Gjest blue Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Han jeg elsker vil ikke ha noe med meg å gjøre lenger. Later som jeg ikke finnes, dagen etter at vi hadde det SÅ fint så jeg han med en annen dame, og han latet som han ikke kjente meg nesten, eneste han har sagt til meg siden er at han ikke er klar for noe forhold, at han er usikker på ALT. Jeg vet han har oppført seg dårlig ovenfor meg, men jeg klarer bare fokusere på de gode tingene han har sagt til meg. Jeg tenker på han hvert minutt og gråter og gråter. Sjekker telefon og facebook hver halvtime i tilfelle han har gitt lyd fra seg.... men det gjør han ikke. Har hatt det slik i 1 måned nå, og jeg klarer snart ikke mer. Vil bare sove, glemme, dø.... Startet på antidepressiva for 10 dager siden, men det hjelper ikke noe. Noen som har råd til meg? Vil det noen gang bli mindre vondt? Jeg klarer, som sagt, snart ikke mer.
Beauté Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Jeg trodde du snakket om SKIKKELIG sorg. For det har jeg opplevd og var helt klar til å gi deg noen råd. Det eneste rådet jeg har er å "move on". Husk de negative tingene.
annemette Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 Beklager å si det, men det er ikke noe du kan gjøre... Du må gi deg tid, fokusere på de dårlige sidene hans, og innse at han ikke er verdt deg. Kjærligheten er kjip og det tar tid å komme seg over, men til slutt klarer du det..
Gjest blue Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Jeg trodde du snakket om SKIKKELIG sorg. For det har jeg opplevd og var helt klar til å gi deg noen råd. Det eneste rådet jeg har er å "move on". Husk de negative tingene. For meg er dette sorg, og jeg har også opplevd det du mener er SKIKKELIG sorg. Mistet min aller beste venninde i en ulykke i fjord, og har også mistet min mor da jeg var 18. Jeg kom gjennom det, mye takket være min beste venninde. Nå er hun også borte og jeg har ingen å prate med om dette. Jeg elsker han og for meg er det skikkelig sorg å miste han også, enda han ikke er borte. Men hver gang jeg ser han faller verden min sammen, på en måte.... Ja, jeg skulle gjerne bare "move on", men hjernen min er så fiksert på tanken om han at jeg klarer det ikke.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 Kjære kjære deg. Dette går over, bare gi det tid. Jeg har selv flere gnger sagt "nå klarer jeg seriøst ikke mer!" Men jeg er her enda... man klarer så mye mer enn det man tror.
Gjest haufri Skrevet 23. juli 2010 #6 Skrevet 23. juli 2010 antidepressiva fungerer vel ikke ordentlig før etter to-tre uker..? Kom deg videre. Kjærligheten skal ikke være vanskelig, da er den ikke rett.
Ethereal Skrevet 23. juli 2010 #7 Skrevet 23. juli 2010 Drikk deg drita. Dra på ferie. Slett han fra facebook og telefon!!!! Fokuser på vennene dine. Bruk masse tid med dem. Gjør noe fint for deg selv. Få en hårklipp, dra på shopping osv. Tenk på det negative ved han. Seriøst, sånne gutter er ikke verdt dritten du ser på gata engang.
Gjest blue Skrevet 23. juli 2010 #8 Skrevet 23. juli 2010 TS her.... Jeg var på ferie forrige uke, da ble alt verre syntes jeg. Hadde gledet meg SÅ på forhånd, men satt mest på hotellrommet og gråt. Prøvd å shoppe, men da kommer tanken "Samme hva jeg går med så lenge han ikke vil ha meg alikevell"... Ingenting er gøy lenger, har ikke noe å se frem til. Klarer ikke følge med når venner prater til meg. ALT i hodet mitt dreier seg om HAN. Jeg "fantaserer" hele tiden om hva jeg skal si til han hvis han vil prate med meg en gang. Og så spinner tankene videre.....at han ombestemmer seg og vil ha meg alikevell osv..... Føler meg nærmest besatt
Gjest blue Skrevet 24. juli 2010 #9 Skrevet 24. juli 2010 I dag tenkte jeg at jeg skulle slette han som venn på facebook, men jeg klarer ikke. Tenker at kanskje han ombestemmer seg og vil prate med meg en gang...i fremtiden... Dette er så vondt! Når blir det lettere?
Gjest Kris Skrevet 25. juli 2010 #10 Skrevet 25. juli 2010 SLETT HAM hvis det er det du vil. Dersom han vil snakke med deg så får han tak i deg. Jeg skjønner at du har hatt det vanskelig men jeg tror på ærlighet. Han er ikke intressert i deg. Dersom han hadde vært det, så hadde dere vært sammen nå. Du må rett å slett ta litt tak i deg selv å ville gå videre. Ikke sitt der og grav deg ned i sorg og tristhet. Du kaster bort masse energi på en fyr som tydeligvis ikke vil ha et forhold med deg. Hva skal det tjene til at du skal gå til grunne. Hvor lenge har du kjent ham? Ta litt kontroll over livet ditt, bli forbanna, drit i ham og flørt med andre. Vis ham fingern å prøv å lat som du har det bra. Vet ikke hvor gammel du er, men om noen år så kommer du til å skjønne hva jeg mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå