Gjest Lilleputt.. Skrevet 28. september 2003 #1 Skrevet 28. september 2003 Ja, det lurer jeg på.. Hvor viktig er magen for dere jenter? Er mage noe dere legger merke til ved andre jenter? Er det viktig å ha en flat mage? Bare fortell litt om viktighetsgraden og mage generelt.. Nysgjerrig jeg :D
Gjest lekebøll Skrevet 28. september 2003 #2 Skrevet 28. september 2003 Spør du om det er viktig for meg hva slags mage andre jenter har...?? :o
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #3 Skrevet 28. september 2003 Det er viktig for meg at jeg har en veltrent mage. Hvordan andre sin ser ut kunne jeg ikke brydd meg mindre om.
-Fisken- Skrevet 29. september 2003 #4 Skrevet 29. september 2003 Hei Lilleputt :blunke: For min egendel er det veldig viktig at magen er flat og veltrent. Ittno fett! Men har ganske høye krav til meg selv da. Når det gjelder andre jenter, tenker jeg ikke over det så mye. Jeg legger best merke til hvis noen har en veldig veltrent mage. Legger jo også merke til hvis magen henger ut over buksekanten.. Men alt komm jo an på hvordan man kler seg. Det er viktig å kle seg etter hvordan kroppen er! Det er ganske nasty med korte topper (ikke at det er fint noen gang) og skikkelig hengemage.. :-?
jordbær Skrevet 29. september 2003 #5 Skrevet 29. september 2003 Den har jeg gitt opp for lenge siden! Jeg tenker ikke over magen til andre, så lenge de ikke fremhever den selv. F.eks. KORTE topper, da legger ejg sikker merke til den.. Og når folk presser seg inn i TRANGE og LAVE bukser.
Rachel Skrevet 29. september 2003 #6 Skrevet 29. september 2003 Jeg bryr meg ikke hvordan den ser ut så lenge den holder seg innenfor buksekanten. :blunke: Jeg liker heller ikke tanken på at andre jenter sammenligner min mage med sine mager og fyrer opp under sine egne komplekser på den måten. En mage er en mage- og hva gjør dere den dagen dere blir gravide? Da er ivertfall magen forandret for evig og alltid.
Nilma Skrevet 29. september 2003 #7 Skrevet 29. september 2003 Det viktigste for meg når det gjelder magen min....hmm, la meg se... Den må ha plass til - MYE god mat - noen glass rødvin - sjokolade - ostepop - iskrem - osv.osv. Og så må den - være myk og god, for kjæresten min liker så godt å klappe på den - være godt påkledd ute blant folk Ja, det var vel det viktigste, tenker jeg!
Tusenfryd Skrevet 29. september 2003 #8 Skrevet 29. september 2003 Jeg liker heller ikke tanken på at andre jenter sammenligner min mage med sine mager og fyrer opp under sine egne komplekser på den måten. En mage er en mage- og hva gjør dere den dagen dere blir gravide? Da er ivertfall magen forandret for evig og alltid. Veldig bra innlegg!
Gjest Poirot Skrevet 29. september 2003 #9 Skrevet 29. september 2003 Har alltid hatt mage, jeg, selv da jeg veide 45 kg. Er veldig svai, noe som gjør at den bare står enda mere frem. Jeg kunne lurt hvem som helst til å tro at jeg var gravid i 4 mnd. Helt seriøst.
Dødspingvinen Skrevet 29. september 2003 #10 Skrevet 29. september 2003 Det viktigste for meg når det gjelder magen min....hmm, la meg se... Den må ha plass til - MYE god mat - noen glass rødvin - sjokolade - ostepop - iskrem - osv.osv. Og så må den - være myk og god, for kjæresten min liker så godt å klappe på den - være godt påkledd ute blant folk Ja, det var vel det viktigste, tenker jeg! Denne støtter jeg og :D
Keira Skrevet 29. september 2003 #11 Skrevet 29. september 2003 Når det gjelder andre jenter, tenker jeg ikke over det så mye. Jeg legger best merke til hvis noen har en veldig veltrent mage. Legger jo også merke til hvis magen henger ut over buksekanten.. Men alt komm jo an på hvordan man kler seg. Det er viktig å kle seg etter hvordan kroppen er! Det er ganske nasty med korte topper (ikke at det er fint noen gang) og skikkelig hengemage.. :-? Når det gjelder meg selv har jeg alltid komplekser for magen, selv om den egentlig ikke er så ille. Tenker stadig på at nå må jeg prøve å få strammet den opp litt. Er definitivt det området på kroppen jeg er mest opptatt av, og som jeg VIL at skal se bra ut.
Gjest Starya :) Skrevet 29. september 2003 #12 Skrevet 29. september 2003 Magen min er veldig viktig for meg, da det kan tenkes at jeg i fremtiden finner på å pakke en unge til inn i den.
Suzy Skrevet 29. september 2003 #13 Skrevet 29. september 2003 Har alltid hatt mage' date=' jeg, selv da jeg veide 45 kg. Er veldig svai, noe som gjør at den bare står enda mere frem. Jeg kunne lurt hvem som helst til å tro at jeg var gravid i 4 mnd. Helt seriøst.[/quote'] I hear you sister! Utrolig irriterende... Suz :-?
chimp Skrevet 29. september 2003 #14 Skrevet 29. september 2003 Jo, magen er viktig....for min egen del! At den er veltrent, muskuløs og brun! Andres mage bryr jeg meg overhodet ikke om.....Ikke andre jenters hvertifall....
-Fisken- Skrevet 29. september 2003 #15 Skrevet 29. september 2003 SÅ heldige dere er som klarer å tenke sånn! :D *sukk*, jeg vil og.. Denne støtter jeg og :D
Malou Skrevet 29. september 2003 #16 Skrevet 29. september 2003 Det viktigste for meg når det gjelder magen min....hmm, la meg se... Den må ha plass til - MYE god mat - noen glass rødvin - sjokolade - ostepop - iskrem - osv.osv. Og så må den - være myk og god, for kjæresten min liker så godt å klappe på den - være godt påkledd ute blant folk Ja, det var vel det viktigste, tenker jeg! Genialt! Jeg prøver på å slenge inn trening et par ganger i uka etter iskremen jeg da, sånn for helsens skyld... Fra spøk til alvor. Skulle gjerne hatt litt mindre mage, men fordelen med magen i forhold til mange andre kroppsdeler er at den tildels kan holdes litt inne. Vanskelig å holde inn lårene for eksempel... uten å pakke seg inn i push in og push up. Jennifer Jennifer
philippa starck Skrevet 29. september 2003 #17 Skrevet 29. september 2003 Magen er viktig! Jeg har alltid hatt en relativt flat og veltrent mage - men nå da jeg har en knott på 9 mnd, sier det seg selv at magemusklene mine ikke kan brukes til å rive gulrøtter på lengre.... Synes det er flott med en veltrent mage - og forferdelig med de som har litt mage og "sidehud" som går med lavtlivbukser og korte topper. Beste tipset mitt for å få en flat mage er: VÆR RETT I RYGGEN!! Går man krumbøyd, vil jo enhver mage se smågravid ut!
-ida- Skrevet 29. september 2003 #18 Skrevet 29. september 2003 Min er viktig, alle andre sine betyr svært lite for meg.
Brudulja Skrevet 29. september 2003 #19 Skrevet 29. september 2003 Er veldig svai' date=' noe som gjør at den bare står enda mere frem. [/quote'] Sliter med det samme problemet. Har alltid drømt om slank mage... Har vel en såkalt eplefasong jeg, det ligger til slekta :-?
Gjest sexysadie Skrevet 29. september 2003 #20 Skrevet 29. september 2003 Har aldrig hatt flat mage. D er ett trekk v hele den kvinnelige del av slekta at vi ser ut som om vi er ca 3 mnd gravide uansett hvor slanke vi ellers er...... Pr i dag gidder jeg ikke å bry meg; men for noen år siden tok jeg d opp med legen min og hun mente d ikke bare var ett kosmetisk problem men anbefalte meg og la være å gjøre noe med d til jeg hadde fått de barna jeg skulle ha. Antagelig kommer jeg aldrig til å gidde å legge meg under kniven for å bli kvitt magen. Har annet å bruke penger på. Jo,d ser flott ut med flatt mage,men en kvinne hvor man tydelig kan se six-packen blir for "mandig" etter min smak; men så lenge de selv har d godt med magen sin.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå