Gina_ Skrevet 8. januar 2011 #101 Del Skrevet 8. januar 2011 Det er ikke lenge til, så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #102 Del Skrevet 13. januar 2011 Vekt i dag: 85.8kg, går stadig nedover, og jeg blir like glad hver gang! Nå har jeg gått ned totalt 8.9kg siden start i september, uten aktiv slanking og trening siden 14.november. Guttungen her har begynt å våkne mange ganger om natta, noe som er merkelig, siden han har sovet fint hele natta fra han var 3-8mnd. Og dumme oss har jo gitt han flaske melk når han har våkna på natta for vi ville ha søvnen vår. Vel, da har han fortsatt å våkne, og skal ha melk, og er trøtt og grinete hele dagen. Så i natt bestemte jeg meg for at nå er det nok. Nå er det nattavvenning. Han våknet kl 2, ble lagt riktig i senga, fikk en flaske vann. Drakk til han innså at det ikke var melk og begynte å grine. Han holdt på i ikke mindre enn 2.5 timer med grining, før han endelig sovna. Så våknet han kl 6, da fikk han ny bleie, og en flaske melk. Den flaska etter 6 har han fått hele tiden, så den venter jeg med å fjerne, for da sov han til kl 9. Men fy søren så slitsomt å ligge å høre på at han skreik/gråt. Roa seg da jeg kom inn, men hylte til i det jeg gikk. Og skrek høyere og høyere etterhvert. Så er nervøs for hvordan det vil gå denne natten. Men, vi må jo gjøre noe, han kan ikke fortsette å våkne hele natten. Trening går fortsatt dårlig. Pga det hersens blodtrykket mitt, så er jeg mye sliten og svimmel. Men, satse på at det blir litt høyere snart. Maten er heller ikke noe å skryte av, men jeg går nå ned iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #103 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Vekt: 86.1kg Fire timers søvn i natt er virkelig ikke noe å skryte av. Mannen var ute å drakk i går, men likevel er det jeg som har hodepine, er kvalm, sliten og svimmel. Begynte på lavkarbo igjen i går, nå vil jeg ha mer energi! Frokost: omelett med bacon Middag: Kyllingfilet, kokt i fløte, blomkål og brokkoli blanding, frisk salat: Isbergsalat, agurk, tomat, olje med salt og hvitløk på. Kvelds: Salat Nattmat: salat I dag er maten som følger: Frokost: 4 speilegg + bacon Lunsj: salat Middag: Hamburger, kyllingkjøttdeig, olje, salt og pepper, 100g per. Salatblader, agurk, tomat, bacon, sylteagurk, dressing, ketchup Kvelds: Salat Hvis jeg blir i bedre form i dag så skal jeg trene litt. Nå har jeg funnet frem Fit mama, så nå står det kun på formen. Endret 24. januar 2011 av wahaj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 23. januar 2011 #104 Del Skrevet 23. januar 2011 Hei igjen! Hvordan føler du deg for tiden? Imponert at du klarer lavkarbo når du er gravid, hadde aldri klart det uansett jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #105 Del Skrevet 23. januar 2011 Hei igjen! Hvordan føler du deg for tiden? Imponert at du klarer lavkarbo når du er gravid, hadde aldri klart det uansett jeg Veldig opp og ned, mye blodtrykksfall, og svimmelhet. og veldig lite energi, derfor vil jeg prøve meg på lavkarbo, for da blir jeg mye bedre. Er bare andre dagen i dag da, for jeg syns det er vanskeligere å leve lavkarbo, enn ketolyse For da må jeg jo telle, men jeg spiser som på ketolyse, bare tar et glass eplejuice ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #106 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Dobbel post Endret 24. januar 2011 av wahaj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #107 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Vekt i dag: 85.5kg, woho! Totalt gått ned 9.2kg siden start! Og jeg har fått helt dilla på salat med den gode oljedressinga, mmm! Så til frokost skal jeg lage salat, men også kokt egg og bogskinke i, for å få litt mer proteiner Jeg trente 20 min gravidsalsa i går, og det gikk veldig bra, skulle egentlig trene gravid yoga også, men fant ikke matta mi, så da får det heller bli i dag. Endret 24. januar 2011 av wahaj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #108 Del Skrevet 25. januar 2011 Vekt: 85.0kg - 9.7kg totalt. I dag var det veldig moro å gå på vekta. Snart -10kg siden start. Og under 84kg så veier jeg mindre enn jeg har gjort siden jeg ble gravid med første i 09. Føler at jo mer jeg går ned, eller holder vekta stabilt, jo mindre går jeg opp i sv.skapet, og jo mindre slipper jeg å slite med etter fødselen. Er 14+4 uker på vei nå, og nesten gått ned litt over 3 kg. Jeg er ikke veldig gal når det gjelder vekt og mat, men er fortsatt like moro å se at vekta synker, selv om jeg er gravid. Mat i dag: Sen lunsj: Omelett med bacon, 4 egg + 5-6 baconskiver Middag: Kyllinglår marinert i olje med krydder Kvelds: Lavkarbobrød med salatblad, salami, majones og agurk/ eller salat I dag har jeg ikke vært så sulten, ikke har jeg vært kvalm eller svimmel pga jeg ikke har spist ennå heller, men nå er maten ferdig, og jeg skal innta mitt første måltid for i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 25. januar 2011 #109 Del Skrevet 25. januar 2011 Godt at det er fremgang! Man kan vel ikke gå ned alt for mye når man er gravid, men skjønner veldig godt du vil være i form så du kan sette i gang for fullt til høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #110 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Godt at det er fremgang! Man kan vel ikke gå ned alt for mye når man er gravid, men skjønner veldig godt du vil være i form så du kan sette i gang for fullt til høsten Tja, det er vel heller det at man ikke skal gå så aktivt inn for å slanke seg, vil jeg tro. Jeg tar det bare som en bonus iallfall, nesten da Har iallfall mye mer energi og overskudd, og våkner ikke trøtt om morgenen lenger. Veldig deilig! Vekt i dag: 84.3kg - totalt ned 10.4kg! Det er sånn, 10kg mel eller sukker er tungt det. Syns også ti kg høres litt mye ut. Så jeg er fornøyd. Eneste målet mitt nå er å prøve å ikke komme over 90kg i sv.skapet. Lettere sagt enn gjort, men er jo ikke så mange kg jeg egentlig skal gå opp siden jeg er overvektig. Det brødet jeg bakte i går klarte jeg heldigvis å steke lenge nok, og tok en skive i går, smakte litt mye frø for min del, men med masse nok pålegg så går det unna Endret 26. januar 2011 av wahaj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #111 Del Skrevet 27. januar 2011 Frokost: Proteinshake Lunsj: Salat Middag: Stekt kyllingfilet kokt i fløte, med salat og rømme I dag har jeg til og med kastet opp. Og ikke vært helt i form. Men jeg er mye bedre nå, så får satse på at det bare var noe forbigående. Dårlig med trening i dag. Men jeg har støvsugd hele leiligheten, brukte vel 35-40 min ca, og det er litt aktivitet iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #112 Del Skrevet 1. februar 2011 Vekt: 93.6kg - 11.1kg totalt. Nå har vi endelig fått bil! Den så bra ut også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 1. februar 2011 #113 Del Skrevet 1. februar 2011 Grattis! Bil er såå flott å ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 19. februar 2011 #114 Del Skrevet 19. februar 2011 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #115 Del Skrevet 6. mars 2011 Hvordan går det? Det går bra I dag er jeg halvveis i svangerskapet, 20+1. Mat osv har ikke gått så bra da, skeiet veldig ut, men veier nå 87.9kg, fortsatt 200g mindre enn da jeg testet positivt. Har ikke trent så mye ennå da,men tok en trilletur i stad på 35 min, så får det være en begynnelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #116 Del Skrevet 24. mars 2011 22+5 i dag, og vekta viser 88.2kg. Har begynt å trene/mosjonere igjen, noe som er veldig deilig! Har i tillegg gjort små forandringer, så jeg føler meg bedre, type rense ansiktet morgen og kveld, sminke meg hver morgen, trene/mosjonere daglig o.l. Lavkarbo har ikke gått bra, da jeg kun trives på ketolyse, siden jeg ikke klarer å telle karber på den måten, og ikke vet hvor høyt jeg skal ligge o.l, så det får vente til endt amming Skal også til jordmor på mandag, så får jeg mest sannsynlig det forrige helsekortet, for jeg er litt nysgjerrig på hvor langt jeg var på vei forrige gang da jeg veide det jeg gjør nå. Dagens frokost: 86g yoghurt, 20g musli, 1 knekkebrød med ost, 1 proteinshake og 4 dl vann. (310kcal) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 6. april 2011 Forfatter #117 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Kommer ikke til å sette noen faste treningsminutter denne mnd, men ser hvor jeg lander. 1110 treningsmin. 1.april: 50 min No more trouble zones med JM + 70 min trilletur 2.april: 50 min Banish fat, boost metabolism med JM 3.april: 85 min moderat/rask trilletur 4.april: 35 min Couch to 5k (4760 skritt) 6.april: 50 min No more trouble zones med JM + 70 min trilletur + 35 min Couch to 5k (totalt 11032 skritt) 8.april: 50 min No more trouble zones med JM + 80 min rask gåtur (11201 skritt) 9.april: 50 min No more trouble zones med JM + 35 min 5k + 65min rask gåtur/trilletur (8675 skritt) 10.april: 50 min No more trouble zones med JM + 40 min abs, butt and thighs + 15 min rask gåtur 12.april: 50 min No more trouble zones med JM 16.april: 50 min No more trouble zones med JM 18.april: 30 min rask gange ________________________________________ Treningspause grunnet morgenkvalme og bekkenløsning. ________________________________________ 22.april: 50 min No more trouble zones med JM 23.april: 50 min moderat/rask trilletur 26.april: 50 min No more trouble zones med JM Endret 1. mai 2011 av wahaj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 9. april 2011 Forfatter #118 Del Skrevet 9. april 2011 Fikk endelig med gubben på trilletur i dag, men tror du ikke han bare klaga fra vi startet å gå da? Og ville bare hjem for han hadde vondt og ditt og datt. Takke seg til å gå uten han da altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 22. april 2011 Forfatter #119 Del Skrevet 22. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 22. april 2011 Forfatter #120 Del Skrevet 22. april 2011 Hadde bursdag i går, har blitt hele 22 år, merkelig å bruke det tallet, men blir vel fort nok vant til det. Begynt på lavkarbo igjen i dag, rimelig lei av å ha null energi og konstant være kvalm (ja, går tydeligvis an å få morgenkvalmen igjen mot slutten, fullstendig nytt for meg iallfall). Er per dags dato 27+ 1 på vei, og det er 13+1 uker igjen til termin. Nå er det heller ikke så alt for lenge til vi reiser på bryllupsreise, 19 dager ca. Og jeg gleder meg! Det skal bli så deilig å komme seg litt bort, kun mannen og jeg sammen, alene, nyte hverandres selskap, og slikke sol. Veier nå 91.7kg (totalt gått opp 3.6kg siden positiv test, over 3 kg på 3 uker, noe jeg ikke liker, det er for kjapt, skulle jeg fortsatt å gått opp 1 kg i uka nå frem til termin hadde jeg endt på 105 kg, noe som er langt i fra akseptabelt. Jeg vil aldri over 100! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå