superior Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #21 Skrevet 24. juli 2010 Artig hvor ekstremt populære disse dotrådene alltid blir på kg Men jeg må bare spørre, siden ingen andre har nevnt det: Er jeg den eneste som må skifte tampong mye oftere enn jeg må tømme blæra? Det virker jo som det er motsatt for alle dere andre. Må dere virkelig på toalettet flere ganger mellom hvert tampongskifte? Akkurat nå, så ja. Jeg for min del trener masse, og drikker mye nå i varmen, ergo beinflyr jeg på do stortsett hele dagen, knis.
marylinm Skrevet 24. juli 2010 #22 Skrevet 24. juli 2010 Skjønner det ikke jeg ... man tisser jo ikke ut der tampongen er, det verste er vel at man får litt urin på tråden i så fall - ikke på selve tampongen. Lurer på hvordan noen her tisser Om de sitter og tisser og får urin opp i vaginaen igjen :klø: enig^^
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 24. juli 2010 #23 Skrevet 24. juli 2010 Jeg bruker ikke tampong lengre, men den perioden jeg gjorde det, opplevde jeg at musklene dytta ut tampongen hvis jeg var på nummer to litt off-topic: er det bare jeg som tisser mer og oftere under menstrasjon, enn til vanlig?
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juli 2010 #24 Skrevet 24. juli 2010 Holder tråden til siden/skrått bakover, da får jeg minimalt urin på.
Gjest tampong Skrevet 24. juli 2010 #25 Skrevet 24. juli 2010 jeg legger tråden inn i skjeden ,rett innenfor åpningen.Da unngår du urin på tråden Noen ganger tar jeg tråden bakover mot rompa
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2010 #26 Skrevet 24. juli 2010 Jeg bruker ikke tampong lengre, men den perioden jeg gjorde det, opplevde jeg at musklene dytta ut tampongen hvis jeg var på nummer to litt off-topic: er det bare jeg som tisser mer og oftere under menstrasjon, enn til vanlig? Det er mange som har det sånn. Det er fordi kroppen samler opp mer vann rett før menstruasjonen starter. Og da må det jo ut igjen.
Gjest aurora Skrevet 24. juli 2010 #27 Skrevet 24. juli 2010 Jeg har aldri tenkt tanken at det skulle vært grisete å tisse med tampong jeg da. Jeg pleier å ta tråden til siden, også tørker jeg meg og tråden godt etterpå, aldri vært noe problem for meg.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2010 #28 Skrevet 24. juli 2010 Jeg går mye på do... Så ja, jeg går oftere på do enn jeg bytter tampong. Bytter kanskje hver 4-6 time? Burde bytte oftere :S
superior Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #29 Skrevet 24. juli 2010 Kan ikke bytte for ofte heller, er bare vondt om den er tørr...
LetThemEatCake Skrevet 24. juli 2010 #30 Skrevet 24. juli 2010 Jag har aldrig haft några problem med att kissa med tampong. Antingen håller jag i tråden eller så hålls den fast mellan könsläpparna. Nemas problemas! Men nu använder jag menskopp och det är fanimej det bästa jag köpt på länge. 1
LetThemEatCake Skrevet 24. juli 2010 #31 Skrevet 24. juli 2010 Burde bytte oftere :S Man byter när man behöver. Enligt anvisningarna bör man byta var 4-8 timme. Byter man oftare blir man garanterat torr och irriterad. BEHÖVER man byta oftare bör man kanske byta upp sig en storlek..
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2010 #32 Skrevet 24. juli 2010 Jeg bruker ikke tampong lengre, men den perioden jeg gjorde det, opplevde jeg at musklene dytta ut tampongen hvis jeg var på nummer to Ja, dette var mer kjent. Samme med divacup. De fleste klarer vel å synkronisere bytting med nummer to, men det gjør ikke alltid jeg, dessverre
LetThemEatCake Skrevet 24. juli 2010 #33 Skrevet 24. juli 2010 Ja, dette var mer kjent. Samme med divacup. De fleste klarer vel å synkronisere bytting med nummer to, men det gjør ikke alltid jeg, dessverre Jag har på något viss lärt mig (fråga mig inte hur) att knipa igen vaginamusklerna när jag gör nummer 2! Jag känner mig duktig!
Lmsk Skrevet 24. juli 2010 #34 Skrevet 24. juli 2010 Har aldri hatt noe problem med det.. bare om jeg skal mer en tisse
Gjest frøken Skrevet 25. juli 2010 #35 Skrevet 25. juli 2010 Haha, har aldri tenkt over at det skulle være noe problem. Jeg pleier å dytte tråden godt inn mellom ytre og indre kjønnsleppene på ene siden, og der blir den til jeg tar den ut uansett om jeg gjør nr 1 eller 2, trener, skifter klær eller hva som helst . Tenker ikke på at den er der en gang og har aldri trengt å ta noen spesielle forholdsregler.
Gjest scorpius Skrevet 25. juli 2010 #36 Skrevet 25. juli 2010 Har heller ingen problemer med det. Aldri tenkt på det heller...
Gjest scorpius Skrevet 25. juli 2010 #37 Skrevet 25. juli 2010 (endret) Skifter dere ikke da? Tampongen trekker jo til seg urinen, går dere med det da? Jeg skifter tampong hver gang jeg. Jeg tisser sikkert en gang i timen, og da hadde det sikkert gått manger tamponger om dagen hvis jeg skulle drevet å skifte hver eneste gang jeg var på do! Skjønner egentlig ikke problemet... Endret 25. juli 2010 av scorpius
LetThemEatCake Skrevet 25. juli 2010 #38 Skrevet 25. juli 2010 (endret) Jag ser att det är många som har problem med att själva tampongen suger till sig urin..? Alltså, tampongen ska sitta så långt upp i vaginan som möjligt (alltså en pekfingerlängd upp). Urinhålet är inte samma hål som det tampongen ska upp i, utan en liten bit ifrån. Så enda sättet som urin kan ta sig upp i tampongen är om tampongen sticker ut ur vaginan, vilket den alltså inte ska göra. Får man kiss i tampongen sitter tampongen fel. Edit: Stavfel Endret 25. juli 2010 av LetThemEatCake
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juli 2010 #39 Skrevet 25. juli 2010 Jeg tisser sikkert en gang i timen, og da hadde det sikkert gått manger tamponger om dagen hvis jeg skulle drevet å skifte hver eneste gang jeg var på do! Skjønner egentlig ikke problemet... En gang i timen?! Det kan da ikke være normalt, nettene må jo være et mareritt for deg hvis du må opp 7-8 ganger. Jeg må skifte tampong etter ca 3 timer, og da er den helt gjennomtrukket. Vanlige toalettbesøk derimot er vel vanligvis rundt hver sjette time for min del. Men jeg klarer aldri å få ut tampongen uten at blæra tømmer seg samtidig. Kjedelig når man tvinges til å bruke et offentlig toalett, dobbelt søl :gjeiper: Skulle ønske alle dametoaletter hadde egen vask i båsen... det føles ikke lekkert akkurat å skulle tørke av seg med papir, og prøve å unngå å ta i noen av tingene sine før man kommer seg ut til vasken. Kan heller ta bort noen av vaskene på herretoaletter, de bruker dem vel ikke likevel
Gjest Niema Skrevet 25. juli 2010 #40 Skrevet 25. juli 2010 En gang i timen?! Det kan da ikke være normalt, nettene må jo være et mareritt for deg hvis du må opp 7-8 ganger. Jeg må skifte tampong etter ca 3 timer, og da er den helt gjennomtrukket. Vanlige toalettbesøk derimot er vel vanligvis rundt hver sjette time for min del. Unnskyld meg, men drikker du nok?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå