Gå til innhold

Endelig ikke røyker

Nøtteliten

Anbefalte innlegg

Har såå innmari lyst til å slutte å røyke. Holder på å lese den boka, og har kommet halvveis.. Bare lurte på om noen har lest den og klart å slutte?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JaaaaaaaHHHHH! Begynte på boka 1.mars i år, var ferdig 9.mars, slutta der og da og har ikke røykt siden, har heller ikke lyst på røyk, har røyka i 20 år, 20 prince mild pr. dag, nå er jeg Endelig røykfri!!! Du klarer dette, men det er nok ikke boka som gjør det for deg, det er kun du og din vilje, og jeg nyter hver røykfrie hverdag. Send meg en pm om jeg kan støtte deg, det går såååå fint!!!. Lykke til!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste denne boka i fjor sommer, og var fast bestemt på å slutte (selv om jeg irriterte meg noe grenseløst over måten den var skrevet på).

Har klart det også - røykte i over 15 år (mye) og brukte 10 dager på å slutte. Aldri mer! Nå gjenstår det bare å få samboeren min inn på samme spor...

Lykke til! Min erfaring: Hvis du er SKIKKELIG motivert for å slutte, så går det greit. Hvis du bare skal PRØVE å slutte, så kan du gi opp med en gang. Been there, done that.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min erfaring: Hvis du er SKIKKELIG motivert for å slutte, så går det greit. Hvis du bare skal PRØVE å slutte, så kan du gi opp med en gang. Been there, done that.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes boka er skikkelig gørr, har aldri brukt så lang tid på en bok før.. Men jeg skjønner poenget, og syntes jeg merker det litt allerede.

Jeg føler meg skikkelig motivert, og tror selv at dette går bra.. Regner med at jeg er ferdig med den innen et par dager, har ca 60 sider igjen.. Skal gi tilbakemelding på hvordan det har gått jeg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra! Jeg leste den i januar, og var ikke motivert i det hele tatt. De eneste grunnene til at jeg kjøpte den var at jeg hadde en tilgodelapp på bokhandelen, og at jeg var nysgjerrig på boka alle snakket om. Trodde helt oppriktig at jeg skulle bli den første som ikke sluttet av å lese den. Men jeg tok feil, og her sitter jeg snart ni måneder etter, røykfri som aldri før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boken i seg selv får deg nok ikke til å kutte røyken - viljen må så absolutt være tilstede. Jeg sluttet for ett år siden og leste boken da det stod på som verst - de første dagene uten røyk. For meg har den vært et oppslagsverk hvor jeg har fått inspirasjon til å fortsette livet uten røyk. De første ukene så slukte jeg stoff om røykekutt, og om hvordan kroppen kan reagere uten tilgang på nikotin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest den boka, men klarte å slutte uten. Kan hende den boka er innmari god, men som sagt før her;

cluet er motivasjon! Er man virkelig innstilt på å slutte klarer man det. Og det hjelper ikke å ville slutte for andre, det er deg selv som må ville det!

Men dette klarer du fint!! Og livet som røykfri er herlig!!! Ikke noe vond lukt på tøy eller på hud. Ikke masse bortkastede penger, og gud som kroppen din vil elske deg for det!!! :P

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har klart det!

Leste boka etter å ha vært røykfri en uke, jeg gadd ikke å lese den helt ferdig, hadde liksom skjønt poenget....

Har brukt noen av argumentene når det har røynet på (for det gjør det innimellom, spesielt på fest). Men nå har jeg vært helt røykfri i 6 måneder, og det har vært overraskende lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Har sluttet

Hei!

Jeg sluttet for fire måneder siden, boka leste jeg etterpå. To av mine venner har sluttet etter å ha lest den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...