Siren Skrevet 28. september 2003 #1 Del Skrevet 28. september 2003 Da var jeg endelig registrert bruker. -Og som seg hør og bør, åpner jeg dagbok. Det var litt av en velkomst jeg fikk i forumet,det må jeg si. Etter mitt første innlegg hadde jeg minst en Burugle i hælene! Vel,jeg kan ikke gjøre alle til lags,det gidder jeg ikke engang prøve på. Folk får ta meg som jeg er,eller la være. Vi lever alle forskjellige liv,og vi må kunne klare å tolerere hverandre likevel. De som ikke liker det jeg skriver, får jo bare styre unna mine innlegg. Vanskeligere burde det ikke være. Vel,nå gleder jeg meg til å bli kjent med de hyggelige her på KG. Jeg tror det er mange av dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 28. september 2003 #2 Del Skrevet 28. september 2003 Heisann! Ville bare ønske deg velkommen i dagbokklubben. :D Her er det burugler i alle aldre og alle fasonger. Kunsten er å styre unna de som hakker hardest. - Eller rett og slett å gi blaffen i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siren Skrevet 28. september 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 28. september 2003 Takk for hilsen,Bertha. Du burde fått diplom siden du er min første gjest... Håper og se deg ved en annen anledning også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #4 Del Skrevet 28. september 2003 Heisann Gratulerer som bruker og med dagbok og sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 1. oktober 2003 #5 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hei hopp! Velkommen til KG, og som dagbokskribent! Tittipus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 2. oktober 2003 #6 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hei Siren og velkommen på KG og her i O-U-gata. Stikk innenom og hils på hvis du kommer forbi byggeplassen Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 2. oktober 2003 #7 Del Skrevet 2. oktober 2003 Kan du mekke a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå