LetThemEatCake Skrevet 25. juli 2010 #41 Skrevet 25. juli 2010 Unnskyld meg, men drikker du nok? Jag tycker att det verkar helt normalt. Jag kissar ungefär 3-4 gånger om dagen och jag dricker nog. Att kissa varannan timme däremot tyder antingen på att man dricker för mycket eller på att kroppen inte kan tillgodogöra sig vätskan ordentligt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juli 2010 #42 Skrevet 25. juli 2010 Jeg greier ikke å tisse med tampong, tråden blir alltid våt og jeg synes det er et herk å gå med tissevåt tråd. Grunnen har jeg etterhvert skjønt er at jeg har sånn ca null kontroll på "strålen" når jeg tisser. Dvs det er ikke en tynn, rett stråle, den endrer retning, tykkelse og i det hele tatt under hele seansen. Mulig det er fordi kjønnsleppene mine er ganske klemt sammen (de skiller seg ikke når jeg setter meg ned for å si det sånn, jeg må i tilfelle fysisk skille de med fingrene evt skreve skikkelig). Av samme grunn er det supervanskelig å tisse i et urinprøveglass f eks, for ikke å snakke om den ene gangen i mitt liv jeg har prøvd å tisse på en graviditetsprøvepinne! Greide ikke få en eneste dråpe på stick'en, men hånda mi var klissvåt. (Jaa, ekkelt!) Forøvrig tisser jeg sånn ca hver time på dagtid, og bruker derfor kun tampong når jeg blør som kraftigst.
Gjest scorpius Skrevet 25. juli 2010 #43 Skrevet 25. juli 2010 En gang i timen?! Det kan da ikke være normalt, nettene må jo være et mareritt for deg hvis du må opp 7-8 ganger. Ja, jeg drikker ganske mye i løpet av dagen. Om natten, så blir det jo ikke noe inntak av væske, så da står jeg som regel aldri opp for å gå på do. Men jeg pleier heller ikke å drikke noe 1 time før jeg legger meg da. Er så irriterende å stå opp midt på natten bare for å tisse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå