Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ble slutt mellom meg og eksen i januar og vi hadde ikke noe kontakt. Men i juni begynte han å ta opp kontakten og sende meg meldigner. Sender meldinger og finner på en måte på ting, for å få kontakt. Har ikke funnet på noe siden det ble slutt, men har avtalt å møtes nå. Syns det er så rart om han skal ta kontakt med meg nå uten å ville noe mer, når han vet at jeg ikke ville at det skulle ende slik. Når jeg har spurt tidligere om vi skal finne på noe så har han svart nei og alltid funnet på en unnskyldning eller sagt han ikke orker.

Hva tenker dere om situasjonen? Er han bare ute etter vennskap? Han har sagt før at vi ikke kommer til å bli noe særlig venner og han har også sagt mens vi var sammen at vi aldri kom til å være venner om det ble slutt. Jeg er ikke typen heller til å være venn med en eks. Det takler jeg svært dårlig.

Vær så snill å hjelp meg! Blir så forvirret av hele situasjonen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Skal hjelpe deg :)

Noen føler for å teste litt rundt, men så finner de ut at de savner den de var sammen med.

Noen bare innser at singellivet ikke var så gøy likevel lenger.

Andre føler at de har gjort en feil og vil tilbake til "mamma".

Noen bare ønsker å ha kontakt med noen de var nær.

Bare pass på, han kan godt ha prøvd et par dametruser som ikke var dine. Men det er du selv som kjenner han, det er du som vet hvorfor dere slo opp, og det er du som må bestemme hva du gjør :)

Kan ikke hjelpe helt eksakt, men kan gi noe å tenke på :)

Skrevet

Hvorfor sa du ja til å møtes da, hvis du ikke er interessert i kontakt/vennskap?

• Liker 1
Gjest Trådstarter
Skrevet

Skal hjelpe deg :)

Noen føler for å teste litt rundt, men så finner de ut at de savner den de var sammen med.

Noen bare innser at singellivet ikke var så gøy likevel lenger.

Andre føler at de har gjort en feil og vil tilbake til "mamma".

Noen bare ønsker å ha kontakt med noen de var nær.

Bare pass på, han kan godt ha prøvd et par dametruser som ikke var dine. Men det er du selv som kjenner han, det er du som vet hvorfor dere slo opp, og det er du som må bestemme hva du gjør :)

Kan ikke hjelpe helt eksakt, men kan gi noe å tenke på :)

Trur du det er det at han savner det vi hadde? Kan ikke se for meg at han også er intr i noe vennskap. Er så underlige måter å ta kontakt på om du forstår meg?? Jeg merker selv nå at jeg savner alt veldig og savner han. Er rart å brått ha kontakt igjen, når han har vært så frastøtene og "hard" fra dag 1.

Tusen hjertelig takk for svar, det hjelper veldig å lufte tanker! :)

Gjest Trådstarter
Skrevet

Hvorfor sa du ja til å møtes da, hvis du ikke er interessert i kontakt/vennskap?

Jeg vil gjerne noe mer, men er ikke så veldig interessert i å være venn med han om du skjønner?? derfor lurte jeg på noen synspunkter på saken og hva andre tenker om det.

Skrevet

Eller så har han ikke fått seg noe siden januar og vil møte deg for litt "uforpliktende eks-sex" Nå er jeg blitt litt kynisk fordi jeg vet at den ene gangen eksen min ville møte meg etter det ble slutt så var det for å få seg noe, ikke sikkert jeg har rett når det gjelder din eks, men en skal være forsiktig. Særlig hvis du ikke har kommet over han ennå..

Gjest gjesten
Skrevet

Det er aldri galt å treffes, men ha ikke for store forhåpninger hverken til det ene eller andre. Ikke si og langt i fra gjør noe du vil angre på i ettertid, vær til stedet å ut i fra det kan du handle. Lykke til med treffet, la oss høre hvordan det gikk.

Skrevet

han vil se om han fortsatt kan tvinne deg nok rundt lillefingeren til at han kan få det han vil av deg, og så stikke igjen. Vet jeg er slem nå, men det er ofte en veldig god grunn til at en eks er nettopp en eks! treff han gjerne, men forsøk å la være å bli for sjarmert av han. tenk deg om, vil du virkelig ha en fyr som alt har sett hvordan det er å være i forhold med deg, men som valgte å avslutte dette?

personlig ville jeg aldri klart å ha en eks som venn....som sagt, det er en grunn til at de er ekser...

for meg virker det som at han kun er ute etter en ting... (ja, jeg vet...kynismen lenge leve)

• 2 uker senere...
Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Enten vil han ha kjeks med deg eller så vil han prøve på nytt, tror jeg da!

Jeg var i samme situasjon som deg nemlig, fikk plutselig en sms av exen som villee møtes og prate om bruddet. Jeg hadde bestemt meg for at vi bare skulle være venner da vi møttes igjen, men da prøvde han seg som f. Jeg sa klart fra at jeg ikke drev med casual sex, men så gikk det som det gikk etter noen uker. Du må bare bestemme deg for å enten være strictly friends eller ta det videre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...