Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juli 2010 #1 Skrevet 24. juli 2010 http://www.vg.no/film/artikkel.php?artid=10035104 Nei, nei, nei ... Aksel Henie - du er langt oppi 30-årene, da stiller du ikke på premiere med solbriller og lue trøkt nedover hodet. Den forrige kjæresten til Tone D. AA. hadde de samme tendensene. "Evig ung" liksom. Såå trendy. Ja, må jo være det med en 15 år yngre kjæreste. nei, dette var pinlig. 1
Gummiloppa Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 (endret) Er det virkelig noe å henge seg opp i? Endret 24. juli 2010 av Gummiloppa
Fredagslunch Skrevet 24. juli 2010 #3 Skrevet 24. juli 2010 Jeg synes folk skal få gå kledd som de vil. Aksen Hennie har kul stil.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juli 2010 #4 Skrevet 24. juli 2010 Litt lett å bli forvirret når man er sammen med ungjente? 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 24. juli 2010 #5 Skrevet 24. juli 2010 Herrefred. Han kler seg kult synes nå jeg. Han er en ungdommelig type og kler stilen sin.
Gjest Huffsa Skrevet 24. juli 2010 #6 Skrevet 24. juli 2010 Han er som sagt ungdommelig og kul, og han kler å gå slik. Hva så om han er 35? Han kler det, og da er det greit, syntes jeg. Han er ganske kjekk, faktisk!
Rød Heltinne Skrevet 24. juli 2010 #7 Skrevet 24. juli 2010 Folk bryr seg for mye om hva andre driver med. Det er deres liv, la dem gå med hva de vil. Man lever bare en gang, og livet er for kort til at man skal henge seg for mye opp i hva andre mener. Forøvrig syns jeg han kler det. Man må ikke kle seg som en gubbe med en gang man fyller 30. Ok, vet at det finnes classy og mer voksne stiler, men måtte sette det litt på spissen. Hvis han liker det sånn, så go for it, sier jeg.
*Numi* Skrevet 24. juli 2010 #8 Skrevet 24. juli 2010 (endret) Jøss... Tommel opp for Hennie sier, jeg, som skjønner at man ikke trenger å begynne å kle seg dølt bare fordi man passerer 30. Endret 24. juli 2010 av *Numi*
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #9 Skrevet 26. juli 2010 Jeg velger å gi ts den berømte langfingeren samtidig som jeg sier at jeg ikke kan fordra folk som henger seg opp i hva andre mennesker gjør eller går kledd så lenge det ikke skader noen. Det er rett og slett uinteligent å oppføre seg slik.
Frk Snasen Skrevet 26. juli 2010 #10 Skrevet 26. juli 2010 (endret) Er det virkelig noe å henge seg opp i? Vet du... egentlig ikke. Vanligvis ville jeg ikke hengt meg opp i slikt (en sannhet med modifikasjoner), men det jeg blir direkte kvalm av dette paret (og det skal mye til). Over til noe litt annet: De tror de er så høyt oppe i status, så beundret, så spesielle, så viktige. Misunnelig... please... ikke si det en gang. Jeg syns Hennie er mindre pen, og kan godt innrømme at Tone Åberge er helt ok, men jeg har sett bedre. Det er i grunn ikke det jeg skal frem til, men heller det at det virker som om verdens snurrer rundt dem. Selvsagt har media en finger med i spillet, men de er litt glad i å være i fokus da (selvom de later som de haaater det - ja sikkert ). Mulig det er uintelligent å oppføre seg som både meg og ts, men hadde vært fint om den som påpeker dette lærer seg å stave før man skyter på andre angående intelligens. Og ja, jeg vet det er uintelligent, men jeg bryr meg i grunn ikke. Endret 26. juli 2010 av Frk Snasen
Frk Snasen Skrevet 26. juli 2010 #11 Skrevet 26. juli 2010 Litt lett å bli forvirret når man er sammen med ungjente? Og det samme med Tone. Blir passe forvirret og tilegger seg en oppførsel tilsvarende min mors oppførsel. Det vitner om at jenta er identitetsløs så det holder.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 26. juli 2010 #12 Skrevet 26. juli 2010 Jeg hengte meg mer oppi det "morsomme" ordspillet som vg puttet i overskriften Blir så lei av slike.
Rosalie Skrevet 26. juli 2010 #13 Skrevet 26. juli 2010 Jeg er i grunnen helt enig med trådstarter. At han velger å gå slik til daglig er helt greit. Men en 35-åring burde ha lært seg at man kler seg noe opp når man skal på premiere. Skulle man tro... Komme kledd som en lassis på den røde løperen - nei, da burde han sneket seg inn og ut bakveien. 1
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #14 Skrevet 26. juli 2010 Aksel Henie... du er godt oppi 30-årene: Så kle deg nøyaktig som du vil!!
Gjest Atanih2 Skrevet 26. juli 2010 #15 Skrevet 26. juli 2010 30 år er jo ikke gammelt. Jeg synes det er bra han føler seg bra med seg selv og liker å pynte seg med det han føler seg vel i.
Bohemia Skrevet 26. juli 2010 #16 Skrevet 26. juli 2010 Hadde jeg hatt så lite hår på hodet som det Hennie har, hadde jeg gått med lua godt dratt nedover skallen 24-7
marylinm Skrevet 26. juli 2010 #17 Skrevet 26. juli 2010 Jeg synes folk skal få gå kledd som de vil. Aksen Hennie har kul stil. enig : ) og jeg forstår ikke hvorfor folk bryr seg om hvordan andre går kledd.
MarianneE Skrevet 26. juli 2010 #18 Skrevet 26. juli 2010 Jeg er i grunnen helt enig med trådstarter. At han velger å gå slik til daglig er helt greit. Men en 35-åring burde ha lært seg at man kler seg noe opp når man skal på premiere. Skulle man tro... Komme kledd som en lassis på den røde løperen - nei, da burde han sneket seg inn og ut bakveien. Normalt sett gir jeg blanke i hva folk har på seg, men i dette tilfellet klødde jeg meg litt i hue og lurte på hva er det han driver med. Hadde han nappet av seg den stygge lua hadde alt vært bedre,
I.am.me Skrevet 26. juli 2010 #19 Skrevet 26. juli 2010 (endret) Jeg syns han har kul stil, jeg hvorfor i all verden skal folk som er i 30-årene ikke få gå med jeans, lue og t-sjorte? Endret 26. juli 2010 av I.am.me
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #20 Skrevet 26. juli 2010 TS her: Hadde forventet mye forskjelig respons og det fikk jeg! :-) Enig i at folk skal kle seg som de vil, men akkurat dette høyprofilerte paret irriterer meg. Aksel Henie en dyktig skuespiller, men COME ON - det er ikke nødvendig å kle seg som en 14 år gammel skater boy av den grunn. Lue som dekker 80 & av hodeskallen og solbriller stappet inn i lua er IKKE kult. Hele fyren oser "too cool for school". Come on guys, you were thinking the same thing! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå