Gjest kristin Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Jeg har fått veldig god kontakt med en nydelig gutt den siste uka vi snakker på telefonen minst en time hver dag, og jeg synes han var kjempekjekk da jeg traff han og han spurte om nummeret mitt. Jeg har nå funnet ut at han er yngre enn meg, noe jeg ikke liker tanken på. Det er ikke noe stort problem sett utenifra, ,for jeg er 18 og han er 17. Men jeg har vert sammen med 2 , som begge var 2 år eldre enn meg , og jeg liker det for da kan mannen passe på meg. føler ikke han kan det, siden jeg er den eldte i forholdet.. Det er jo bare 1 år, men føler det som et minus fordet som jeg ikke liker. Men det er vel bare kjemien som avgjør i siste sekund ? hva mener dere jenter og gutter, erfaringer om å føle det samme ? vil liksom ikke si til folk at han er yngre enn meg =/
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 Haha, klart han kan passe på deg selv om du er eldre enn han! Typen min er 3 år yngre enn meg (vi er mye eldre enn dere da), men han kan da passe på meg fordet! I tillegg så kan jeg ta vare på meg selv også. Hvis alderen er det eneste minuset med fyren, så glem at han er yngre! Alder er bare et tall.
Piper Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 Skulle forstått det om han var 14-15 år gamme, men vi snakker her om et år. Har du planer på å la en fin gutt forsvinne på grunn av et år, er det kanskje like greit å gjøre det med en gang. Men når man ikke har kommet over tenåringstiden enda, betyr alderen veldig mye. der gutten tydeligvis må være noen år eldre enn jenten, noe man ikke bryr seg så veldig mye om når man blir voksen. I alle fall ikke når vi snakker om et år Jeg som voksen, kan ikke i min villeste fantasi forstå at noen skal bry seg om den aldersforskjellen.
frklykke Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Jeg er 21 og kjæresten min er 20. Ett år fra og til har ingenting å si
Gjest trinem0r Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 Skulle forstått det om han var 14-15 år gamme, men vi snakker her om et år. Har du planer på å la en fin gutt forsvinne på grunn av et år, er det kanskje like greit å gjøre det med en gang. Men når man ikke har kommet over tenåringstiden enda, betyr alderen veldig mye. der gutten tydeligvis må være noen år eldre enn jenten, noe man ikke bryr seg så veldig mye om når man blir voksen. I alle fall ikke når vi snakker om et år Jeg som voksen, kan ikke i min villeste fantasi forstå at noen skal bry seg om den aldersforskjellen. jeg er sammen med en som er et år mindre enn meg, jeg er 20, han er 19. det er ingen problem. vi har vært sammen i et år og du legger ikke merke til at han er yngre og du tenker veldig sjeldent over det. er ihvertfall sånn for meg. og han kan passe like godt på deg jeg føler nesten vi er like gamle. men et års forskjell er ingenting. så det syns jeg ikke du skal tenke på hvis alt føles bra så kjør på
MissStiles Skrevet 23. juli 2010 #6 Skrevet 23. juli 2010 Når jeg var 20år, ble sammen med en gutt på 17år. Alder var bare et tall for meg. 3år mellom oss. 1år er ingenting. Så lenge dere liker hverandre og føler det er riktig, så ikke tenk på det.
Gjest Pucifer Skrevet 23. juli 2010 #7 Skrevet 23. juli 2010 Så lenge kjemien er der - who cares? Jeg har alltid vært sammen med eldre menn, altså mellom 6 og 10 år eldre enn meg selv. I dag er jeg sammen med en som er 1 1/2 år yngre og aldri hatt det bedre. Alderen er ikke noe jeg tenker på engang fordi jeg merker det ikke.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #8 Skrevet 23. juli 2010 Jeg hqr møtt en som er 2,5 år yngre enn meg. Helt perfekt Dette blir mer og mer vanlig, og jeg tror faktisk jeg har flere venninner med yngre partnere enn med eldre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå