Gå til innhold

Matrix Biolage Earth Tones Color Conditioners....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor i Oslo man kan få tak i disse?

Det sto om de i forrige nummer av [mag] og jeg har vært i kontakt med journalisten som skrev det, som igjen var i kontakt med forhandleren som sa det var bare og kikke innom diverse hår frisører...

Nå jobber jeg en del og har ikke mulighet til og stikke innom masse forskjellige frisør salonger, så jeg lurer på om det er noen her som vet?

Takker for all hjelp!

:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her har de jo merket da. jeg vet ikke om det er disse du ser etter.. isåfall får du dem billige.

Skrevet

sorry

her!

Hva gjør dem?

jeg er litt glad i biolage fra før skjønner du :)

Skrevet
sorry

her!

Hva gjør dem?

jeg er litt glad i biolage fra før skjønner du :)

Takker hjertelig for svar!

Det er bare det at jeg helst vil slippe og bestille de på nettet, balsamen min er allerede tom og jeg har liten lyst til og vente på bestillingen siden de skal visstnok være kommet til landet... :oops:

(tålmodighet er IKKE min sterke side!)

Disse balsamene har farge og bidrar til og vedlikeholde fargen i mellom frisør besøk. Selv har jeg mørkt hår og balsamen som er i natural brown gir håret mitt en rik, blank glød som blir ofte kommentert.

:)

I tillegg blir ikke håret mitt fett av den, slik det kan bli av andre balsamer, men det blir veldig lettstelt og mykt. Jeg kan ikke få fullrost den nok!

:D

Skrevet

he he..neidaså..

:ler:

Jeg kan faktisk ikke si jeg har sett mange frisører fører denne serien...Men jeg vet ikke noe om Oslo da.

btw.. lookfantastic bruker 4-5 dager..hvertfall gjort det med meg

Skrevet

btw.. lookfantastic bruker 4-5 dager..hvertfall gjort det med meg

I verste tilfelle må jeg vel vente.... :wink:

Men håper at noen andre kanskje vet hvor i Oslo disse kan fås tak i...?

Skrevet

Biolage kan du kjøpe hos '5th week' i Niels Juels gate på Frogner. Salongen ligger på kvartalet mellom Bygdøy Alle og Frognerveien.

Hjalp det? :wink:

Skrevet
Biolage kan du kjøpe hos '5th week' i Niels Juels gate på Frogner. Salongen ligger på kvartalet mellom Bygdøy Alle og Frognerveien.

Hjalp det? :wink:

Tusen takk, Ling! Det hjalp, ja. Ringte til salongen i dag og de skulle få inn i løpet av dagen eller i morgen! :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...