A9taL Skrevet 24. juli 2010 #1 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg har nå bestemt meg for å ta steget å ta en permanent eyeliner oppe. Det finnes mange steder å ta dette, og det varieres mye i pris. Jeg bor i Oslo, men det ser ut som det er mye å spare på å dra litt ut av byen. Jeg har tittet på http://www.irenesmakeup.com/, de holder til i Drammen. Prisen var 1400kr (inkluderer 2 behandlinger). Dette er råbillig i forhold til de andre stedene jeg har sjekka der prisen stort sett ligger på det dobbelte. Er det noen som har tatovert seg her? Vet noe om stedet. Anbefales/anbefales ikke Evt. andre forslag på steder å tatovere seg (jeg bor i Oslo, men drar gjerne i området rundt for å finne noen dyktige, renslige og gjerne litt rimelige) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juli 2010 #2 Del Skrevet 24. juli 2010 Tror ikke permanente ting er det du bør prøve å spare penger på! GJør det midt i Oslo ett sted der de har mange kunder og gjør det ofte! På den måten har de mer erfaring! Jeg ville tatt et sted som hadde lik pris som de fleste og som gjerne har litt ventetid/andre tegn på at de er populære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyFuzz Skrevet 24. juli 2010 #3 Del Skrevet 24. juli 2010 Ver veldig obs til hvor du går! kan ikke si hvilken men der var det en som tok tattovering ( på leppene) med BRUN farge ( som man har på øyenbryna) og hu va lys i huden og fikk en mørk strek rundt lippene sine. Helt feil og stygt! Desse tattovørene hadde heller ikke gått kurset. :| ( dette var ikke i oslo altså) Nå sier ikke eg at alle er slikt, men er mangen dårlige der ute, Sol sin blogg har vist mange dårlige eksempler som hun har fikset opp.. SOL holder vel til i Oslo og hun virker som en bra "tattovør"http://solhegge.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DesertRose Skrevet 24. juli 2010 #4 Del Skrevet 24. juli 2010 Ikke tenk penger på dette. Tenkt kvalitet og resultat. Det er så varierende resultater og flere ser helt grusom ut etterpå.Tydelig utført av folk som ikke vet hva de gjør på... Sjekk diverse steder sine bilder over resultater, sjekk nettet etter erfaringer fra andre, hvilken kurs osv de som utfører dette har bak seg... Når du finner det beste stedet så bruker man det uavhengig av pris... . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #5 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg anbefaler Beautypuff i Lillestrøm. Har selv tatt eyeliner, lipliner og bryn der, og ble kjempeførnøyd. Jeg har også anbefalt dette stedet til venner og de har alle vært fornøyd med både permanent makeup og negler. Tror også prisene der er ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A9taL Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 31. juli 2010 Takk for svar, skal sjekke ut Beautypuff Er veldig godt med noen konkrete forslag da det er en "jungel" av mulige steder å gå. Må bare nevne at jeg prøver ikke å spare penger på dette, jeg er helt enig i at noe permanent skal være perfekt og ikke minst trygt. Men jeg får et godt inntrykk av Irenes makeup da det står at de utfører reperasjoner. Det er jo vanskeligere å rette opp en dårlig jobb enn å starte med blanke ark, det får meg til å tro at de vet godt hva de gjør. Hadde så inderlig håpet at noen hadde erfaring med dette stedet. Men jeg skal til Nice før jeg kan tatovere meg, så denne tråden er akutell minst en måned til. Håper på flere innspill, og gjerne erfaring fra konkrete steder Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 1. august 2010 #7 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg har ingen erfaring med permanent make-up, men du bør gå et sted for de kan det og gjør det ofte. Også sjekke ut før og etter bilder om du har muligheten til det. Hvis du har facebook, let opp "leading light permanent makeup" og se i bildegalleriet deres. De har også "skrekk eksempel" bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2011 #8 Del Skrevet 21. juni 2011 Vi var to jenter som akkurat var innom Irenes Permanent Makeup i går. Det var 3.gang og siste gang for bryn med hårpåtegning. Vi ble anbefalt dette av venner, og kan bare skryte masse av de. Vi er kjempefonøyde med resultatet. Vi dro dit også uavhengig av pris. Hilsen Gry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå