Gjest TS Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 Jeg kaster opp når jeg er forelsket tror jeg. Jeg føler meg helt trygg osv, men bare sånn PLUTSELIG da han ser på meg lenge i øynene, blir jeg kvalm og må kaste opp. Åååh det er så flaut, virkelig! Da jeg er helt trygg ellers på han, så er det vanskeligste jeg vet å se på han lenge i øynene Jeg tror jeg er forelsket, men jeg føler liksom ikke noe mer da jeg ser han i øynene, men jeg blir kvalm. Jeg liker veldig godt, vi har hatt sex og vert mye sammen, men da vi skal sette oss ned å så komme til å stirre på hverandre i stillheten, så skjer det aller verste... Hjelp!
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=vvH6Dyq4dqs&feature=related Måtte bare
Gjest TS Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=vvH6Dyq4dqs&feature=related Måtte bare Man kan vel si at det nesten blir sånn... og spesielt da vi spiser, bare helt uventet kan jeg (selv da jeg har spist med han flere ganger) bli kvalm og må løpe på do.
DesertRose Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 (endret) Dette har jeg hørt om før...At man faktisk kaster opp...Min mor fortalte om en venninne som alltid løp og kastet opp når hun møtte kjæresten sin...var helt fortapt i han......De giftet seg og fikk barn og er sammen den dag idag.... Endret 24. juli 2010 av DesertRose
I.am.me Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 Er dette tull, eller er det helt sant? Jeg er helt fasinert, aldri noensinne hørt eller tenkt meg til noe slikt.
Gjest TS Skrevet 24. juli 2010 #6 Skrevet 24. juli 2010 Er dette tull, eller er det helt sant? Jeg er helt fasinert, aldri noensinne hørt eller tenkt meg til noe slikt. Nei, dette er helt sant. Men kan hende jeg svarer på en post som er ment for tull, eller mener du at du er fascinert?? Jeg har alltid sett på nervøsitet som et av ingrediensene for forelskelse de aller første gangene. Da man er forelsket så skjelver man, mister ting, stammer, blir flau osv, men jeg føler meg ikke nervøs på den måten. Jeg kjenner meg ikke så nervøs, det er som om det bare plutselig kommer en kvalme. Jeg vet jeg er forelsket i han, men det at jeg aner at han vil se på meg å det blir stille, blir det en litt for uvant situasjon for meg og jeg starter med å kaste opp. Kanskje hjernen oppdager stress, og sender reaksjonen til magen før i hele tatt mit eget sinn merker at det er selve den uvante situasjonen, og ikke den utrolige gode maten han har laget til meg mens jeg spyr i do? Jeg har sjeldent klart å se noen i øynene i stillhet lenge, klarer det mest bare hvis jeg eller den andre personen prater. Men har vanskelig for å se på folk hvis jeg er sjenert også, men det er noe dritt hvis jeg i noen perioder er helt 100% trygg på han og i andre perioder super sjenert selv om vi gjør akkurat samme tingen da jeg var trygg sist....huff. Når det er noen jeg liker, og jeg ser den andre personen trives med mitt selskap, ønsker å nyte stillheten og bare se på meg, kan jeg bli kvalm å må gå på do... Det er aller aller verst når jeg spiser eller når jeg har spist. Alt er bedre om jeg har tom mage eller om jeg bare drikker noe. Det er jo ikke maten jeg blir kvalm av, og det er jo det jeg blir livredd for å gi inntrykk for. Jeg spiste for eks en gang mat han hadde laget. To brødskiver med stekt egg og bacon. Jeg klarte å spise en brødskive, gikk helt fint, jeg kommenterte til han at jeg syntes det var så godt at jeg faktisk skulle klare å spise den andre brødskiven opp også. Han svarte med at han var imponert at jeg klarte å spise så mye, men det skulle bare to tygger av brødskive nr2 til for at jeg ble kvalm og måtte på do!! Vi så hverandre i øynene og pratet i mens da også. DET ER SÅ UTROLIG FLAUT!!! Jeg skjønner ikke hvorfor det skjer. Ting startet på denne måten for nøyaktig ett år siden da jeg traff en annen person, ellers så har dette aldri hent før. Da jeg virkelig merker noe med han som kanskje kan være interesse for meg, en liten gnist eller noe, da blir jeg kvalm! Så jeg tror rett og slett jeg ikke har merket den skikkelige forelskelsen før nå, jeg hater stillhet og stirring, fordi kroppen blir jo helt gal av det. Men jeg vil jo virkelig vise at jeg er forelsket, jeg vil nyte synet av han, men tørr jo ikke hvis jeg blir kvalm...Og jeg må jo ha mat i kroppen også! Sammenlign dette som plutselige kviseutbrudd de viktigste gangene du skal ta et bilde. Jeg trenger hjelp og tips til hvordan jeg ikke skal spy når han er i nærheten av meg, og håper jo for all del jeg ikke er alene om dette.
*Numi* Skrevet 24. juli 2010 #7 Skrevet 24. juli 2010 Jeg har tidligere hatt så mye sommerfugler i magen i et ferskt forhold at jeg har kasta opp på vei til en "date" eller liknende. Samtidig som jeg ofte syntes det var vanskelig å få ned noe mat. Men da er det jo nervøsiteten som gjør utslaget, tenker jeg. Sånn som du forklarer det har jeg ikke noe kjennskap til. Uansett: Det jeg vet hjalp for meg, var å fortelle det til kjæresten. Med én gang jeg fikk fortalt det, hvor dårlig jeg kunne føle meg og at matlysten uteble, så begynte det mer eller mindre å gå over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå