Ursula Skrevet 29. september 2003 #21 Skrevet 29. september 2003 Det er viktig for meg at min egen mage er flat.
Gjest GreenSky Skrevet 30. september 2003 #22 Skrevet 30. september 2003 Jeg er fornøyd med magen min jeg! Jeg trener ikke magemusklene, synes det blir for mye pes. Ikke er den flat heller. Likevel har jeg fått høre at jeg har en nydelig og velformet mage , og jeg går gjerne i korte topper. En stam, veltrent mage trenger altså ikke nødvendigvis å være tingen for at det skal se pent ut.
Nøtteliten Skrevet 30. september 2003 #23 Skrevet 30. september 2003 Brydde meg ikke noe om magen min før jeg fikk barn jeg, men nå trenes den hardt selv om jeg vet den aldri kommer til å bli helt som den var.. ( ikke det at den er så ille nå heller..) Men det er faktisk en av de kroppsdelene som jeg er mest opptatt av å trene.. Så viktig for meg.
Gjest GreenSky Skrevet 30. september 2003 #24 Skrevet 30. september 2003 Men hvordan trener en magemusklene for at det er virkelig effektivt, da? Er det BARE sit ups som er tingen, eller noe annet?
Gjest Candyfloss Skrevet 30. september 2003 #25 Skrevet 30. september 2003 For meg er magen MIN viktig. Jeg bryr meg ikke så mye om andres mager. Som svar til Greensky, er yoga også en bra måte å få fast mage på..og selvfølgelig ikke gå med for stramme bukser som "dytter" flesket opp... :-?
la Flaca Skrevet 30. september 2003 #27 Skrevet 30. september 2003 Har alltid vært stolt av magen min jeg, for den ER fin altså , men det gjør meg ikke så mye at den forhåpentligvis blir stor nok til å romme en baby snart. Tror ikke jeg gidder å streve vettet av meg for å få den tilbake liksom...
la Flaca Skrevet 30. september 2003 #28 Skrevet 30. september 2003 Det glemte jeg å si; er det bare JEG som gremmes av å se fjortisjenter med hoftebukse (stringtrusa synlig) og sideflesket hengende over linningen, men en genser som såvidt dekker navlen? Er det virkelig mulig å ta SÅ lite hensyn til kroppstype/klesvalg-problematikken når man står der foran speilet, for sin egen del mener jeg? Jøss da, all ære til de som tør å drite i skjønnhetsidealene, men....nei - for meg blir det som å se en trafikkulykke på andre sida av gata: jeg bare MÅ GLANE! Umodent av meg, skikkelig umodent
Fauna Svecica Skrevet 30. september 2003 #29 Skrevet 30. september 2003 Magen min er viktig for min egen del. Og hva andre mener om magen min er ett fett for meg. Jeg har sett endel jenter, som går med trange, korte topper, og übertrange bukser, der magen henger utenfor igjen. Mulig flodhesten har kledd seg ut......
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2003 #30 Skrevet 30. september 2003 Den kommentaren var dessverre altfor arrogant til at noen kan tro det er ett fett for deg.
VesleBråka Skrevet 1. oktober 2003 #31 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg bryr meg om magen min. Før var den veldig pen, da gikk jeg i lave bukser og korte topper . Nå er jeg litt eldre, magen har fått litt mere fett, men lave bukser og korte topper er uansett uaktuelt nå. Jeg liker ikke at det buler foran når jeg setter meg.. det buler ikke så mye, men nok til at jeg ikke liker det. Jeg trener noen ganger i uken, og den har blitt mindre siden i sommer :D Hvis noen har dårlig holdning, så vil jeg anbefale dans. Det får man veldig fin holdning av + det er god trening. Jeg bryr meg ikke om andres mager i det hele tatt. Jeg legger merke til dem hvis de hopper opp i øynene på meg; gravid, forklemage dyttet ned i trang bukse, ungjente-problemet med en pølse utafor den lave buksa og korte toppen, eller kort topp/lav bukse hvor hoftebeina stikker ut som knotter på fjortisser.
Fauna Svecica Skrevet 1. oktober 2003 #32 Skrevet 1. oktober 2003 Den kommentaren var dessverre altfor arrogant til at noen kan tro det er ett fett for deg. Ok, den var dedikert til meg, vel og merke?
mellom Skrevet 1. oktober 2003 #33 Skrevet 1. oktober 2003 Magen er er altfor viktig for meg... Tenker på den for mye - etter to barn - ekstreme mengder sukker og fett, fra 30 om dagen til ingen sigaretter i det hele tatt - ser det ut som det er en liten baby der inne hele tiden - og jeg leste på en annen tråd her at nei, det nytter ikke med bare situps - ut og jogg - jaja... jeg vet det - men likevel driver jeg på - du kan kaste en femtikilos sekk mot magen min uten at musklene under fettet reagerer noe særlig. Og jeg bryr meg om andres mager også - misunnelig som f... på de flate og lettet over de runde. Herregud, jeg er overfladisk!
Gjest Donna Skrevet 1. oktober 2003 #34 Skrevet 1. oktober 2003 Min mage skal være myk og deilig å ta på - og den skal være brun , og den skal ikke ha flesk som velter ut over bukselinningen forran eller på sidene .............Men det er ikke sånn den ER ...........den er brun og myk ja - men den henger desverre utfor bukselinningen - og det er ikke pent .....men den saken jobber jeg med ........ Den kan godt svinge mykt fremmover - men jeg liker den ikke nå når den henger altså ... :-? andres mager ....mjo ....blir misunnelig på de som har flate og muskuløse mager .......og jeg reagerer på de som går med lave bukser - korte topper og ett bildekk som velter ut i glippen mellom .......
Gjest 1111 Skrevet 1. oktober 2003 #35 Skrevet 1. oktober 2003 (endret) .. Endret 30. juli 2006 av Rhiakath
Gjest lekebøll Skrevet 1. oktober 2003 #36 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg er som noen av dere andre.. Veier ikke mer enn 45 kilo men har likevel kulemage til tusen.. Åhr.. Annyoing!!! :-? Hva mener dere egentlig? Klager dere over at magen ikke - bokstavelig talt - er flat? Kvinnemager skal ikke være det.
Gjest 1111 Skrevet 1. oktober 2003 #37 Skrevet 1. oktober 2003 Nei, kvinnemager skal ikke være helt, helt flate. Men det finnes da grenser - man er vel ikke nødt til å se ut som om man er i 4 mnd :oops: Det er meg for tiden.. Skammes jeg, og lurer på om noen i det hele tatt kommer til å se at jeg er gravid når den tiden kommer
Gjest lekebøll Skrevet 1. oktober 2003 #38 Skrevet 1. oktober 2003 Ja, jeg kan jo ikke krangle på det uten å ha sett deg. :smile: Synes bare det høres rart ut, spesielt når du veier 45 kg. Damer (og det utelukker ikke meg) har jo en tendens til å få noen merkelige griller i hodet nuh & da, og jeg har/hadde en liten mistanke om at dette også var noe sånt. :blunke:
Gjest 1111 Skrevet 1. oktober 2003 #39 Skrevet 1. oktober 2003 Hmm.. Ja, jeg VET jeg har griller i hodet som egentlig ikke skal være der.. *busted*
mellom Skrevet 2. oktober 2003 #40 Skrevet 2. oktober 2003 Men helt seriøst - 45 kilo. Det er urovekkende å sette de, i gjennomsnitt undervektige kiloene, i sammenheng med noe som kan ligne på kompleks i forhold til å ha for mye av noe på kroppen! Det høres ikke ut som griller, men mer som et problem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå