Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #1 Skrevet 23. juli 2010 Hei, Jeg har i flere måneder datet en helt herlig gutt. Han er så ansiktspen at selv Calvin Klein modellene i beste fall ikke fremstår som noe mer enn ordinære. Vi har lenge snakket om å flytte sammen, men så fikk jeg via en bekjent vite at fyren egentlig er operert og at han opprinnelig var ganske stygg. Dette tynger meg veldig og jeg får veldig vondt når jeg tenker på det. Hva skal jeg gjøre? Jeg har egentlig ikke lyst til å gå fra ham, men jeg føler på en måte at han har lurt meg.
Gjest Hilde Skrevet 23. juli 2010 #2 Skrevet 23. juli 2010 En slik en, mener du? http://goofygui.net/wp-content/uploads/2009/02/doriangray.jpg
marylinm Skrevet 23. juli 2010 #3 Skrevet 23. juli 2010 jeg er ekte.. men er det så farlig? det er jo mange jenter så fikser mage, pupper ,lår og alt som plager dem. jeg hadde en x som pratet om at han hadde vært tjukk før (ikke det samme men..)det spiller jo ingen rolle har han fortalt deg det selv? kanskje han skjems over at han har vært så stygg før..
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #4 Skrevet 23. juli 2010 Hei, Jeg har i flere måneder datet en helt herlig gutt. Han er så ansiktspen at selv Calvin Klein modellene i beste fall ikke fremstår som noe mer enn ordinære. Vi har lenge snakket om å flytte sammen, men så fikk jeg via en bekjent vite at fyren egentlig er operert og at han opprinnelig var ganske stygg. Dette tynger meg veldig og jeg får veldig vondt når jeg tenker på det. Hva skal jeg gjøre? Jeg har egentlig ikke lyst til å gå fra ham, men jeg føler på en måte at han har lurt meg. Om han har tatt noen kosmetiske operasjoner før dere ble sammen - betyr vel ikke dette at han har lurt deg? Hva er det som plager deg egentlig - At han var "stygg" før eller at han ikke har fortalt deg om operasjonen evt?
Gjest Hanna Skrevet 23. juli 2010 #5 Skrevet 23. juli 2010 Det gjør vel ingen ting!!!!! Er dette mannen du vil ha og er det vel ikke noe å tenke på?????? Jeg har fikset på magen min etter to fødsler, gjør det noe?? Jeg var sammen med kjæresten min en god stund før jeg fortalte det, sånt er ikke noe å bry seg om!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå