Syden Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 Jeg reiser til syden om noen dager, og aner rett og slett ikke hva jeg skal ha med meg ? eller pakke med meg, for og si det lett jeg skal være dær i en uke, og vet heller ikke hvor mye jeg skal ta med meg, så har vært fint med noen tips, jeg reiser til mallorca og reiser dit da det er den varmeste tiden den tiden jeg skal reise der -JenteOslo-
rosaprosa Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 Jeg pleier og ha med: - Undertøy for 7 dager, og 3 par sokker. - 2 bikinier. - 2 håndkle. - 3 underdeler (shorts/skjørt) - 5 overdeler (topper/t-skjorter) - 1 kjole. - 1 par sandaler (pluss frititssko som jeg har på når jeg drar) - 1 genser. - Sminke. - Solkrem. - Toalettsaker (tannbørste, såpe, tannkrem, barberhøvel, deo osv) - Kamera. - Pass. - Billetter. Ja det er faktisk det jeg gidder å ha med:) Det er jo varmt!
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 Selv om det er varmt, kan det være litt kjølig på kveldene. Jeg var nettopp i Spania med denne pakkelisten: -7 truser og BHer. -7 par sokker (tynne til ballerinasko, ankelsokker og vanlige sokker). -2 bikinier. -3 kjoler. -1 par sandaler. -2 par heels. -1 par ballerina. (Reiste i et par sko/korte støvletter og en lett jakke som kom godt med på kveldstid) -3 bukser. -4 t-skjorter. -3 shortser. - Toalettsaker. - Sminke. - Smykker. (Samt lesestoff, pass, billetter, penger, mobil, kamera, ladere osv.) Håndklær kjøper jeg alltid på stedet jeg besøker.
rosaprosa Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 Hva skal du med 5 par sko for å være borte en uke??
Veslevoksen Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 Jeg reiser til syden om noen dager, og aner rett og slett ikke hva jeg skal ha med meg ? eller pakke med meg, for og si det lett jeg skal være dær i en uke, og vet heller ikke hvor mye jeg skal ta med meg, så har vært fint med noen tips, jeg reiser til mallorca og reiser dit da det er den varmeste tiden den tiden jeg skal reise der -JenteOslo- ARTIG! Jeg og skal til Mallorca! :D Kan jeg spørre hvor du skal? Og hvilken dato du drar? (skal dra fra Sola, men er jo alikevel artig om det er samme dag! xD) Selv skal jeg ha med dette: Undertøy for alle dagene + 2-3 sokker 1 par småpene sandaler + skoene jeg drar i 4-5 kjoler 4-5 singletter/t-skjorter 3 shortser 1 lita veske Og selvsagt BIKINI <3 Tar jo også med ting som sminke og toalettsaker! :D
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juli 2010 #6 Skrevet 25. juli 2010 Hva skal du med 5 par sko for å være borte en uke?? 1 par sandaler er et must på stranda. 2 par høyhæler til party på kveldstid. 1 par ballerina kan brukes anytime, bortsett fra på stranda. Sko/støvlettene brukte jeg da jeg dro fra Norge fordi det var kaldt og vått her. Setningen min kan tolkes som at både de og en jakke kom godt med. Men det er bare jakken som gjorde det. Skoene var fine å ha når jeg var i Norge igjen. 4 par synes jeg ikke er så ille. Joggesko ville også vært et must hvis jeg gikk mye/var på masse utflukter i forskjellig terreng. Hvis jeg skulle drasse med minst mulig, kunne jeg droppa noen av skoene, men så lenge det ikke blir overlast, pakker jeg heller for mye enn lite:)
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juli 2010 #7 Skrevet 25. juli 2010 3 undertøy 2 sokker vaskepulver sandaler 2 t-skjorter/topper 1 shorts/skjørt bikini 1 strandhåndkle reise i: bukse topp genser/cardigan sko
Gjest padawan Skrevet 25. juli 2010 #8 Skrevet 25. juli 2010 her er min ønskeliste som jeg har delt inn i forskjellige seksjoner. skaljeg være borte i mer enn 10 dager pleier jeg å ta med klær for 10 dager og satse på å vaske underveis. Toalettsaker * Toalettmappe * MedKit * Håndkle * Talkum Diverse * Shades * Kamera(er), objektiv(er), stativ(er), lader(e), ekstra minnekort. * Sigg, lighter * iPod med lader og radiosender * Telefon, lader * GPS, Kompass * Bøker * Lommelykt og/eller hodelykt * Pass, Eurpoeisk helsetrygdekort, reiseforsikring * Pengebelte * Billetter og reservasjoner i to utgaver * Notatblokk Klær * Undertøy (Boksere og sokker) * Skjorter/vest/slips/penbukse/Pensko * Hettegenser * Stormberg jakke/Lue/Vanter (vanntett jakke) * T-skjorter * Varmt undertøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå