Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Jeg har to venner som jeg er veldig glad i. En jente og en gutt. Gutt og jeg vi er med hverandre hele tiden og har det skikkelig gøy i lag. Jente og jeg er ikke med hverandre så ofte, men når vi er alene i lag kan vi prate om alt og bare ligge å kose og se på film. Så kommer problemet... Jeg hater å være med begge to samtidig. Fordi gutt blir bitchy og slem mot meg. Og virker irritabelog negativ til alt jeg sier. Og jente blir super hyper, tullete og kanskje litt slem hun også (men hun mener det ikke). Altså jeg har det ikke kjekt i lag med dem og jeg ender offte opp med å bli såret uten at de skjønner hvordan de får meg til å føle. Da blir det til at jeg blir veldig stille og ikke joiner inn liksom og de beskylder meg for å være den som er slem og negativ. Jeg skjønner ikke hvordan jeg kan være "slem" når jeg ikke sier noe. Jeg kan ikke si noe fordi hvis jeg åpner munnen blir det å henge med dem enda verre. Jeg har prøvd å prate med venninnen min om dette og noen ganger sier hun at hun ikke skjønner at hun gjør det der og da og lover at hun skal skjerpe seg og andre ganger kan hun finne på å si: Ja men du gjør sånn og sånn. Og det syns jeg er veldig irriterende fordi jeg tar liksom opp et stort problem og jeg føler at jeg ikke blir tatt på alvor. Gutten jeg er venn med kan jeg ikke prate om slikt med. Fordi han blir så sinnsykt fort fornerma og jeg vet at hvis jeg prøver å prate med han om dette nekter han for det og blir sutrete. Det er bare sånn han er og jeg vil helst ungå det fordi det er jævlig ubehagelig å være med han når han er i suttrete humør. Jeg vet bare ikke hva jeg kan gjøre fordi jeg og venninnen min får skjelden tid til å være alene i lag. Og hvis jeg er med han så spørr han gjerne om vi skal ringe til henne og spør om hun vil henge med oss. Og da kan jeg ikke si nei. Fordi da er jeg plutselig en slem person som ikke inkluderer andre. Noen som har en løsning til dette problemet. Tusen takk for eventuelle svar.
loppekasse Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Problemet forsvinner ikke dersom du ikke snakker om det..
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 Problemet forsvinner ikke dersom du ikke snakker om det.. Men har pratet om det. Flere ganger. Eller ikke med han da. Vi skal til syden i lag. Ikke med henne da. Jeg ville aldri dratt med de to ilag. Så jeg vil virkelig ikke bli uvenner nå. Jeg tar liksom ikke sjansen på det. Hadde jeg hatt skikkelig ben i nesa hadde jeg brukt sjult kamera for å vise dem hvordan de oppfører seg mot meg. Men det er vel også litt ulovlig. Og kanskje en smule drastistk.
Meridian Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Prat med de igjen ... si akkuratt hvordan det er. Er de venner vil de lytte til deg. Jeg hadde et lignende problem, og til slutt fikk jeg nok og sa ifra. Kun en gang, da! Så var det bra en stund, men det har begynt litt igjen, så jeg må nok si ifra igjen
loppekasse Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 Kanskje en smule dramatisk å bruke skjult kamera, ja. Men det er kanskje ikke så dumt å ta det opp med han neste gang det skjer. Det er ingen som kan endre seg eller bedre oppførselen sin om man ikke vet hva som er problemet..
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #6 Skrevet 23. juli 2010 Kanskje en smule dramatisk å bruke skjult kamera, ja. Men det er kanskje ikke så dumt å ta det opp med han neste gang det skjer. Det er ingen som kan endre seg eller bedre oppførselen sin om man ikke vet hva som er problemet.. Jo. Selfølgelig har du helt rett. Men det er bare så veldig vanskelig fordi jeg kjenner han og jeg vet hvor ufattelig barnslig og urimelig han kan være. Vi er liksom 20... en skulle tro en på vår alder tålte kritikk. Men jeg antar jeg må bare få det ut. Men jeg tror kanskje det er best å ta dette problemet opp etter sydenturen. Bare for sikkerhets skyld. Det er ikke kjekt å bli uvenner rett før vi skal være to uker i syden i lag. Takk for svar alle. Det finst vel ikke noe bedre løsning en kommunikasjon. Skulle ønske det gjorde det da.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juli 2010 #7 Skrevet 24. juli 2010 Kanskje en eller begge er forelska i deg, og når dere alle er sammen blir det sjalusi og drama og det går ut over deg? De plager deg for liksom å skjule for den andre at de er forelska? Kanskje de er redde for hva som vil skje dersom den andre oppdager at h*n er forelska i deg?
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juli 2010 #8 Skrevet 24. juli 2010 Kanskje en eller begge er forelska i deg, og når dere alle er sammen blir det sjalusi og drama og det går ut over deg? De plager deg for liksom å skjule for den andre at de er forelska? Kanskje de er redde for hva som vil skje dersom den andre oppdager at h*n er forelska i deg? Hehe nei. Jeg er jente og jeg er ganske sikker på at venninnen min ikke er lesbisk. Og jeg er også ganske sikker på at gutten er homo selv om han ikke har komt ut av skapet enda. Det er en av grunnene til at det er litt mye drama med han. Så To venner som liker menn og jeg er jente.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2010 #9 Skrevet 24. juli 2010 Så, hun er forelska i ham? Eller han i henne? Noe må det jo være..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå