Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Jeg ser på Sats' sider at de skal begynne med Zumba på "20 utvalgte SATS-sentre i Norge" fra 1 september, men av en eller annnen grunn sier de ikke hvilke sentre. Er det noen som har noe inside information og kan si om det kommer i Bergen (sentrum)? Litt nysgjerrig på dette Zumba-opplegget, jeg.
loppekasse Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Dette lurer jeg litt på også Men vi må nok bare vente å se tenker jeg.
Banan Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 På treningssenteret jeg trener har de hatt Zumba i noen måneder nå. Var litt skeptisk i starten, men nå som jeg har kommet inn i det er det utrolig morro Synes det er rart at ikke SATS har begynt med Zumba-timer tidligere.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 TS her. De får Zumba på mitt senter, men selvfølgelig på den eneste ettermiddagen i uka jeg ikke kan trene pga en annen fritidsaktivitet. Håper de får noen flere etterhvert, så jeg får prøvd, i alle fall!
Sapree Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 (endret) I Bergen har de også Zumba her: http://stegdans.com/ det ligger rett ved SATS i sentrum! Endret 17. september 2010 av Sapree
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå