Gjest Lovegeckos Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Jeg har litt lyst pa et barn til. Mannen er ikke helt klar, men han vet jeg kunne tenke meg en til. Vi bruker ingen prevensjon annet enn hoppe av i svingen, noe som da er mannens ansvar. Saa pa onsdag hoppet han ikke av, egglosning er paa sondag saa det er usansynelig, men kanskje kanskje.... :gjeiper:
Gjest Alabama Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Jeg har litt lyst pa et barn til. Mannen er ikke helt klar, men han vet jeg kunne tenke meg en til. Vi bruker ingen prevensjon annet enn hoppe av i svingen, noe som da er mannens ansvar. Saa pa onsdag hoppet han ikke av, egglosning er paa sondag saa det er usansynelig, men kanskje kanskje.... :gjeiper: Kanskje :gjeiper: Det vil tiden vise...
Gjest Lovegeckos Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Jupp, og naa er jeg selvsagt symptomjeger. Mener naa jeg er stiv i magen og har menssmerter 12 dager for IKM.....
Gjest Alabama Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 Det er nok i tidligste laget å kjenne symptomer, men kan jo være!? Jeg fikk masse symptomer når jeg begynte å prøve, men viste seg at det bare er syklusavhengig.. Får alltid ømme bryster etter EL og kan bli småuggen, veksle mellom kald og varm, og tisse ekstra mye rett før mensen.. I tillegg til ryggvondt og mensmurringer..
Gjest Lovegeckos Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 Ja, jeg ser for meg at jeg faar alt dette. Jeg maa jo bare smore meg med taalmodighet.
Gjest Lovegeckos Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 Fremdeles mensvondt, spesielt i korsryggen. I tillegg er jeg blitt småuggen. Nar kan man tidligst teste?
Gjest Lovegeckos Skrevet 29. juli 2010 #7 Skrevet 29. juli 2010 Det faktisk ganske slitsomt aa vaere symptomjeger.
Gjest Lovegeckos Skrevet 3. august 2010 #8 Skrevet 3. august 2010 Na er alle symptomer pa at mensen kommer snart pa plass... Tester nok lordag om jeg kommer meg pa apoteket.
Gjest Lovegeckos Skrevet 7. august 2010 #10 Skrevet 7. august 2010 Den var negativ, om mensen er i annmasj. Men hvem vet, kanskje det blir proving neste syklus ogsa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå