wahaj Skrevet 30. september 2010 Forfatter #21 Del Skrevet 30. september 2010 Hva med litt nøtter som mellommåltid? Det får opp kcal ganske raskt tror jeg, og så er det godt og sunt! Ja, vil tro det får opp kcal kjapt Melk eller juice fungerer også, siden jeg ikke har så matlyst for tiden. Får se hva smart jeg finner på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #22 Del Skrevet 1. oktober 2010 30 day shred 12/30 - noe som vil si dag 2 på lvl 2, og jeg mener fortsatt det samme, fy f, så slitsomt i forhold til lvl 1! Får dårlig samvittighet for at jeg ikke klarer alle øvelsene (selv ikke de enkleste, for jeg blir så sliten), i tillegg er TR på besøk, noe som tilsier veldig magevondt, og oppblåsthet, og jeg syns rett og slett synd på meg selv. Har forøvrig gått opp 2.5kg i vannvekt, så spørs om jeg ikke dropper måledag på søndag, og heller venter til neste uke. Det får vi se. Har for øvrig fått opp kcal inntaket mitt en del nå Frokost: 3brødskiver, tynt lag kaviar, 1.5egg+ X-lett melk (sikkert 600kcal) Lunsj/etter trening: Shake (110kcal) Middag: Hyrdepai (600kcal) Kvelds: 2 knekkebrød m skinke (87kcal) Mellommåltid: gulrot (100kcal) = 1500kcal Proteinshaken har fortsatt ikke kommet, men den kommer vel senere i dag, eller i morgen, og jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #23 Del Skrevet 2. oktober 2010 I går ente jeg opp på fylla (drakk ca 1 dl sprit, 0.5dl brus, 0,5 dl fun saft, og farris), så det ble heldigvis ikke alt for mange kcal, helt til jeg skulle ha hamburger. Huff! Men, ny dag i dag! Skal trene etterpå, og nå har pakken fra gymgrossisten kommet, så jeg har satt opp måltidsplan for å få i meg alt. Ca 6 måltider om dagen, men likevel for lite kcal, på det meste får jeg i meg 1500kcal, som da er med middagen, så tror jeg må kjøpe frukt/nøtter for å få den opp. Denne planen er for 5 dager fremover, fra i dag. Frokost: 1 glass K 1 proteinshake 3 knekkebrød 2 dl melk 0.5l vann Lunsj/etter trening: 1 glass K 1 proteinshake 0.5l vann Mellommåltid: 1 proteinshake 0.5l vann Middag: 1 glass K Dagens middag 0.5 l vann Kvelds: 1 glass K 3 knekkebrød 1 kopp te 0.5l vann Mellommåltid: Gulrot Ca: 1500 kcal Ca. 2.5l vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #24 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) 30 day shred 14/30, i morgen er jeg halvveis! :-D Noen øvelser er greiere nå, mens andre fortsatt er for tunge, men blir bedre for hver dag Endret 13. oktober 2010 av wahaj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 3. oktober 2010 #25 Del Skrevet 3. oktober 2010 Bra du merker litt bedring da Går du og er støl hele tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #26 Del Skrevet 3. oktober 2010 Bra du merker litt bedring da Går du og er støl hele tiden? Nei, var kun støl de første 3-4 dagene, så har ikke vært direkte støl etter det, men merker at jeg har brukt musklene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #27 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Rakk akkurat å trene før jeg hadde timeavtale, så i tillegg til 30ds, så har jeg gått veldig raskt i 47 min + gått raskt i 55 min, så jeg regner det også som trening, siden jeg ble både svett og sliten 30 day shred 15/30 - noe som vil si halvveis! Skal si jeg gleder meg til jeg er ferdig, og kan skryte på meg den der, og i tillegg ta en dag fri fra trening Mat i dag: Frokost: Proteinshake (152) Etter trening/lunsj: Proteinshake (152) Mellommåltid: Jordbær (ca 170) Middag: Lapskaus (332) Kvelds: 7 knekkebrød (224) Makrell i tomat (405) Mellommåltid: 3*Nektarin (180) 1615 kcal. (nå begynner vi å snakke) Endret 13. oktober 2010 av wahaj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #28 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) I dag fikk jeg underskjørtet til brudekjolen, så jeg prøvde kjolen igjen, og jeg er like forelska i den 30 day shred 16/30 - Har i tillegg gått tur i dag, ca 5.5km (60min) Mat i dag: Frokost: Proteinshake (152) Etter trening/lunsj: Proteinshake (152) Mellommåltid: 2 nektarin (ca 120) Middag: Kyllingkjøttdeig, hakkede tomater + grov pasta (800) Kvelds: Proteinshake (152) Mellommåltid: Vannmelon (200) =1576kcal Middagen er nok ikke mer enn 500-600kcal, og vannmelon 100-150, men, bedre å regne litt over enn under. 1615 kcal. (nå begynner vi å snakke) Endret 13. oktober 2010 av wahaj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #29 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) 30 day shred 18/30 - Også har jeg gått i 20 min i dag. Mat i dag: Frokost: Proteinshake (152) Etter trening/lunsj: Proteinshake (152) Middag: Taco aktig mat (1000) Tortillachips+ French fries (250) Mellommåltid: gulrot x3 (150) =1704kcal Endret 13. oktober 2010 av wahaj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 7. oktober 2010 #30 Del Skrevet 7. oktober 2010 Dette går jo fremover! Merker du noe på kroppen etter all denne styrketrenignen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #31 Del Skrevet 8. oktober 2010 Dette går jo fremover! Merker du noe på kroppen etter all denne styrketrenignen? Merker godt muskler i armene når jeg strammer, forsåvidt i lårene også, så svaret må vel bli ja. Liker de nye musklene i armene, aldri hatt det før, så driver og strammer og kjenner ganske ofte. Haha, huff. Men, det er sant. Men det verker ofte i kroppen da, så enten sover jeg veldig feil, eller så er det pga all treninga, at kroppen ikke får hvilt seg nok. Nå blir det trening i 10 min, så blir det pakking, så skal vi til svigermor i helgen. Må ta med pc'en så jeg får trent i morgen og søndag og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #32 Del Skrevet 8. oktober 2010 Går ikke helt som planlagt dette gitt. Jeg har overhodet ikke energi til å trene, jeg har vondt i omtrent alle muskler i kroppen, så jeg tar to dagers 'fri'. Jeg prøvde meg på trening, men det var bare å gi opp, jeg klarte ikke å gi alt, enda jeg prøvde. Så dag 19 blir på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #33 Del Skrevet 9. oktober 2010 Har litt dårlig samvittighet for at jeg har tatt pause fra 30ds, men kjenner at det er deilig for kroppen og. Men, i går gikk vi i raskt tempo i 50 min, og i dag gikk vi i moderat-rask tempo i 1t og 35 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #34 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Etter 3 dagers velfortjent pause fra 30ds er jeg klar igjen. Og i tillegg skal samboeren og jeg begynne på 5k i dag (http://iform.nu/treningsplanlegger/treningsprogram-5-km-lop), så da blir det 3 ganger i uka, mandag-onsdag-fredag, i tillegg til 12 dager igjen på 30 day shred. Ligger for øvrig godt an når det gjelder 1000min trening i oktober, ligger nå på 532, så jeg er over halvveis, enda det kun er 11.oktober (har ikke regnet med det jeg skal trene i dag). Matplanen er som følger: Frokost: 1 glass kreatin, 3 knekkebrød Lunsj/etter trening: Proteinshake Middag: Dagens middag Kvelds/m.måltid: Sunn smoothie (jordbær, banan, eplejuice, kultura) Da ligger jeg på ca 1400-1600kcal. **** Oppdatert. Trene 25 min 30 day shred i dag, 5k (20 min), og 20 min rask gange = 65 min i dag Endret 11. oktober 2010 av wahaj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #35 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) 30 day shred 20/30 , dvs jeg er ferdig med 2/3 av treninga, og kun ti dager igjen! Jeg er virkelig stolt over meg selv at jeg har holdt ut så lenge (hvis man ser bort i fra 4 dagers pause til sammen). Og jeg må si, jeg gleder meg oppriktig til i morgen, på lvl 3, har sett kjapt gjennom og det virker ikke så veldig ugjennomførbart egentlig. 5k gikk veldig bra i går, vi jogget til og med 1 min ekstra. Mat i dag: Frokost: Smoothie (230kcal) Lunsj/etter trening: Proteinshake (152) Middag: Lapskaus (810kcal) Kvelds: Mellommåltid: Se om jeg finner noe godt på butikken, nøtter eller frukt Vi var på kino i dag, deilig med litt kjærestetid. Vi så Grown Ups, utrolig morsom film, anbefales! På kinoen så drakk jeg litt pepsi max, og unnet meg et helt Mentos drops, føler meg flink. Har en dundrende hodepine, glemt å drikke vann i dag, eller drukket kun 0.5l farris. Må nok ta litt smertestillende, for jeg klarer ikke engang å tenke med den dunkingen. Nå vel, fått i meg i underkant 1200kcal, og vet ikke om jeg orker noe mer i dag. Trøtt, hodepine, sliten, men vi har besøk så kan vel ikke legge meg helt ennå heller. Får se om jeg ikke får hivd i meg noe godt. Skal vel egentlig spise min 400kcal til nå, så. Endret 12. oktober 2010 av wahaj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 12. oktober 2010 #36 Del Skrevet 12. oktober 2010 Veldig imponert over både 30 ds og at du har begynt å jogge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #37 Del Skrevet 13. oktober 2010 Veldig imponert over både 30 ds og at du har begynt å jogge! Er imponert selv, må jeg si! I dag har jeg en meget dårlig dag, formen og humøret, så har ikke blitt trening ennå, men en kompis kommer straks og skal sitte barnevakt mens samboeren og jeg utfører 5k, før de reiser ut så får jeg trent 30ds. Maten er ikke noe å skryte av. Grandis (255kcal) veide og regnet faktisk. Tortillachips (720kcal i en hel pose, ikke spist opp hele ennå, men) Så blir det en proteinshake (152) etter treninga etterpå, og da er vi oppe i den nette sum av 1127 kalorier. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg alltid ligger så himla langt under. Greit nok, i dag har jeg jo bare ligget i ro frem til nå omtrent, og trenger lite energi. Ser også at det er teit å spise tortillachips, men, sønnen min på 7 mnd var så snill og tok med hjem fra butikken (eller så var vel teknisk samboeren, men), og siden jeg overhodet ikke klarer så mange kcal i dag, så ble det bare sånn. Jeg har begynt å bli litt vel opphengt da, veier meg hver dag, veier og regner på det meste av mat jeg spiser, og trener nå hver dag, og i tillegg 5k som er 3 ganger i uken, det vil si 10 ganger i uka det. Men, skal man bli slank så må man gjøre noe for det og. Hodepina gikk heldigvis over i går, etter å ha ligget med øynene lukket i 15-30 min og slappet av, så løste jeg enkelt problemet med de 400kcal, målte opp 74g potetgull og spiste det, det ble vel rundt 395, sånn egentlig, men plusser alltid på litt ekstra. Har fortsatt over halvparten av Pepsi Maxen igjen, som jeg ikke drakk opp. Aldri vært så glad i brus, heldigvis. Nei, nå kommer kompisen hvert øyeblikk nå, så får gjøre meg klar til litt jogging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #38 Del Skrevet 15. oktober 2010 I går ble det dessverre pause.. I dag var en ny dag. 30 day shred 22/30, kun 8 igjen! Gleder meg litt til å bli ferdig, og begynne på de andre treningene hennes. 5k gikk bra i dag, samboeren har meldt avbud, så han klarte hele 2 ganger før han bækka ut, thæhæ! Men, det var tungt å jogge i 2 min i strekk. 1 min går greit, men 2!?, jaja, jeg klarte det uansett, og det er det som teller. Nå er ikke neste 5k før mandag, så har hele 2 dager fri fra det, men er jo 30ds likevel. Jeg har ikke vært flink å spist i det siste. I går spiste jeg en stor hjemmelaget calzone, og det var det. I dag har jeg ennå ikke spist noe, men skal ta meg en proteinshake nå (akkurat trent ferdig) også skal vi spise middag, blir nok med det. Også skal jeg kanskje drikke opp den Pepsi Max'en min som jeg ennå har til gode fra kinoen på tirsdag. Nå har jeg 'kun' 279 treningsminutter igjen, av 1000, og det er'ke gærnt altså. Og først nå er vi halvveis i mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #39 Del Skrevet 17. oktober 2010 30 day shred 24/30, kun 6 økter igjen! I dag skal vi i svømmehallen, med mini, så det tror jeg nok blir moro for lille gutten på 7 mnd. Ellers har jeg ikke gått ned mer. 3.5kg til sammen. Får på meg den ene buksa nå, og gikk faktisk med den til byen her om dagen, det var litt deilig (da jeg begynte fikk jeg såvidt igjen smekken, og den var åletrang). Så jeg har en god motivasjon der. Klarer fortsatt ikke å spise mer enn 2-3 ganger om dagen, men så lenge jeg får i meg nok kcal så går det vel greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 17. oktober 2010 #40 Del Skrevet 17. oktober 2010 Vil tro det går bra så lenge du får i deg nok som du sier Men det kan kanskje hjelpe å spise oftere, så ikke kroppen lagrer like mye? Jippi for at buksa passer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå