jordbær Skrevet 2. oktober 2003 #41 Skrevet 2. oktober 2003 Hmm.. Ja, jeg VET jeg har griller i hodet som egentlig ikke skal være der.. *busted* En plass må du ha innvollene dine. Du kan jo sikkert be dem om å legge dem i en pose på utsiden, menne.. jeg tror heller du vil ha den lille bulken på magen
la Flaca Skrevet 2. oktober 2003 #42 Skrevet 2. oktober 2003 Du kan ikke si så mye ut fra vekta alene. Det som er avgjørende er fordelingen av fett/ muskulatur i kroppen. Jo mindre muskler du har, jo mindre veier du - og magen ser slappere ut.
mellom Skrevet 2. oktober 2003 #43 Skrevet 2. oktober 2003 Du skal være veldig kortvokst for at noe i det hele tatt skal henge når du veier 45 kilo.
Ursula Skrevet 2. oktober 2003 #44 Skrevet 2. oktober 2003 Hva mener dere egentlig? Klager dere over at magen ikke - bokstavelig talt - er flat? Kvinnemager skal ikke være det. Neivel, har ikke jeg kvinnemage da kanskje ! :blunke:
Gjest lekebøll Skrevet 2. oktober 2003 #45 Skrevet 2. oktober 2003 Nei. Poenget mitt er at den lille "bulken"/"markeringen" på magen, den er kvinnelig. Den er der ikke fordi du er feit. Ikke fordi du har "litt for mye heller". Den bare er der. Og det er riktig. Jeg sa ikke dermed at de som mangler dette har mannemage - dette handlet ikke om deg, snuppa!
Ursula Skrevet 2. oktober 2003 #46 Skrevet 2. oktober 2003 Nei. Poenget mitt er at den lille "bulken"/"markeringen" på magen, den er kvinnelig. Den er der ikke fordi du er feit. Ikke fordi du har "litt for mye heller". Den bare er der. Og det er riktig. Jeg sa ikke dermed at de som mangler dette har mannemage - dette handlet ikke om deg, snuppa! Neida skjønte det da vettu :blunke:
*M* Skrevet 3. oktober 2003 #47 Skrevet 3. oktober 2003 Magen min er nok en normal kvinnemage, henger litt utenfor buksene mine, men det får bare være. Kjenner musklene som ligger gjemt bak alt det myke!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå