Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Men det blir jo ikke glattere enn med barberhøvelen... Kan man igjen prøve å ta hårfjerning med voks neste dag, eller er det bare det at jeg har noen småhår som enda ikke er lange nok da de ikke klistra seg til vokspapiret? Eller kan jeg bruke hårfjerningskrem? Jeg vil ha gladde ben, ikke ben med etterlatte stubber Hvor lenge holder beina seg fine før nye stubber kommer tilbake? Noen tips til hvordan jeg da kan få fjernet alt av hår? Vokser dere lårene også, hva med underlivet, hvor lange hår for å fjerne alt, eller må heller høvelen til der også? Takk
uten filter Skrevet 24. juli 2010 #2 Skrevet 24. juli 2010 Hvor lange var hårene da? Om det er små stubber må du vente for at voksen skal få skikkelig tak. Gjør du det riktig tar det ca 3-4 uker før hårene vokser ut igjen. Hårfjerningskrem anbefaler jeg ikke, hårene vipper i motsatt retning når de vokser ut, det ser helt idiotisk ut. Både hårfjerning og høvel kutter hårene tvert av, og dermed vokser de rett ut igjen. Voks røsker dem ut med "roten", derfor tar det lang tid før det kommer tilbake.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Voksing er best til leggene. I underlivet så bruker jeg barberhøvelen, enklest og det er bare og oppvare den i dusjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå