Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Diskusjon i vennegjengen: er det praktisk talt mulig å gå på do (tisse) med tampong i uten søl??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv etter mange års prøving klarte jeg aldri det. Tråden ble alltid våt og delikat. Dette er en av mange grunner til at jeg er så fornøyd med menskoppen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer det heller ikke. Ikke bare blir tråden våt, men hele tampongen suger til seg litt urin også.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt problem med søl.

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Søl?

Aldri hatt noe søl med tampong når jeg er på do.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tråden blir riktignok litt fuktig, men ikke noe mer enn det. Bruker truseinnlegg uansett, så synes ikke det blir noe søl. Det har jeg faktisk aldri tenkt på en gang! Blir iallefall mye mindre gris enn når jeg bruker bind.

Gjest Atanih2
Skrevet

Jeg har aldri engang tenkt tanken på å gå på do med tampong, tar den alltid ut først.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvorfor skulle ikke det være mulig? På grunn av tråden?

Den pleier jo å legge seg inntil ene kjønnsleppen liksom, og da henger den jo ikke rett ned så man får tissa på den :fnise:

Kan dere ikke bare bruke tampong da, og se selv :lol:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg aldri brydd meg noe om. Men jeg legger tråden forover når jeg bæsjer.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skifter dere ikke da? Tampongen trekker jo til seg urinen, går dere med det da? Jeg skifter tampong hver gang jeg.

Skrevet

Jeg klarer det heller ikke. Ikke bare blir tråden våt, men hele tampongen suger til seg litt urin også.

Hvordan klarer du å få tiss på tampongen når den er oppi??

Den er jo et stykke unna urinveisåpningen.

Skrevet

Nå er det en god stund siden jeg sluttet med tamponger, men jeg opplevde aldri at selve tampongen sugde til seg urin, jeg skjønner ikke helt hvordan det skulle være mulig? Tråden derimot ble alltid våt og ekkel. Ikke var det aktuelt å bytte hver gang jeg tisset heller, da ville jeg irritert skjeden mer enn nødvendig med å dra ut halvtørre tamponger.

Gjest Pucifer
Skrevet

Skjønner det ikke jeg ... man tisser jo ikke ut der tampongen er, det verste er vel at man får litt urin på tråden i så fall - ikke på selve tampongen.

Lurer på hvordan noen her tisser :fnise: Om de sitter og tisser og får urin opp i vaginaen igjen :klø:

Gjest Niema
Skrevet (endret)

Jeg går absolutt på do med tampong. Aldri merket til at den suger til seg urin? :klø: Hvis jeg skulle skiftet hver gang jeg måtte på do hadde tampongforbruket steget til himmels :fnise:

Endret av Niema
Skrevet

"Søl" = at tråden/tampongen trekker til seg urinen.. Det skjer iallefall hos meg, lurer veldig på hva som gjør at noen greier det, hmf.

Skrevet

Det blir vel ikke noe søl av å tisse med tampong?!

Skrevet

Det er jo bare å sørge for at den er langt nok inne til at den ikke trekker til seg urin, og å legge tråden til side. Problem solved.

Skrevet

Jeg lurer litt på hvor dere plasserer tampongen for å klare å få urin på den? :klø: Jeg går på do med tampong, hvis det ikke blør så mye går dte ikke å skifte for ofte. Da får jeg bare ikke inn den nye tampongen etterpå. Jeg pleier å stappe tråden oppi etter tampongen jeg da, liker ikke at den henger og dingler ut. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Artig hvor ekstremt populære disse dotrådene alltid blir på kg :jepp:

Men jeg må bare spørre, siden ingen andre har nevnt det: Er jeg den eneste som må skifte tampong mye oftere enn jeg må tømme blæra? Det virker jo som det er motsatt for alle dere andre. Må dere virkelig på toalettet flere ganger mellom hvert tampongskifte?

Skrevet

Artig hvor ekstremt populære disse dotrådene alltid blir på kg :jepp:

Men jeg må bare spørre, siden ingen andre har nevnt det: Er jeg den eneste som må skifte tampong mye oftere enn jeg må tømme blæra? Det virker jo som det er motsatt for alle dere andre. Må dere virkelig på toalettet flere ganger mellom hvert tampongskifte?

Jeg går mye på do... :sjenert: Så ja, jeg går oftere på do enn jeg bytter tampong. Bytter kanskje hver 4-6 time?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...