manu Skrevet 25. mars 2011 #21 Skrevet 25. mars 2011 Hei, jeg har samme problem som dere, men jeg lurte på hvor du fikk kjøpt denne kremen; Garnier Body Repair. har tenkt å prøve det ut;) Jeg ble kvitt misfarging HELT med god bodylotion. Alvorlig. Jeg fikk veldig mørke og stygge armhuler etter en allergisk reaksjon på deodorant og hadde det sånn i årevis, og skammet meg veldig over armhulene mine. Det var ikke hår eller hårsekker, rett og slett dyp misfarging etter solid utslett. Hadde aldri tenkt på å smøre armhulene med bodylotion, hallo? Så leste jeg et tips om at fuktighet kan hjelpe på misfarget hud og satte i gang. Det skader jo ikke å prøve. Det funket som bare det, og etter to måneders smøring hadde jeg fått lyse, normale armhuler. Hurra hurra hurra! Bodylotionen jeg bruker er Garnier Body Repair for sensitiv hud. Redigert for å legge til at jeg hadde prøvd sitron og forskjellige andre bleketips, men ikke skrubbing. Ingenting annet enn bodylotion hadde effekt på mine armhuler. Your mileage may vary Redigert enda litt til for å si at jeg har vært veldig nøye med hva slags deodorant jeg har brukt etter det fæle utslettet, og har holdt meg strengt til Neutral eller Sanex, men hadde mørke armhuler i hvert fall i åtte-ni år etter den ene allergiske reaksjonen.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #22 Skrevet 25. mars 2011 Hva brukte du og hvordan vokset du armhulene? virker som et ypperlig alternativ til barbering om sommerne!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå