Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest veronica
Skrevet

Hei,hva ville du gjort dersom du skulle få en gave som ikke var ment for deg?Nemlig en klokke er bestilt via en han kjenner men ble bestilt av en fyr som jobber med han-fyren skulle gi den i gave til samboeren sin.....Han vet ikke at jeg vet "alt".....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,hva ville du gjort dersom du skulle få en gave som ikke var ment for deg?Nemlig en klokke er bestilt via en han kjenner men ble bestilt av en fyr som jobber med han-fyren skulle gi den i gave til samboeren sin.....Han vet ikke at jeg vet "alt".....

Jeg tror jeg hadde snakket med han FØR jeg visste han skulle gi meg gaven. Gjerne brukt litt humor.

Noe ala " Skatt! Jeg hører du har fiksa klokke til meg! Og det helt gratis. Supert! Men bare så du vet det så håper jeg du også vvil kjøpe noe jeg faktisk ønsker meg! Eller kanskje du kan spandere tur ved sjøen for meg og deg en helg.!

Skrevet

HÆ?!

Skrevet

Hvis noen vil gi meg en gave sier jeg "tusen takk" og tar imot.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis han hadde sagt hvem klokka egentlig var til og fra, og det ville min kjære nesten garantert gjort, hadde jeg tatt imot den hvis jeg syntes den var fin.

Hvis han ikke hadde sagt noe, hadde jeg blitt litt irritert. Da tar han liksom æren av en annen manns idè, og det er jo ikke sikkert klokken er "helt meg", når den opprinnelig ikke var ment for meg.

Skulle jeg liksom fått den bare fordi noen andre ikke ville ha den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...