Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva slags skotøy man bruker i barnehage for små barn som ikke går enda. Tenker da på utesko.

Jenta mi er 10 mnd, og hun bare åler seg framover på magen enda. Når hun starter i barnehagen om en mnd, tror jeg ikke hun går enda. Joggesko, støvler, stonz???? Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Ho kjem nok til å vere på beina ganske raskt, og då er det småsko av eit eller anna slag når det er fint ver og støvlar elles. Uti oktober blir det aktuelt med noko cherrox-liknande. Kva er stonz?

Skrevet (endret)

Min sønn på 15 mnd begynte i bhg da han var 11 mnd, da krabbet han bare og det var fortsatt snø ute, så han hadde bare sånne fotposer som hørte til dressen hans på føttene. Da snøen begynte å smelte gikk vi over til gummistøvler, men de var litt store og upraktiske. Nå har han begynt å gå og bruker helt vanlige sko i str 21... Også håper jeg gummistøvlene passer litt bedre til høsten :)

Man får jo kjøpt sko med helt myk såle..

Det er jo et greit alternativ til vanlige sko som ikke er anbefalt før de har begynt å gå på egenhånd. Og når høsten kommer vet jeg at man kan få kjøpt regnsko på reflex som er veldig ålreite. Holdt på å kjøpe de selv, men lot være da guttungen fikk gummistøvler i bursdagsgave

Endret av Que

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...