Zia Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Det er sjelden jeg er SÅ fornøyd at jeg gidder å spre ryktet om gode butikker/nettbutikker, men i dag føler jeg for å gjøre et unntak. Vi fant ringene våre 7 000,- billigere på gullsmedbutikken.no/forlovelsesringer.no (samme butikk) enn veil. pris. Jeg ringe flere ganger med en haug spørsmål, og snakket med tre ulike personer. Alle var super-trivlige og hjelpsomme, og var adskillig mer serviceinnstilt enn man kan forvente. Så for dere på ringjakt så anbefaler jeg å ta en titt. Flott service, gode priser, og lynrask levering!
Elensire Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 så bra du er fornøyd med de! skal absolutt huske på de når vi skal kjøpe våre ringer var jo veldig stor prisforskjell....kan jeg spørre hvilken dere så på?
Zia Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. juli 2010 Vil helst ikke avsløre offentlig i frykt for gjennkjennelse, men send meg en PM, så kan jeg godt fortelle deg der Det ser ut som de generelt har god pris på de ringene vi kjøpte, for nå er kampanjen på de over, og ser at normalprisen også er veldig gunstig. De kjørte visst samme priser i butikk fikk jeg inntrykk av. Og i såfall er de MYE billigere enn butikkene her i området
AnonymBruker Skrevet 3. august 2010 #4 Skrevet 3. august 2010 Det er sjelden jeg er SÅ fornøyd at jeg gidder å spre ryktet om gode butikker/nettbutikker, men i dag føler jeg for å gjøre et unntak. Vi fant ringene våre 7 000,- billigere på gullsmedbutikken.no/forlovelsesringer.no (samme butikk) enn veil. pris. Jeg ringe flere ganger med en haug spørsmål, og snakket med tre ulike personer. Alle var super-trivlige og hjelpsomme, og var adskillig mer serviceinnstilt enn man kan forvente. Så for dere på ringjakt så anbefaler jeg å ta en titt. Flott service, gode priser, og lynrask levering! Når det gjelder pris så ligger de høyt. Kikket på ringen min mann har (18k hvitt gull/platina). På siden du nevner koster et sett 32 000 kr. Vi kjøpte ringen hans for 5 000 kr.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå