Gå til innhold

Jeg tror jeg er forelsket i feil mann

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente på litt over 21 år, og jeg har et problem. Jeg er dypt forelsket i en mann som er 35 år. Han har samboer og barn. Vi møtes ofte i sammenheng med at vi arbeider med like prosjekter osv, og det utviklet seg etterhver til noe mer. Vi har kysset, ligget naken inntil hverandre og hatt oralsex. Han mener han ikke kan gå lenger enn til dette, fordi han da er utro. Han og samboeren har visst et såkalt åpent forhold.

Poblemet er at han hele tiden har sagt at jeg vet hvor jeg har han. Men tross dette har jeg nok dessverre blitt dypt forelsket i han. Nå i sommer har jeg nesten ikke sett han, og jeg lider. Hver dag. Jeg lengter etter han.

Han sier han lengter etter meg og. Og at han tenker på meg hele tiden. Og i forrige uke møtte jeg han noen dager, og lå over hos han. Og da kjente jeg at om natten, når han trodde jeg sov, så strøk han over ansiktet mitt, øyelokkene mine og munnen min.

Jeg er forvirret. Og i tillegg er jeg ikke akkurat et glansbilde av en jente. Ganske tykk og har dårlig selvtillit. Har bare hatt 2 gutter før han, og bare hatt sex med en.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Auch. Dette var ikke akkurat en reél drømmesituasjon... Kan du ikke prøve å finne deg en mann på din egen alder...

Gjest Gjest
Skrevet

Du har skrevet om dette før. Han juger og bruker deg. Han kommer ALDRI NOENSINNE til å forlate samboeren for deg. Få det inn i hjernen din dumme jentunge!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter: Jeg kan like gjerne gi opp. Jeg vet ikke. Jeg vet at jeg aldri får han, men det gjør vondt selvom.

Skrevet

Det handler ikke om at du ikke kan FÅ han. Gi opp den tanken. Det handler om at det er jævlig urettferdig ovenfor alle parter. Det er ikke sikkert dama hans syns det er så kult at han er utro, selv om han sier de har et åpent forhold. Det er dårlig gjort ovenfor deg, fordi du blir holdt på grass av denne mannen. Han har det nok rimelig kjipt han og, og føler seg sikkert ikke så smart.

Jeg skjønner at du har dårlig selvbilde osv. Men ta ansvar nok ovenfor deg selv, og elsk deg selv nok, slik at du klarer å bryte kontakten med mannen du er så forelsket i. Finn deg en som fortjener en flott jente som deg, og som er interessert i hele deg :)

Skrevet

Når du sier oralsex, vil det si at dere ga hverandre, eller at du ga han? Det er nemlig en stor forskjell der.

Gjest goosebumperstick
Skrevet

Når du sier oralsex, vil det si at dere ga hverandre, eller at du ga han? Det er nemlig en stor forskjell der.

Javel?

Gjest Gjest
Skrevet

Javel?

Utnytting heter det hvis det ikke går begge veier. Enkelt å møte noen for utnytting og gå hjem til kona. Jenten som møter han tror kanskje de har (oral) sex sammen mens han bare koser seg og driter i henne.

Skrevet

Høres ut som en forferdelig situasjon å være i spør du meg.

Ville nok ha holdt meg unna han der altså.

Høres ut som en slask hele mannen.

Skulle gitt han en på tryne skulle jeg.

Skrevet

Forelskelse dør om du ikk gir den næring. Kutt all kontakt med fyren så går det sakte men sikkert over.

Skrevet

Han er allerede uten tvil utro spør du meg. Kyss, ligge naken og oralsex (samme hvem som gjør hva) er langt over grensen til utroskap dersom en av partene allerede er i et forhold... Og jeg må si meg enig i at det høres ut som det beste for deg er å kutte kontakten med denne mannen. Du fortjener en gutt/mann som er sammen med deg fordi han liker deg for den du er, ikke en som bedrar sin familie med deg... Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...