Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #1 Del Skrevet 28. september 2003 Selvom dette for noen sikkert virker som et teit spørsmål, så håper jeg på seriøse svar.. Jeg er ikke så trang som jeg var før, noe som jeg merker selv ved samleie(har følge..), og noe han MÅ merke.Men han vil ikke såre meg med å si det..Han får ikke orgasme som før.Tar evigheter før det går for han.Noen ser vel det som et luksusproblem men..Ved munnsex er det ingen problem.Jed VET det ligger i mitt underliv..Selvom noen mener det kan være at jeg er opphengt i det..SÅ TIL SAKEN: Er det forskjell på om penis blir helt slapp etter en orgasme eller om det bare er en "likegla" sprut?Han blir nemlig ikke slapp etter sprut inni meg, de gangene det går..Men den blir helt slapp etter munnsex, noe jeg trur henger sammen med at han bare får orgasme ved munnsex.Er umulig å snakke om dette med han, da han blir sur.Og det tar knekken på meg.Føler jeg ikke strekker til helt.Takknemlig om noen kan svare på SPØRSMÅLET.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 28. september 2003 #2 Del Skrevet 28. september 2003 Kan jo hende han rett og slett er blitt mer utholdende også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #3 Del Skrevet 28. september 2003 Det er nok ikke derfor..Man blir jo så klart mer flink til å "holde seg" etterhvert,men nei.Han sliter med å få det til å gå.Jeg merker det selv at jeg ikke kjenner penis så godt lenger.Lite sannsynlig at penis har krympet. Kan noen svare meg på spørsmålet mitt :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 29. september 2003 #4 Del Skrevet 29. september 2003 Sambo blir sjelden slapp rett etter orgasme. Har han aldri blitt. Så dette tror jeg er normalt. Derfor tenker jeg at din mann får orgasmer og ikke bare utløsning. Har du prøvd å knipe litt mer for å trene opp musklene dine? 10 knip 3 ganger om dagen kan få deg trangere. Kniper du under samleie kan det bli bedre både for deg og han. Du kan jo snakke med mannen din? Spørre hva han føler og tenker? Fortelle om dine egne tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2003 #5 Del Skrevet 29. september 2003 Som en erfaren mann, må jeg si at ingenting er deiligere enn en vid kvinne som kan knipe. En trang kvinne er bare trang. En vid kvinne som kan knipe kan være både vid og trang, vekselsvis. Ikke vær lei deg fordi du er blitt vid. Men lær deg å knipe - det får dere begge glede av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. september 2003 #6 Del Skrevet 29. september 2003 Som en erfaren mann, må jeg si at ingenting er deiligere enn en vid kvinne som kan knipe. En trang kvinne er bare trang. En vid kvinne som kan knipe kan være både vid og trang, vekselsvis. Ikke vær lei deg fordi du er blitt vid. Men lær deg å knipe - det får dere begge glede av.enig med gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 29. september 2003 #7 Del Skrevet 29. september 2003 SÅ TIL SAKEN: Er det forskjell på om penis blir helt slapp etter en orgasme eller om det bare er en "likegla" sprut? Mener du at han kommer inni deg, men bare spruter og ikke får orgasme? Kniping er jo allerede nevnt, og det regner jeg med du allerede har satt igang med. Og bruker kniping under selve akten også. Men det behøver vel ikke bare ligge i ditt underliv? Veldig veldig mye av det som fører til en orgasme foregår inni hodet på folk, og preges av inntrykk som for eksempel det man ser og hører. Kanskje det rett og slett gir han en annnen type tilfredsstillelse å se deg utføre munnsex på han? Det er forøvrig mye mer enn friksjonen mellom beina dine som gir en mann orgasme. Her er det bare å gi av seg selv på alle måter, og også forsyne seg med liv og lyst av mannen og hans lem. Ikke bare ligge der og bekymre seg for at man ikke strekker til fordi man har blitt slakk i slufsen. En bekymret "jeg er ikke god nok"- og "kommer han ikke snart, slik at jeg får bekreftet at jeg er god nok"-holdning tror jeg vil være en total turn-off for mange menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2003 #8 Del Skrevet 30. september 2003 Ja, jeg mener at han ikke får orgasme når han spruter inni meg...Kan noen svare på spørsmålet:Er det forskjell på om penis blir helt slapp etter orgasme eller bare en likegyldig utløsning??Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 30. september 2003 #9 Del Skrevet 30. september 2003 Erfaringsmessig sett tar det lenger tid for penisen blir slapp om han fortsatt er inne i deg enn om han trekker seg ut med en gang, eller kommer ved munnsex/ronking. Det er jo ikke negativt da og absolutt normalt..... Tror de fleste menn kommer hurtigere ved munnsex, ikke fordi de liker det bedere, men fordi hele greia går ut på å gi mannen orgasme. Det er jo ikke så kult å suge i 45 min heller da. Også kan mennene bare konsentrere seg om sin egen nytelse. Ang at du føler du har blitt vid", har du vurdert å prøve å "trene" deg opp ved hjelp av vaginakuler?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå