Gå til innhold

Nabosex - erfaringer

Anbefalte innlegg

Gjest madde
Skrevet

Etter at jeg ble med naboen min inn her en kveld og det utviklet seg til at kompisen og samboeren hans også ble med, har det pågått jevnlig jevlig mellom oss tre de siste dagene. Men nå begynner jeg å tenke at dette kanskje var en dårlig idé med tanke på at vi er naboer (samme oppgang)? Noen erfaringer eller tanker? Jeg mener..herregud så digg! jeg har alltid hatt en greie for mørke menn, og dette er min første gang (de er fra ghana) og det er også første gang med trekant (som anbfales jenter! :D) Men har hørt andre fortelle at naboforhold kan utvikle seg til å bli ubekvemt og pinlig...? Innspill?

Skrevet

Etter at jeg ble med naboen min inn her en kveld og det utviklet seg til at kompisen og samboeren hans også ble med, har det pågått jevnlig jevlig mellom oss tre de siste dagene. Men nå begynner jeg å tenke at dette kanskje var en dårlig idé med tanke på at vi er naboer (samme oppgang)? Noen erfaringer eller tanker? Jeg mener..herregud så digg! jeg har alltid hatt en greie for mørke menn, og dette er min første gang (de er fra ghana) og det er også første gang med trekant (som anbfales jenter! :D) Men har hørt andre fortelle at naboforhold kan utvikle seg til å bli ubekvemt og pinlig...? Innspill?

Du kan jo prøve å si nei en gang, og om det går bra, er vel alt ok. Hvis ikke har du jo et lite problem.

Beskytt deg for all del, siden mer enn 10% av Ghanas befokning anslås å ha HIV.

Gjest madde
Skrevet

Du kan jo prøve å si nei en gang, og om det går bra, er vel alt ok. Hvis ikke har du jo et lite problem.

Beskytt deg for all del, siden mer enn 10% av Ghanas befokning anslås å ha HIV.

Jeg tenkte mer f.eks om noen av oss får kjæreste og de må ta slutt (eller tar slutt av seg selv) om dere har opplevd det ubehagelig å møtes i oppgangen o.l. :) Foreløpig har jeg ikke lyst til å si nei for å si det sånn :D :D :D

Disse er tredjegenerasjonsinnvandrere, så tror ikke de har hiv :P

Gjest Mann-87
Skrevet

Å tro gjør du i kirken. Men jeg er forvirret. Du, naboen, kompisen og samboer = trekant?

Gjest madde
Skrevet

Jeg og mine to naboer (to kompiser som bor sammen) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...