan??

*camie er grønn på det området* :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Underskjørt vet jeg ikke mye om. Men kjolen var rålekker,

Skrevet

Du må ha underskjørt, ellers vil kjolen gå mellom bena dine når du går oppover kirkegulvet...

• 4 uker senere...
Skrevet

TEX! Kan jeg ha det underskjørtet du kjøpte, til denne kjolen???

Skrevet

Synst det ser ut som ein kjole der ein anten har underskjørt med rokkering(ar) eller eit med mykje tyll. I alle fall viss du vil ha så mykje vidde i skjørtet som på bildet...

Skrevet
Du må ha underskjørt, ellers vil kjolen gå mellom bena dine når du går oppover kirkegulvet...

Enig, du bør ha underskjørt til denne kjolen. En del tror at det ikke trengs underskjørt til kjoler som allerede har litt vidde, men det er faktisk penere, mer behagelig og enklere å bære kjolen med underskjørt under (tenker spesielt på rockering-underskjørtene).

Skrevet

Denne kjolen har helt likt skjørt som kjolen min, så jeg tror trygt du kan ha et likt underskjørt som mitt til denne vidunderlige kreasjonen, ja....

*skulle hatt ei venninde som bodde nærme Kristins nå...* :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

på www.lilly.dk har de et underskjørt i tyll som er beregnet på kjoler med slep. Det har litt ekstra fylde bak så slepet skal henge fint. Kanskje verdt å se på. Du finner det hvis du går på kolleksjoner->brudekjoler->underdeler

Skrevet

Har glemt å si at underskjørtet har et bittelite legg bak slik at et slep skal falle litt penere.....

Skrevet

Du Tex, det underskjørtet ditt, er det strech i midjen eller? Så nesten sånn ut.

Skrevet

Tja, det er ganske stretsjete, men det er sån juksesilkelignende.....

Jeg hadde olabukse under på bildet og det var ikke noe problem. Har ikke tenkt å ha det under brudekjolen....

Skrevet

Tex, har du lagt ut bilete av underskjørtet ditt? Kan eg få sjå? :D

Skrevet
på www.lilly.dk har de et underskjørt i tyll som er beregnet på kjoler med slep. Det har litt ekstra fylde bak så slepet skal henge fint. Kanskje verdt å se på. Du finner det hvis du går på kolleksjoner->brudekjoler->underdeler

Dette underskjørtet hadde jeg. Det var strikk i midjen og behagelig å gå med. Liker ikke rokkringer jeg for de synes jo!

Skrevet
Dette underskjørtet hadde jeg. Det var strikk i midjen og behagelig å gå med. Liker ikke rokkringer jeg for de synes jo!

Min brudekjole har en masse tyll under selve skjørtet, så rockeringene synes ikke i gjennom. Har allerede erfart at korsettet syntes i gjennom, så jeg var nøye når det gjaldt å se om det samme gjaldt rockeringene.

Skrevet

Må vel en tur på brudesalongene i morgen å ta en titt på de underskjørtene deres om de er noe tess....Viss ikke, sender jeg Tex ut på en handletur om hun vil.... :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Smile, er det ringer i dette underskjørtet fra Lilly også? Eller er det bare tyll? Hvilken type kjole hadde du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...