Miracl3 Skrevet 28. september 2003 #1 Skrevet 28. september 2003 Sitter her å vurderer å ha to brudepiker på 6 og 4 år. Det er samborens søster som har to nydelige piker.Men er likk usikker på om jeg er for nervøs den store dagen til å passe på de :oops:
Gjest Tex Skrevet 28. september 2003 #2 Skrevet 28. september 2003 Du skal vel ikke passe de... Du må jo ha noen som står stand by....
Miracl3 Skrevet 28. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2003 Det var et bra poeng Tex. Det var en dårlig formulering fra min side. Det jeg mener er at de var brudepiker for et år siden. Å da turte de ikke å gå inn i kirken. Den gangen var det moren og faren deres som giftet seg. Siden jeg ikke er veldig flink med barn vet jeg ikke hva jeg skal gjøre hvis det skjer igjen. Så da lurer jeg på hvordan dere organiserer dette ? Har dere en standbye ?
Snorkie Skrevet 28. september 2003 #4 Skrevet 28. september 2003 Vår felles datter som da er 2, og hans datter som da er 7, skal være brudepiker :D Og da blir det vel meg som må gi dem en dytt hvis de ikke vil fremover Hva med å ha moren deres til å sjekke at alt går som det skal? Hun kan jo snakke med dem rett før dere skal opp kirkegulvet og forsikre seg om at alt er greit...
jea Skrevet 28. september 2003 #5 Skrevet 28. september 2003 Vi skal ha 4 brudepiker..Vår datter på som da er 17mnd og mine 3 tante barn de er 2 år,4 og 6 år :D
Miracl3 Skrevet 29. september 2003 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2003 De blir sikkert kjempe nydelige.
cappocino Skrevet 29. september 2003 #7 Skrevet 29. september 2003 Vi skal ha mine to nieser og hans to småbrødre. Jentene er 8 og 12 og guttene er 7 og 9 .
nessi Skrevet 29. september 2003 #8 Skrevet 29. september 2003 Vi skal ha barna til forloverne våre som brudepiker. 3 jenter på 2,4 og 6 år. Hun på 4 kan fort slå seg vrang, men jeg har sagt til moren (min forlover) at hvis hun begger å tulle når vi skal inn, må faren bare ta henne med ut av kirken. Ikke noe dilling der. Det er moren helt enig i.
Gjest Tex Skrevet 29. september 2003 #9 Skrevet 29. september 2003 Vi skal ha bare våre egne to, og de får nok beskjed om at det er lurt å gjøre som mamma sier.....
¤Tiili¤ Skrevet 29. september 2003 #10 Skrevet 29. september 2003 Vi skal ha vår datter på 4 år som skal gå og strø roser nedover kirkegulvet før jeg og pappa kommer inn. Hun gleder seg kjempemye allerede! :D
Bente Skrevet 29. september 2003 #11 Skrevet 29. september 2003 Vi skal verken ha brudepiker eller brudesvenner. Det er heller ikke bedt noen barn i bryllupet vårt. Vi er enige om dette og jeg synes det passer fint Smak og behag, heldigvis er vi forskjellige
Snurre Skrevet 29. september 2003 #12 Skrevet 29. september 2003 Vi skal ha 3 brudepiker på 3 år, 7 år og 12 år, alle er våre nieser :oops:
9na Skrevet 29. september 2003 #13 Skrevet 29. september 2003 Vi skal ikke ha noen. Vi har ingen barn i nær familie, så det var egentlig ikke noe alternativ.
Gjest MrsL Skrevet 29. september 2003 #14 Skrevet 29. september 2003 Vi skal ha en brudepike og en brudesvenn, begge er hans onkelbarn. De er de eneste barna som er bedt i bryllupet. Brudepiken skal bære en minibukett av min og vi tror brudesvennen skal bære ringpute, men er åpne for gode forslag
Brudulja Skrevet 29. september 2003 #15 Skrevet 29. september 2003 Vi skal ikke ha noen. Vi har ingen barn i nær familie, så det var egentlig ikke noe alternativ. Samma her!
Isiselin Skrevet 29. september 2003 #16 Skrevet 29. september 2003 Vi vil gjerne ha brudepiker. Det blir i så fall to av mine søstre (Vil da være 5 og 7 år) og min forlovedes onkelbarn (Vil da være 4,5 år). Det jeg lurer på er om vi allerede nå skal spørre foreldrene om vi kan "låne" dem? Det er jo enda 9 måneder til dagen. Grunnen til at jeg gjerne vil ha det gjort er at vi skal få min fars svigermor (kronglete familieforhold her i gården) til å sy brudepikekjoler og hun trenger vel litt tid på seg, antar jeg... Men synes dere det er for tidlig å spørre dem nå?
-ida- Skrevet 29. september 2003 #17 Skrevet 29. september 2003 Vi skal ha vår sønn som da blir to år.
Gjest MrsL Skrevet 29. september 2003 #18 Skrevet 29. september 2003 Isiselin Skrevet: Man Sep 29, 2003 18:54 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Vi vil gjerne ha brudepiker. Det blir i så fall to av mine søstre (Vil da være 5 og 7 år) og min forlovedes onkelbarn (Vil da være 4,5 år). Det jeg lurer på er om vi allerede nå skal spørre foreldrene om vi kan "låne" dem? Det er jo enda 9 måneder til dagen. Grunnen til at jeg gjerne vil ha det gjort er at vi skal få min fars svigermor (kronglete familieforhold her i gården) til å sy brudepikekjoler og hun trenger vel litt tid på seg, antar jeg... Men synes dere det er for tidlig å spørre dem nå? Hei du, vi gifter oss samme dag Skal dere gifte dere i Trondheim?
Gjest Tex Skrevet 29. september 2003 #19 Skrevet 29. september 2003 Hiv dere på og spør, hvis dere er helt sikre. Det er neste morsommere å gå og glede seg enn å gjøre selve "jobben"....
Snurre Skrevet 30. september 2003 #20 Skrevet 30. september 2003 Vi skal ha 3 brudepiker på 3 år' date=' 7 år og 12 år, alle er våre nieser :oops:[/quote'] Herre gud ...... :o jeg glemte en niese, vi skal ha 4 brudepiker dvs. 2år (ikke 3), 2 stk på 7 år og en på 12 år. Jeg bør begynne å ta vitaminer Jeg blir skremt jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå