Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Er det mulig å få tak i de originale Super Mariospillene til Nintendo Wii? I såfall hvor, og hva heter de? Håper virkelig det finnes for jeg har savnet disse spillene.
miss_universum Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Du kan kjøpe og laste de ned via Wii-butikken (husker ikke nøyaktig navnet som står på skjermen nå. Det finnes massevis av gamle Nintendo-spill du kan kjøpe der, og de er ikke dyre. Mener de er rundt 40kr spillet, men husker ikke det helt heller, kommer også litt an på hvilket spill det er. Du trenger Wii-poeng for å kjøpe spillene. Du må enten kjøpe et poeng-kort i en butikk og laste inn, eller bruke visa-kortet ditt. Du trenger også internett-tilgang gjennom Wii'en. Den har innebygget trådløst nett, ellers så kan du kjøpe en ledning-dings som gjør at du kan koble til en internett-kabel. Jeg har alle de gamle Mario-spillene på min Wii, kjempegøy!
Lulubo Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Vi har Super Mario Brothers til Wii, det er ganske likt som de gamle spillene. Kjempe gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå