Gå til innhold

Filmen Unbreakable

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så dere den filmen ? Jeg syns den var veldig bra. Men dessverre fikk jeg ikke med meg det siste. Noen som vil hjelpe meg? Hvorfor ville han Elijah oppsøke David. Hva var det David så da han tok han i handa? Han hadde jo hengt opp mange avisutklipp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes den var supertreig og gadd ikke se hele.

Sambo sier at E kom fordi han ville finne sin motstander, helten.

Han så at E hadde skapt alle ulykkene for å finne D, mao drepte masse folk. Ergo E var den onde.

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Filmen er meget bra, men skamklippet - mye av dte som skulle laget hele rushet i filmen er redigert bort. Akk ja.

Skrevet

Så denne på kino for ganske lenge siden , husker null og nothing..

den var nok ikke så bra;)

Skrevet

Dette er en av mine favorittfilmer. *kjærringa mot strømmen*

Som sagt, så han utklipp om diverse større ulykker, og skjønte dermed at det var Elijah som sto bak. Vi fikk se "tilbakeblikk" som bekreftet dette. Han hadde forårsaket ulykkene for å finne den ene som var spesiell.. Og det gjorde han jo. Han beskrev seg selv som heltens motstykke. I superhelt-verdenen er det alltid et motstykke til helten, og disse er ofte "venner", som supermann og Lex Luthor. Ja ja. Han havna nå på mentalsykehuset i alle fall.

Skrevet

Likte også "Unbreakable" veldig godt! Men det er definitivt en film du må være med på premissene til for å like. Så det er ikke så rart at noen ikke liker den.

Skulle gjerne sett den igjen, for å se flere av "superheltsporene" som sikkert er mer synlige når man kjenner hemmeligheten til Bruce sin rolle.

Catzy

Skrevet

Likte også filmen, veldig godt! Har sett den flere ganger før og liker den enda bedre nå enn første gang.

Liker spesielt referansene til hvordan en tegnefilmhelt og -skurk skal se ut for så å finne de samme trekkene igjen i skuespillerne... *me laik*

Og så er jo kameravinkler og filming i filmen fantastisk, da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...