JTess Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 For et par uker siden så oppdaget jeg at jeg hadde litt veske i navlen min. Når jeg skulle ta det bort så merket jeg at det luktet litt vondt. Sjekket navnlen min dagene etter på men det var bare det. Men nå så har jeg oppdaget at navnlen min er rød, det var veske og det lukter litt vondt. Noen som vet hva dette kan være?
Gjest Grete Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Vet virkelig ikke, men kom på at dattra mi hadde et bittelite navlebrokk da hun var rundt året eller noe sånn. Det var litt rødt, navlen "bulte" bittelitt utover - og det var vel det... Gikk over helt av seg selv. Kan det hende det er det du har? Vet egentlig ikke om det er vanlig på voksne, men...
Gjest nina Skrevet 14. mai 2011 #3 Skrevet 14. mai 2011 Jeg er også rød, merket det nå. Tror kanskje det er brokk?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2011 #4 Skrevet 14. mai 2011 Dere har sikkert bare svetta litt og så har det ligget og godgjort seg i navlen. Pass på å skylle navlen skikkelig i dusjen, og tørk deg godt. INGEN krem skal inn i navlen. Da blir det liggende og rotne. Det går an å ta litt Clorhexidin på en q tips og rense navlen.
sequin Skrevet 14. mai 2011 #5 Skrevet 14. mai 2011 jeg var faktisk hos legen min for dette for 6uker siden. Han sa at navlen var et sår som aldri gror (hos noen), så noen fikk fort puss og vond lukt der. JKeg fikk skrevet ut bakteriedrepende salve hos legen min, tre ganger med denne salven fjrenet lukt, ømhet og puss
sequin Skrevet 14. mai 2011 #6 Skrevet 14. mai 2011 han sa forresten også at jeg skulle droppe shampooer og balsammer som inneholdt mye barfyme, og å vaske kroppen min med såpe. :sjenert:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå